Replikarkiv

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
yindee 17/03/2013 09:10:30
@Fotofreak dig og dine 'gammeldaws' smiley music
dardi 17/03/2013 06:28:40
@ Fotofreak - din gamle snyder .. Ikke SE ... :-(
sank 17/03/2013 01:57:52
sarcasm Foto det er selvpine ri fra AL 48 fordi han har giftet sig griner han vil forsøge at finde ud af hvordan det kan blive surrender
Fotofreak 16/03/2013 17:22:53
@ dardi: Grin :-)
Fotofreak 16/03/2013 17:13:56
@AL 48: Hva' søren - Er Du allerede tilbage i DK igen - Tiden løber - Snestorm ? - Her hvor jeg befinder mig i østjylland, er der en lille brise og et smukt snelag ...
dardi 16/03/2013 16:51:33
:-) :) .. næ man kan heller ikke "snyde" !!
AL 48 16/03/2013 16:48:31
Der er sgutte noget at smile af i dag med det møgvejr.-SNESTORM Shock
Fotofreak 16/03/2013 16:15:57
Jeg er i 'brokkehumør' i dag - Vi har et omfattende udvalg af smiley's tilrådighed - Men hvorfor fa'en er der ikke en almindelig 'gammeldaws' smiley tilrådighed ? Er det blevet umoderne at sende et lille smil ?
ADM 16/03/2013 00:43:01
velkommen til KohParadise
ADM 15/03/2013 13:16:29
velkommen til jens ole
AL 48 15/03/2013 10:27:38
lillemanden: Jamen, nu har du jo også noget der venter i sengen? -Det har jeg jo ikke pt. griner
lillemanden 15/03/2013 01:43:18
Indrøm AL du skal det samme som alle os andre !! Vi går bare i seng igen Grin
AL 48 14/03/2013 15:35:12
Nej, jeg vågner som regel ved 4-tiden. Det må være kaffetørsten griner
yindee 14/03/2013 08:42:04
Godmorgen Al kan du ikke sove længe, nu hvor du sover alene music
lillemanden 14/03/2013 01:53:40
jordbær er søde , og du ligeså !!!! Grin
thai 14/03/2013 01:06:36
yindee 13/03/2013 15:35:50
violer er blå
lillemanden 12/03/2013 10:04:59
Roser er også røde , og solen banker igennem i dag det er hulens varmt. Så man kan koge pølserne udenfor. Lillemanden
IT 11/03/2013 10:11:13
Pølserne ser røde ud på fotoet fra Foodland hjemme side. http://www.foodla...Choice.jpg
Larsensplads 11/03/2013 08:19:08
Måske er jeg blevet farveblind, men erindre da ikke at jeg har set røde...pølser i Foodland. Hvis det er Balugas gode wienerpølser som ikke er røde, kan de købes hos baluga for 170 baht per kg., men de er selvfølgelig ikke røde. Græder

Velkommen til ThaiDK

Siden for dem med interesse i Thailand
For at kunne skrive og deltage i debatten og chatten er du nødt til at være registreret bruger på siden
At blive registreret bruger er gratis Du kan melde dig til ved at klikke HER

Til minde om dem vi har mistet

 Tænd et lys 42 lyser nu
 Seneste fra: up2you

Besøgende

Gæster online: 12
Ingen brugere online

Antal brugere: 655
0
Nyeste bruger:  Birgitte
 166549260 besøg
27525 besøg pr. dag
Siden dannet på: 0.02 sekunder

Madopskrifter

Nyeste opskrifter
Mango 2984
Hindbærtærte 16621
GAMMELDAGS ÆBLEKAGE 17418
FROMAGE 17894
surdej 20496
Populære opskrifter
STEGTE RIS MED ANANAS 33328
Pandekager med fyld. 32962
Penang curry 32592
Hjemmebagt rugbrød 31067
"HVIDLØGSREJER" 28423
Opskriftssøgning
Tilføj/Find en opskrift
Info om opskrifter
Tilføjede opskrifter: 63
Opskrifts-kategorier: 11
Læst antal gange: 542965

Gode Links

Bank foreign currency exchange rates
Immigration Bureau (visa)
Thai to english
Bangkok Post
Danmark Royal Thai Embassy
sas
Wat Pa Dragør
Pantip
Her tryller vi lange links korte.
Thai Air dk
Tradukka Translate
Lær thailandsk tale og skrift.
sven-hansen
God Thai food
C&C Travel

Log ind

Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke tilmeldt bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Replikboks

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

ana
02-06-2026 15:21
ana
01-06-2026 15:35
FCK
20-05-2026 13:53
Skipper hvor har du ret ølkrus
19-05-2026 13:00
Det går godt i klappehatte land, nu er der så mange partier at de ikke kan blive enige om andet end at nasse på alle båtnakkerne der har stemt på dem griner
ana
16-05-2026 19:11
FCK
11-05-2026 15:18
26-04-2026 13:51
23-04-2026 12:21
ved ikke
M55
22-04-2026 21:02
Dansker-drama i Thailand https://www.thai-.
..post_60917
IT
09-04-2026 12:54
06-04-2026 13:36
IT
06-04-2026 13:30
Skide GO ide Skipper jeg spøger lige fruen i huset om det er ok Grin skaal
FCK
06-04-2026 13:01
Thai tourism hit, arrivals fall by 30% https://www.theph.
..-99805.php
04-04-2026 08:39
Jamen IT, man skal da skifte dem ud hver måned,
IT
03-04-2026 12:27
Ja Ja det er godt med jer to-Det er kun de første par mdr damerne er billige regningen kommer senere Sad

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2026 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.22 sekunder | 166,549,260 Unikke besøg | jQ Blog