Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Kvinder gør det også
yindee
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-04-2009 04:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Danske kvinder tager på sexferier i u-lande

Det er højsæson for kvindelig sexturisme. Især er Gambia, Egypten og De Caribiske Øer populære destinationer for modne kvinder, der rejser væk fra det lunefulde danske forår for at kombinere sol og strand med billig sex.

11. april 2009, 23:17



På feriesteder byder »Beach Boys« sig til for en cola eller et varmt bad, og mange kvinder lukker øjnene for den lokale fattigdom, skriver Morgenavisen Jyllands-Posten.

Den 57-årige »Tove« fra København kalder det et stort tagselvbord.

»Jeg kan godt være sammen med tre til fem forskellige, unge mænd på to uger,« siger hun om sine ferier til Egypten.

Hanne Petersen, der har boet 16 år i Gambia, kender flere eksempler på gambiske mænd, der har europæiske kærester, samtidig med at de har en kone i landsbyen.

»I højsæsonen vrimler det med europæiske kvinder i hotelområderne. De slæber rundt på yngre, lokale rasta-drenge. Også danske kvinder. Fyrene er desperate og vil gøre alt for penge,« fortæller hun.

Især Gambia i Vestafrika er et populært rejsemål for kvindelige skandinaviske sexturister.

I mange år har landet været chartermål for lidt flere end 4.000 danskere årligt, og hver fjerde billet er solgt til en kvinde, der rejser alene.

I Gambia lever to af tre under fattigdomsgrænsen, og mange unge mænd ernærer sig ved de forhold, som de har til langt ældre kvinder. Og det kan få alvorlige konsekvenser, mener Stig Jensen, leder af Center for Afrikastudier i København.

»Kvinderne tror ofte, at de hjælper de unge mænd. Men i virkeligheden risikerer de, at familien slår hånden af dem,« siger han til Morgenavisen Jyllands-Posten.

Spies Rejser er den eneste danske udbyder af charterrejser til Gambia, og her siger destinationschef Lotte Petersen, at de mange blandede par i gadebilledet ikke nødvendigvis er et udtryk for sexturisme.

»Det er ikke nogen forbrydelse at finde en, som man holder af - uanset hvilken nationalitet eller hudfarve, man har. Det afgørende er, at man er i forholdet frivilligt,« siger hun.

kilde http://www.bt.dk/.../90411052/


..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-04-2009 05:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

HEHEHE
ja men når kvinder snakker om at vi mænd tager til thailand,
så er vi nogle sexsvin,som kun vil udnytte pigerne.
For sådan er danske piger ihvertfald ikke.

bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-04-2009 08:09



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Nå jeg troede det var grækenland de tog til
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-04-2009 09:44



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Personligt mener jeg nu at sexturisme ER noget svineri - uanset køn, alder og rejsemål...

Men det er så bare mig...




.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-04-2009 10:51



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Man kommer det vel næppe noglesinde til livs, det er jo nok det ældste erhverv og lige meget hvad de forskellige lande gør for at stoppe det bliver det bare værre og værre.

Men så længe begge parter er enige, og der ingen tvang er i det kan jeg nu ikke se noget forkert i det.

Jeg vil da tro 98 % af de mænd der tager alene til thailand, eller hvor de nu tager hen har været sammen med en luder eller hvad de nu kaldes. Og så ved jeg da også der er nogle mænd der har deres koner med de laver også noget fy fy, men de vil jo nok ikke indrømme det offenligt.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-04-2009 12:26



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Jeg vil gerne indrømme offentligt at jeg har været sammen med en luder - og det endda rigtigt mange gange - jeg var gift med en massagepige - så det har jeg ikke noget problem med - jeg har intet problem i at kvinder frivilligt deler ud af deres krop, frivilligt beder liderlge mænd betale for at få sex...

MEN - det er umuligt at afgøre om det er frivilligt, om det er tvunget af omstændighederne (megen prostitution her i landet f.eks.) eller om det er tvunget ved trusler...

Derfor ønsker JEG at man forbyder mænd (og kvinder) at KØBE sex...

Argumentet der så dukker op er : Jamen hvordan i alverden skulle det kunne hjælpe de ufrivilligt prostituerede ??? Jo ved at de pludseligt får et "våben" - de kan ganske enkelt true kunden med at kontakte politiet - langt de fleste prostitutionskunder er gte mænd, og ikke perverterede sexmonstre...

Vil det ikke skade de frivillige ??? Nej - min ex. kone vil altid kunne finde kunder - og da hun til enhver tid kun boller med mænd hun tænder på, så er der nok ikke den store grund til at tro hun får brug for at melde nogen - nogen steder - og ja - hun ville også gøre det for matadorpenge - hvis blot fyren var lækker... var han ikke det - så ville hun ikke røre ham uanset beløb... Det er forskellen på at være frivillig og at være tvunget - om det er omstændigheder eller trusler der tvinger...



.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-04-2009 12:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

et emne som er meget svær for hvornår gør de det under tvang eller frivillig

at forbyde købe sex hjælper intet men man skulle nok tage fat meget hårdt fat i de bagmænd der stiller lokaler til deres rådighed for store penge beløb

alle alfonser og lignede skulle straffes



...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Turisme: når kvinder leder efter kærlighed Film, bøger etc 4 23-01-2024 17:15
Nu det her med kvinder. Nyheder på dansk 6 25-09-2023 21:56
Det her sted er så billigt, Er det nu også det Amazing Pattaya 1 07-04-2023 14:15
To thailandske kvinder opholdte sig ulovligt i Køge Nyheder på dansk 1 27-01-2023 09:53
Politiet anholdte to thailandske kvinder Udenfor Thailand 1 20-06-2022 15:33

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 1.04 sekunder | 97,910,182 Unikke besøg | jQ Blog