Replikarkiv

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
lillemanden 15/01/2013 02:24:50
Du behøver ikke vente på Jack D , han er her allerede. !!!!
lindyras 15/01/2013 02:12:35
Han skriver vel så meget som hans evner rækker til nørd
Fotofreak 15/01/2013 00:42:53
Jeg foretrækker 'JackD' frem for 'skipper' - JackD var da underholdende ind imellem, hvorimod (det for mig) virker som om 'skipper' udelukkende er ude på at provokere ...
AL 48 14/01/2013 10:31:50
@ Larsensplads: Tørgær har jeg også masser af.(med fra DK). Thumb
AL 48 14/01/2013 10:28:48
@Larsensplads: PS.:-Når nu du påstår det kan købes overalt,-kan du så ikke henvise til en forretning i Na Klang eller omegn?? griner
Larsensplads 14/01/2013 10:27:32
Okay AL.. Jeg kan købe dette Rey Flour i min landsby... I MAKRO og de har også tørgær så man kan lave sin egen surdej.... Vil tage derud i morgen, fordi jeg skal på dine kanter inden for 14 dage godag
AL 48 14/01/2013 10:24:05
@ IT: Rigtigt,- nu husker jeg det godt. (Det er det med dåbsattesten). Grin
AL 48 14/01/2013 10:21:25
-Og hvedemel kan jeg købe i tonsvis af. Thumb
AL 48 14/01/2013 10:17:24
@Larsensplads: Takker for links,-bare synd de ikke fortæller noget om "rye-flour". F.eks dit link til food.kelly, der står:"Rye Flour - Thailand We did not match any results fo
IT 14/01/2013 10:01:53
hej al48... min datter kom med en masse rugmel som nu er forsvundet delt ud i form af mini rugbrød på den lokale skole
Larsensplads 14/01/2013 08:54:28
glemte lige AL det vigtigste http://www.thaivi...r-in-isan/ når du nu skal på de kanter... ølkrus
Larsensplads 14/01/2013 08:25:52
Al ingen problemer.. Dette mel findes alle steder.. http://food.kelly.../th/133018
AL 48 14/01/2013 05:27:33
@ IT: Hvor skaffer du rugmel fra ??-Hej ved ikke
AL 48 14/01/2013 05:25:05
Tager til Nong Khai onsdag. Kombinerer visa-run med vennebesøg hos DK venner.-Medbringer 2 stk. friskbagte DK franskbrød,- så er man altid velkommen. Thumb music
IT 13/01/2013 14:50:45
Thumb
skipper 13/01/2013 08:23:23
Her er der lidt at grine af, og det er lune Niels jo så god til music http://www.youtub...E-2lZchQhI
skipper 12/01/2013 18:09:36
Vi er sgu lidt underlige alle sammen Vanilla. Ingen ting underligt ved det Love
Vanilla 12/01/2013 17:57:27
Det forstaar jeg til fulde, nogen gange maa man lige goere opmaerksom paa sig selv, jeg kender det..til tiderfoeler man sig som en " ting " den gaar ikke..
AL 48 12/01/2013 17:50:30
Takker,-men jeg vil nu ikke kalde det underlig. -Gider bare ikke at føle mig pisset på.-Så får de af "grovfilen",-hele "banden". dans
Vanilla 12/01/2013 17:44:55
man bliver underlig i Isaan, jeg taler af erfaring, men held og lykke AL48...

Velkommen til ThaiDK

Siden for dem med interesse i Thailand
For at kunne skrive og deltage i debatten og chatten er du nødt til at være registreret bruger på siden
At blive registreret bruger er gratis Du kan melde dig til ved at klikke HER

Til minde om dem vi har mistet

 Tænd et lys 42 lyser nu
 Seneste fra: up2you

Besøgende

Gæster online: 20
Ingen brugere online

Antal brugere: 655
0
Nyeste bruger:  Birgitte
 166392109 besøg
27503 besøg pr. dag
Siden dannet på: 0.02 sekunder

Madopskrifter

Nyeste opskrifter
Mango 2952
Hindbærtærte 16594
GAMMELDAGS ÆBLEKAGE 17398
FROMAGE 17867
surdej 20477
Populære opskrifter
STEGTE RIS MED ANANAS 33299
Pandekager med fyld. 32945
Penang curry 32566
Hjemmebagt rugbrød 31043
"HVIDLØGSREJER" 28401
Opskriftssøgning
Tilføj/Find en opskrift
Info om opskrifter
Tilføjede opskrifter: 63
Opskrifts-kategorier: 11
Læst antal gange: 542448

Gode Links

Bank foreign currency exchange rates
Immigration Bureau (visa)
Thai to english
Bangkok Post
Danmark Royal Thai Embassy
sas
Wat Pa Dragør
Pantip
Her tryller vi lange links korte.
Thai Air dk
Tradukka Translate
Lær thailandsk tale og skrift.
sven-hansen
God Thai food
C&C Travel

Log ind

Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke tilmeldt bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Replikboks

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

ana
02-06-2026 15:21
ana
01-06-2026 15:35
FCK
20-05-2026 13:53
Skipper hvor har du ret ølkrus
19-05-2026 13:00
Det går godt i klappehatte land, nu er der så mange partier at de ikke kan blive enige om andet end at nasse på alle båtnakkerne der har stemt på dem griner
ana
16-05-2026 19:11
FCK
11-05-2026 15:18
26-04-2026 13:51
23-04-2026 12:21
ved ikke
M55
22-04-2026 21:02
Dansker-drama i Thailand https://www.thai-.
..post_60917
IT
09-04-2026 12:54
06-04-2026 13:36
IT
06-04-2026 13:30
Skide GO ide Skipper jeg spøger lige fruen i huset om det er ok Grin skaal
FCK
06-04-2026 13:01
Thai tourism hit, arrivals fall by 30% https://www.theph.
..-99805.php
04-04-2026 08:39
Jamen IT, man skal da skifte dem ud hver måned,
IT
03-04-2026 12:27
Ja Ja det er godt med jer to-Det er kun de første par mdr damerne er billige regningen kommer senere Sad

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2026 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 4.85 sekunder | 166,392,109 Unikke besøg | jQ Blog