Replikarkiv

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
Cacaokurt 21/03/2014 14:45:29
Jo @skipper det er jo netop det jeg elsker ved at bo på bøhlandet. sov
skipper 21/03/2014 14:36:09
Det er jeg sikker på du gør cacaokurt, men er der ikke lidt stille der?
Cacaokurt 21/03/2014 13:40:11
Jeg er flyttet fra Danmark til Yasothon. Måske er det mig, der sprede glæde hvor end jeg går. http://www.thaivi...paign=news
nej 21/03/2014 11:39:42
masa 21/03/2014 02:20:43
Citat fra Taksin portalen Med hensyn til at have flere profil navne herinde-så kig lige en ekstra gang....det ved webmaster vist alt om-at rigtig mange herinde har.... http://www.thaila...ost_215353
AL 48 20/03/2014 16:36:25
Så kommer " skaal
AL 48 20/03/2014 16:32:53
Var bare ved at afprøve hvilke taster der har indflydelse på smiley (uden at man har påvirket knappen).-Men det er åbenbart " og ) når de står tæt på hinanden.
skipper 20/03/2014 16:19:29
Hæ hæ AL 48, den sletning sad jeg og ventede på Grin
skipper 20/03/2014 15:14:42
Ukrainske nazister tvinger chefen for den statslige TV- kanal til at afgå frivilligt. http://www.svt.se...gades-avga
skipper 20/03/2014 13:54:29
Der kan du bare se AL 48, det er sgu da derfor det ikke fungerer dril
maichai 20/03/2014 11:58:45
JAE forvirringen er totalt blandt NØRDERNE nørd griner griner griner
AL 48 20/03/2014 11:17:57
Windows 10 ??? -Den er ikke udkommet endnu. -Sidste nye er Windows 8.1
skipper 20/03/2014 11:14:19
Ok AL 48, jeg kan slet ikke bruge smiley i IE, det fungerer ikke efter jeg opdaterede til windows 10, Jeg bruger Firefox, der går det bedre.
AL 48 20/03/2014 11:08:55
Derefter blev det samme skrevet med 3 mellemrum mellem " og )) Mellemrummene blive automatisk trukket væk, men når jeg vil redigere så kommer de igen.
AL 48 20/03/2014 11:07:03
Dette skete ved blot at skrive " )) i sammenhæng
AL 48 20/03/2014 11:05:32
" skaal)
AL 48 20/03/2014 11:02:19
Min egen griner Kører Windows 7 proff. og bruger IE 10, som fungerer aldeles udmærket alle andre steder music
skipper 20/03/2014 10:52:42
Hvilken browser bruger du AL 48?
maichai 20/03/2014 10:38:43
For øvrigt er PISBOKS et latrinært udtryk der ikke hører hjemme her på denne pæne side klap
maichai 20/03/2014 10:37:04
JAE undskyldninger er der sku da nok af ved ikke Hvad døde fandens oldemor af ??? dans

Velkommen til ThaiDK

Siden for dem med interesse i Thailand
For at kunne skrive og deltage i debatten og chatten er du nødt til at være registreret bruger på siden
At blive registreret bruger er gratis Du kan melde dig til ved at klikke HER

Til minde om dem vi har mistet

 Tænd et lys 42 lyser nu
 Seneste fra: up2you

Besøgende

Gæster online: 10
Ingen brugere online

Antal brugere: 654
0
Nyeste bruger:  Smukke Erik
 166556800 besøg
27521 besøg pr. dag
Siden dannet på: 0.09 sekunder

Madopskrifter

Nyeste opskrifter
Mango 2986
Hindbærtærte 16622
GAMMELDAGS ÆBLEKAGE 17453
FROMAGE 17925
surdej 20553
Populære opskrifter
STEGTE RIS MED ANANAS 33334
Pandekager med fyld. 32996
Penang curry 32595
Hjemmebagt rugbrød 31072
"HVIDLØGSREJER" 28454
Opskriftssøgning
Tilføj/Find en opskrift
Info om opskrifter
Tilføjede opskrifter: 63
Opskrifts-kategorier: 11
Læst antal gange: 543229

Gode Links

Bank foreign currency exchange rates
Immigration Bureau (visa)
Thai to english
Bangkok Post
Danmark Royal Thai Embassy
sas
Wat Pa Dragør
Pantip
Her tryller vi lange links korte.
Thai Air dk
Tradukka Translate
Lær thailandsk tale og skrift.
sven-hansen
God Thai food
C&C Travel

Log ind

Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke tilmeldt bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Replikboks

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

ana
02-06-2026 15:21
ana
01-06-2026 15:35
FCK
20-05-2026 13:53
Skipper hvor har du ret ølkrus
19-05-2026 13:00
Det går godt i klappehatte land, nu er der så mange partier at de ikke kan blive enige om andet end at nasse på alle båtnakkerne der har stemt på dem griner
ana
16-05-2026 19:11
FCK
11-05-2026 15:18
26-04-2026 13:51
23-04-2026 12:21
ved ikke
M55
22-04-2026 21:02
Dansker-drama i Thailand https://www.thai-.
..post_60917
IT
09-04-2026 12:54
06-04-2026 13:36
IT
06-04-2026 13:30
Skide GO ide Skipper jeg spøger lige fruen i huset om det er ok Grin skaal
FCK
06-04-2026 13:01
Thai tourism hit, arrivals fall by 30% https://www.theph.
..-99805.php
04-04-2026 08:39
Jamen IT, man skal da skifte dem ud hver måned,
IT
03-04-2026 12:27
Ja Ja det er godt med jer to-Det er kun de første par mdr damerne er billige regningen kommer senere Sad

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2026 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 5.09 sekunder | 166,556,800 Unikke besøg | jQ Blog