Replikarkiv

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
sank 07/01/2013 02:49:27
nej Chang smager ikke af noget ? Singha smager af Øl music
skipper hans 07/01/2013 02:35:11
Med ell. uden isterninger soi7???? Thumb
thai 05/01/2013 13:45:30
Nyt håb for Fimm: Stedfar søger om at blive plejefar for at beholde børn i landet http://www.thai-d...post_28217
soi7 05/01/2013 12:18:35
både hansa og singha er noget stads, så hellere chang,de laver en god soda griner
sank 05/01/2013 11:57:51
Shock Uhaee AK81 mon det er med isterninger i ? griner
AK81 05/01/2013 10:42:52
soi7 er på hansa pils kortlink.dk/bwbh
sank 05/01/2013 10:42:19
Shock Ja skipper hans soi 7 er en af de slemme nej
skipper hans 05/01/2013 02:22:39
Han er nok paa beer Singh ham soi7 griner
thai 05/01/2013 01:55:11
@soi7 ..hvad er du på Ikke SE
soi7 04/01/2013 19:28:10
@skipper, betale? er du ikke på overførelses indkomst ? jeg betaler dit øl, nyd det hej
skipper hans 04/01/2013 14:17:50
Ja sank, det er sgu ogsaa det eneste vi har music griner
skipper 04/01/2013 14:08:12
Ikke alle sank, jeg må selv brygge det, stille det i køleskabet og drikke det, og hvem skal betale? ked
sank 04/01/2013 14:04:25
Grin Ja de Skippere har mange glæder Thumb
M55 04/01/2013 13:55:39
6 for en flad tier Grin Grin
skipper hans 04/01/2013 13:35:34
M55 min kone kan se naar flasken er ved at vaere tom saa henter hun en mere, behover slet ikke at sige noget... dog betaler jeg oellet... Cheers mate skaal
M55 04/01/2013 09:16:31
jeg kan sige øl på 54 sprog ølkrus
sank 04/01/2013 08:15:58
sarcasm Ja og jeg har jo hurtigt læst Thai-dk. da mit Engelske er på niveau med mit Thai Grin
skipper hans 04/01/2013 05:23:07
Det samme her Lillemanden Thumb
lillemanden 04/01/2013 04:33:33
Ok IT og skipper hans , så er jeg mere rolig , jeg har hele mit arbejdsliv talt engelsk næsten hver dag så jeg trænger til også at høre noget dansk. Thumb
skipper hans 04/01/2013 03:22:05
Jo vi er da lillemanden, nogle blot mere end andre, jeg f.eks er andenrangs - siden 1982 men taler stadig dansk og enda soenderjydsk saa fortvivl ikke min ven music

Velkommen til ThaiDK

Siden for dem med interesse i Thailand
For at kunne skrive og deltage i debatten og chatten er du nødt til at være registreret bruger på siden
At blive registreret bruger er gratis Du kan melde dig til ved at klikke HER

Til minde om dem vi har mistet

 Tænd et lys 42 lyser nu
 Seneste fra: up2you

Besøgende

Gæster online: 19
Ingen brugere online

Antal brugere: 655
0
Nyeste bruger:  Birgitte
 166382801 besøg
27502 besøg pr. dag
Siden dannet på: 0.03 sekunder

Madopskrifter

Nyeste opskrifter
Mango 2951
Hindbærtærte 16593
GAMMELDAGS ÆBLEKAGE 17397
FROMAGE 17866
surdej 20476
Populære opskrifter
STEGTE RIS MED ANANAS 33297
Pandekager med fyld. 32945
Penang curry 32566
Hjemmebagt rugbrød 31043
"HVIDLØGSREJER" 28400
Opskriftssøgning
Tilføj/Find en opskrift
Info om opskrifter
Tilføjede opskrifter: 63
Opskrifts-kategorier: 11
Læst antal gange: 542428

Gode Links

Bank foreign currency exchange rates
Immigration Bureau (visa)
Thai to english
Bangkok Post
Danmark Royal Thai Embassy
sas
Wat Pa Dragør
Pantip
Her tryller vi lange links korte.
Thai Air dk
Tradukka Translate
Lær thailandsk tale og skrift.
sven-hansen
God Thai food
C&C Travel

Log ind

Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke tilmeldt bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Replikboks

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

ana
02-06-2026 15:21
ana
01-06-2026 15:35
FCK
20-05-2026 13:53
Skipper hvor har du ret ølkrus
19-05-2026 13:00
Det går godt i klappehatte land, nu er der så mange partier at de ikke kan blive enige om andet end at nasse på alle båtnakkerne der har stemt på dem griner
ana
16-05-2026 19:11
FCK
11-05-2026 15:18
26-04-2026 13:51
23-04-2026 12:21
ved ikke
M55
22-04-2026 21:02
Dansker-drama i Thailand https://www.thai-.
..post_60917
IT
09-04-2026 12:54
06-04-2026 13:36
IT
06-04-2026 13:30
Skide GO ide Skipper jeg spøger lige fruen i huset om det er ok Grin skaal
FCK
06-04-2026 13:01
Thai tourism hit, arrivals fall by 30% https://www.theph.
..-99805.php
04-04-2026 08:39
Jamen IT, man skal da skifte dem ud hver måned,
IT
03-04-2026 12:27
Ja Ja det er godt med jer to-Det er kun de første par mdr damerne er billige regningen kommer senere Sad

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2026 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.33 sekunder | 166,382,801 Unikke besøg | jQ Blog