Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Kone til salg....
Brandt
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-03-2009 07:41
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 72
Tilmeldt: 12.03.09
 Status: Offline

Prøv lige at se denne artikel frs ekstrabladet

http://ekstrablad...139237.ece :LOL
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
helge
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-03-2009 09:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 60
Tilmeldt: 28.02.09
 Status: Offline

Interessant artikel.

pub.uvm.dk/1998/italiensk/figur3.gif

Her er lidt til de som tænder så meget på Stickman
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-03-2009 09:59



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Tjaaa - ’gratis for samlere’ - er vel ikke ligefrem "til salg" - men OK det er da eet forsøg på at komme af med hende, det er ikke umuligt at jeg ryger direkte i kategorien af mennesker der bare ikke kæmper nok, jeg har 3 skilsmisser bag mig og en stribe forliste forhold, for jeg gider ikke se på et surt fjæs...

Det virker somom jeg denne gang har fundet en der accepterer mig præcis som jeg er, og som er smilende og tilgivende også når der VIRKELIG er lort i lommen... så bliver jeg mødt af "mai bpen raiiiiii - sabbay sabaay, mai bpen raiii" - det skal så siges at den altså går begge veje...

Min yndlings anekdote er en morgen hvor jeg efterhånden har fået groet mig et prægtigt fuldskæg, så kysser jeg Si på vej ud af døren, mens jeg siger - når du kommer hjem i aften så er det her væk, og rykker mig selv i skægget...

Hun siger - det er godt... jeg ser nok lidt fåret ud mens jeg spørger - du kan ikke lide det ??? Næh siger hun - jeg synes ikke det er fint, OKI siger jeg - hvorfor har du ikke fortalt mig det ??? Hun ser mig ind i øjnene, siger det er dit ansigt det sidder på, ikke mit - det jeg elsker siger hun, sidder her, og banker mig på brystet der hvor hjertet sidder inde bag...

Der var ikke et øje tørt - siden HAR jeg dog klippet skægget ned til 3 dages stubbe - men også for ikke at komme til at se alt for lys ud i huden...



(og nej - jeg synes at Stickmans samlede værker er udtryk for en samlig småfordrukne farangs der er kommet i kløerne på det thailandske prostitutionsmiljø, og nu skal have vreden og skuffelserne (over deres egne valg) ud gennem sidebenene skaal )



.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
helge
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-03-2009 11:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 60
Tilmeldt: 28.02.09
 Status: Offline

Jos_38 skrev:
- det jeg elsker siger hun, sidder her, og banker mig på brystet der hvor hjertet sidder inde bag...





.

Du har held i sprøjten denne gang ,Jos

ITTAskaal
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
helge
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-03-2009 11:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 60
Tilmeldt: 28.02.09
 Status: Offline

(og nej - jeg synes at Stickmans samlede værker er udtryk for en samlig småfordrukne farangs der er kommet i kløerne på det thailandske prostitutionsmiljø, og nu skal have vreden og skuffelserne (over deres egne valg) ud gennem sidebenene )

:D Jeg var såmænd bare overvældet af endnu en Stickman-signatur.

Selv har jeg ikke været inde på Stickman i lang tid, men vil tro, at det er den samme smøre om igen.
Hvad synes du om Mrs. Stickman, Jos ?skaal

P.S Jeg håber da, at det er mig tilladt, på et tidspunkt, at lufte mine eventuelle frustrationer omkring mine Thailand-relationer, selvom jeg matcher en del af din karaktistik af Stickman læsereskaal
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-03-2009 11:35



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

helge - det er altid tilladt for alle at give udtryk for frustrationer, vrede, irritation og almindelig forundring - ligeledes vil jeg (og måske manse og Suk sikkert også) så danne en let modvægt til de mest generaliserende skaal

Jeg har ikke set nogen positiv fortælling om Thailand og thaier der er generaliserende, men jeg har set rigtigt mange "sådan er de bare, basta..." historier - og nogen gange... bare nogen gange... så tænker jeg (for det er trods alt ikke hver gang jeg farer i blækhuset) - nej det er DE ikke, men ja nogen ER - ligesom jeg har en ex. der kostede mig en andelslejlighed og 125.000,- DKr (etnisk dansker - eller nordbo hendes far er halvt svensk) - men det gør immervæk ikke at alle danske kvinder til pengetænkere, det er tilsyneladende kun i Thailand...

Og ja - hver eneste morgen, når jeg kommer ned i stuen hvor vores hustempel står så waier jeg mens jeg stille takker for mit held og den lykke der er blevet mig til del... jeg ved godt at den sprøjte jeg blev vaccineret med denne gang var fyldt op med lyserød farvet held...



(jo der er plads til forbedringer også i Thailand, nej - Thailand skal ikke være som Danmark, det er Danmark der skal det)
.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-03-2009 11:39



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

helge skrev:
Selv har jeg ikke været inde på Stickman i lang tid, men vil tro, at det er den samme smøre om igen.
Hvad synes du om Mrs. Stickman, Jos ?skaal


Jamen helt sikkert - jeg har en svaghed for størrelse petite kvinder, det har jeg altid haft - jeg er selv halvfed og i dårlig kondition, men tænder da mest på kvinder med BMI under 18 der er sportstrænede - så mrs. Stickman ser da godt ud :LOL




.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
helge
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-03-2009 11:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 60
Tilmeldt: 28.02.09
 Status: Offline

Har du set et billede af konen ?

Det var nu hendes brevkasse, jeg havde i tankerne:D
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-03-2009 12:00
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Jos_38 skrev:
Helge - det er altid tilladt for alle at give udtryk for frustrationer, vrede, irritation og almindelig forundring - ligeledes vil jeg (og måske manse og Suk sikkert også) så danne en let modvægt til de mest generaliserende skaal

(jo der er plads til forbedringer også i Thailand, nej - Thailand skal ikke være som Danmark, det er Danmark der skal det)
.


hvad kan man sige jo du har ret Thumb Thumb

jeg selv er til unge kønne piger på afstand er jo blevet 58 sååå vi-jeg drømmer viderer ved ikke


..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
helge
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-03-2009 12:53
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 60
Tilmeldt: 28.02.09
 Status: Offline

Jos_38 skrev:
helge - det er altid tilladt for alle at give udtryk for frustrationer, vrede, irritation og almindelig forundring - ligeledes vil jeg (og måske manse og Suk sikkert også) så danne en let modvægt til de mest generaliserende skaal

Jeg har ikke set nogen positiv fortælling om Thailand og thaier der er generaliserende, men jeg har set rigtigt mange "sådan er de bare, basta..." historier - og nogen gange... bare nogen gange... så tænker jeg (for det er trods alt ikke hver gang jeg farer i blækhuset) - nej det er DE ikke, men ja nogen ER - ligesom jeg har en ex. der kostede mig en andelslejlighed og 125.000,- DKr (etnisk dansker - eller nordbo hendes far er halvt svensk) - men det gør immervæk ikke at alle danske kvinder til pengetænkere, det er tilsyneladende kun i Thailand...

Og ja - hver eneste morgen, når jeg kommer ned i stuen hvor vores hustempel står så waier jeg mens jeg stille takker for mit held og den lykke der er blevet mig til del... jeg ved godt at den sprøjte jeg blev vaccineret med denne gang var fyldt op med lyserød farvet held...



(jo der er plads til forbedringer også i Thailand, nej - Thailand skal ikke være som Danmark, det er Danmark der skal det)
.

Jos. Denne snak har vi jo haft før.
Hvis du ikke har læst indlæg, som beskriver Thailand som paradis; så kommer vi vist ikke på de samme sider.
De fleste er ganske vist turister, men også en del veteraner, har det synspunkt. Og det har de vel ret til. Thailand er jo et dejligt land, at være turist i.
At der er plads til forbedringer i Thailand ( og i Danmark, om du vil), er vist det man kalder en underdrivelse.

Jeg har længe vidst at du ser dig som den modererende modvægt, som med velvalgte modeksempler fra Danmark!, prøver at lukke ned for det du ser som generaliserende "thaibashing".
Fint nok at nuancere tingene, men er det frugtbart at være modvægt?. Hvis jeg nu tog det åg på mig, at være en omend lille modvægt til dig?. Sådan en lille terrorbalance:D

Det gider jeg bare ikke. Jeg vil gerne give min egen ærlige mening til kende, og høre andres.

Jeg mener at huske, at du kun yderst sjældent, giver dine holdninger til det thailandske samfund til kende.
Du har før skrevet at du var budhist og monarkist, og hvis du er så assimileret, er der selvfølgelig mulighed for, at du ingen kritik har. Jeg tror dog snarere, at du forsvarer dit nye fædreland, som en løvemor.

Sådan er det bare Basta:D:D
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-03-2009 17:42



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

helge - ja vi har haft den før, nej jeg er ikke assimileret - jeg har været buddhist nok inden jeg vidste, eller i det mindste var bevidst om at thailand eksisterede (1974) - jeg har hele mit liv været monarkist (vi har også monarki i Danmark) - jeg har hele mit liv været den underlige dreng, der skilte sig ud - som "gammeldags"...

Da jeg kom til Thailand opdagede jeg at jeg nok hører mere til her, end i Danmark - eller jeg skiller mig mindre ud her...

Men ja det viser sig sjovt nok altid at det er muligt at finde eksempler fra vesten der til fulde er sammenlignelige med et hvilket somhelst 3. verdensland - og for mig er det meget snævert at se et land (med 65.000.000 mennesker) som en homogen masse...

Thailand har dødsstraf - det er mig inderligt imod - USA har dødsstraf det er mig inderligt imod...

Thailand deltager i krigen mod terror ved at besætte andre lande - det er mig inderligt imod - Danmark besætter andre lande på et noget tyndt grundlag - det er mig inderligt imod...

o.s.v. o.s.v. o.s.v.

Generaliserende thaibashing - eller generaliserende farangbashing - det er et fedt - ikke alle farang er fordrukne sexturister - men det ændre jo ikke på at de også er en del af billedet... Ligeledes findes der golddiggende sexarbejdere i turistområderne - det gør der da - men der er stadig (uanset hvilken statistik man læser) flere der ikke er - og det er det billede jeg ønsker at fremhæve...

Jo der er mange vildt lyserøde skyer på de thaibaserede sider, og tydeligvis nogen der ikke kan se at der ER plads til forbedringer... Jeg mener nu godt at jeg kan se det thailandske samfund lidt udefra også... Og korruption er da f.eks. et område man snart skulle tage at gøre noget alvorligt ved, jeg har håb til denne regering - men det ser ud til at den ikke er stærk nok heller...

Jeg giver yderst sjældent mine holdninger til det danske samfund til kende - jeg ser ikke sårn på de helt store linier - det har jeg politikere til - jeg kan da godt mene at det er skrækkeligt at 14% af den danske befolkning blindt stemmer på et fascistisk funderet parti, men altså det er jo ligesom de 14%'s suveræne og soleklare ret...

Jeg vil gerne høre andre menneskers ærlige mening - positiv som negativ, men debaterer jo også gerne holdninger og meninger skaal så terror og terror :LOL



.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
helge
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-03-2009 18:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 60
Tilmeldt: 28.02.09
 Status: Offline

Det er svært at være uenig i det du skriver.

Kun:"- jeg ser ikke sårn på de helt store linier - det har jeg politikere til ".:|:|

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Dykkerfirma til salg Diverse 1 17-01-2023 10:14
Thai Airways sætter 34 fly til salg Flyselskaber 1 10-11-2020 10:24
Benni's thailandske kone og datter har fået afslag på opholdstiladelse Visa til Danmark 1 24-09-2020 08:22
Kone fra Thailand? 5 ting du skal vide om thai-kvinder Alt det andet 4 01-06-2020 15:01
THAI AIRWAYS LUKKER FOR SALG AF PREMIUM ECONOMY MELLEM KØBENHAVN OG BANGKOK Flyselskaber 1 23-02-2019 05:34

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.18 sekunder | 99,985,580 Unikke besøg | jQ Blog