Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Nu det her med kvinder.
skipper
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-09-2023 21:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Hvad går man egentlig efter, er det kun udseendet eller bare fordi man vil have sex med dem.
Jeg har da haft en del danske kærester, og har også været forlovet med en.
Hen ved nærmere eftertanke var der ikke mange af dem jeg var forelsket i, sådan set i bakspejlet.

Ok der var 3-4 stykker jeg var brændt varm på, men så var de måske ikke brændt varm på migFarvel
Hvad vil man have af en kvinde, se det er der skoen trykker, for hvad vil hun have af dig.

Det første tegn var da jeg sejlede på Grønland, jeg opdagede jeg blev forelsket i kvinder der var anderledes end mig.

Jeg ville have en kvinde der var klog, men ikke for smart, så godt ud, men ikke så godt at jeg ikke kunne have hende i fred.
Det jeg også lærte mig var at alt det der kommer helt af sig selv, man behøver ikke og hoppe rundt og spille idiot, hun kommer den dag hun finder dig.

Så slap af drenge, der findes en kvinde til os alle.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2023 03:01
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

En af dem var Dyveke fra Vesterbro, jeg kan huske hende som Jomfru Dyveke, for det var hun da jeg mødte hende, og desværre også efterklap
Hun havde et par yvere der sagde spar to og var lækker som fanden, den eneste fejl hun havde var at hun var varm på min kammerat, hvad ingen af os vidste på det tidspunkt.

Nå men sådan kan det gå, kærligheden blomstrer de mest mærkelige stedermusic
Jeg kan huske vi plejede at jagte fisse i Tivoli dengang i weekenden, og det gik ganske godt, efter omstændighederne, vi var begge i lære dengang, og var ikke så godt kørende med pengene, så vi måtte lægge an på de lidt ældre duller, og det gik fint.
Forbavsende så mange kællinger der er lidt pædofile egentligt, nå men hvad fanden vi andre er vel ikke bedre.
Jeg kan huske da jeg første gang var i Tivoli med min nuværende thailandske kone, hun var benovet over hvor sjovt vi kunne have det i sådan et lille land.
Hun har altid været glad for at besøge Danmark.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2023 08:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Thaihans Skrev den 24-09-2023 13:22 i Replikboksen
@Skipper: Du har ret et måltid mad for en Thaier er lig med en lille forret for os andre . Er selv lige som dig gift med en Thai dame vi har nu været gift i 23 år jeg har hørt om andre der har været gift i 50 år det er måske dig eller hvad

skipper skrev dem 24-09-2023 20:24 i Replikboksen
Hæ hæ Thaihans, den slår vi med mere end 10 år, det har været hårdt, men jeg håber det værste er overstået nu


Hej Thaihans

Det må være mig du måske har hørt lidt om, jeg mødte min kone i 1969 vi blev gift i 1972, så ja vi har da overstået der værste håber jegmusic
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2023 08:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1751
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

Fruen i huset og lille mig er ikke gift bliver det aldrig driller men vi har holdt sammen i 100 årGrin ok det er ikke helt sandt men vi forventer at det holder lidt i nu

nå men vi flyttede sammen 1 2007 og det har været som en drøm for mig at jeg kunne være så heldig havde jeg aldrig drømt omdanse
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi7
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2023 21:41

Bruger

Antal indlæg: 351
Tilmeldt: 10.02.11
 Status: Offline

Hej
Jeg er også Thai gift, her i Danmark. og i Thailand.
Hvis man vil bo sammen her skal man være gift, ellers er der kun turistvisum hele tiden og bøvl med det og flybiletter.
Det var nemmere hvis man var fx. førtidspentionist og boede i LOS, men her arbejder vi begge to i Danmark hver dag.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2023 21:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Tak soi7, det lettede lidt på trykket.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Turisme: når kvinder leder efter kærlighed Film, bøger etc 4 21-04-2024 12:09
To thailandske kvinder opholdte sig ulovligt i Køge Nyheder på dansk 1 27-01-2023 09:53
Politiet anholdte to thailandske kvinder Udenfor Thailand 1 20-06-2022 15:33
Fængslede thailandske kvinder syr for dansk tøjfirma Nyheder på dansk 2 21-01-2021 19:45
Kone fra Thailand? 5 ting du skal vide om thai-kvinder Alt det andet 4 01-06-2020 15:01

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.19 sekunder | 99,668,607 Unikke besøg | jQ Blog