Replikarkiv

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
yindee 10/04/2013 12:20:06
Tak til manse for den fine hilsen http://yindee.dk/...tbook.html
yindee 10/04/2013 11:33:43
kom nu manse jeg vil også have klik fes den ind Angry
thai 10/04/2013 11:10:57
Tak for alle klikkeene.... svanse Manse du er en skat Thumb Love
yindee 10/04/2013 03:41:38
ja han hygger sig over at folk hopper på hans limpind, nå dem om det
lillemanden 10/04/2013 01:51:48
Ja, der sidder en og hygger sig med , at alle er oppe i det røde felt. godag
skipper 09/04/2013 17:44:48
Jeg futtede også lidt rundt på diverse thaisider i går. Ingen nævner noget om det smertelige tab vi har lidt. suk fotograferer på livet løs og alt syntes at være som det plejer, så det er det nok også. kat Og så håber jeg virkelig ikke der er en herinde der har tændt et lys for sig selv nej
anti 09/04/2013 14:56:53
Keep left Anti is back on the road again mortor
nej 09/04/2013 14:30:45
Thailand-forum .jamen det er da en pæn sød side uden ballade godag
nej 09/04/2013 14:25:44
AL 48 09/04/2013 12:59:53
Ja, eller på Thailand-forum, der er de fleste af "vennerne" forsamlet.
M55 09/04/2013 12:37:49
hvorfor bringer de det ikke op på DTW, rigtige venner deler alt ikke sandt music
lillemanden 09/04/2013 10:10:41
det kan undre , at vennerne ikke hædrer JD på andre fora end dette .
thai 09/04/2013 09:28:03
hej larsensplads hvilke fakta er kommet frem i sagen , har vi et navn, har vi en døds annonce sig hvad har vi bort set fra jeres tøsesnak, som du lægger ud med
Larsensplads 09/04/2013 09:20:13
Thai indtil andet er bevist, er man vel nødt til at forholde sig til det faktiske, og ikke som du tro et eller andet fordi du mener det er det rigtige. pusle
thai 09/04/2013 09:02:20
ja en eller anden tegneseriefigur bliver erklæret død af en ubekræftet mail, straks hyler børnene i kor, nej det er ikke sandt, jeg tror ikke på det. Du har ret, det er en børne have surrender
Pleasantville 08/04/2013 21:50:26
Hvor herre bevares en børnehave, selv en død kan skabe splid. surrender
AL 48 08/04/2013 14:54:07
Hvorfor tænde et lys for et brugernavn?-Der er mange brugernavne som er gået "døde". Havde det drejet sig om en virkelig person, havde det nok været noget andet. - Men naturligvis, ingen kommer med det reelle navn. Ingen beviser = rene gætterier.
FedeFinn 08/04/2013 14:30:32
soi7 - jo det tror jeg som også han er. Det er mere det usmagelige i at ADM vil bestemme hvem jeg vil tænde et lys for.
ida 08/04/2013 13:43:26
fromme ønsker skal jeg lige love for.
bamsen 08/04/2013 12:59:23
ja adm er sgu for latterlig gid hans arme vil falde af og hans røv vil klø det svin

Velkommen til ThaiDK

Siden for dem med interesse i Thailand
For at kunne skrive og deltage i debatten og chatten er du nødt til at være registreret bruger på siden
At blive registreret bruger er gratis Du kan melde dig til ved at klikke HER

Til minde om dem vi har mistet

 Tænd et lys 42 lyser nu
 Seneste fra: up2you

Besøgende

Gæster online: 15
Ingen brugere online

Antal brugere: 654
0
Nyeste bruger:  Smukke Erik
 166555847 besøg
27526 besøg pr. dag
Siden dannet på: 0.02 sekunder

Madopskrifter

Nyeste opskrifter
Mango 2986
Hindbærtærte 16622
GAMMELDAGS ÆBLEKAGE 17453
FROMAGE 17924
surdej 20553
Populære opskrifter
STEGTE RIS MED ANANAS 33334
Pandekager med fyld. 32995
Penang curry 32594
Hjemmebagt rugbrød 31071
"HVIDLØGSREJER" 28454
Opskriftssøgning
Tilføj/Find en opskrift
Info om opskrifter
Tilføjede opskrifter: 63
Opskrifts-kategorier: 11
Læst antal gange: 543219

Gode Links

Bank foreign currency exchange rates
Immigration Bureau (visa)
Thai to english
Bangkok Post
Danmark Royal Thai Embassy
sas
Wat Pa Dragør
Pantip
Her tryller vi lange links korte.
Thai Air dk
Tradukka Translate
Lær thailandsk tale og skrift.
sven-hansen
God Thai food
C&C Travel

Log ind

Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke tilmeldt bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Replikboks

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

ana
02-06-2026 15:21
ana
01-06-2026 15:35
FCK
20-05-2026 13:53
Skipper hvor har du ret ølkrus
19-05-2026 13:00
Det går godt i klappehatte land, nu er der så mange partier at de ikke kan blive enige om andet end at nasse på alle båtnakkerne der har stemt på dem griner
ana
16-05-2026 19:11
FCK
11-05-2026 15:18
26-04-2026 13:51
23-04-2026 12:21
ved ikke
M55
22-04-2026 21:02
Dansker-drama i Thailand https://www.thai-.
..post_60917
IT
09-04-2026 12:54
06-04-2026 13:36
IT
06-04-2026 13:30
Skide GO ide Skipper jeg spøger lige fruen i huset om det er ok Grin skaal
FCK
06-04-2026 13:01
Thai tourism hit, arrivals fall by 30% https://www.theph.
..-99805.php
04-04-2026 08:39
Jamen IT, man skal da skifte dem ud hver måned,
IT
03-04-2026 12:27
Ja Ja det er godt med jer to-Det er kun de første par mdr damerne er billige regningen kommer senere Sad

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2026 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 3.07 sekunder | 166,555,847 Unikke besøg | jQ Blog