Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: De fastboende
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
På heroin med en drøm om Thailand
AK81
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-12-2018 01:59
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 331
Tilmeldt: 09.11.11
 Status: Offline




I 15 år har Søren været heroinmisbruger. Det startede, da han var 28. Før det var han glad for alkohol og andre berusende stoffer. Og før det igen var han en ung mand, der begyndte at programmere. Systemer og den slags.

Søren fortæller, at han i begyndelsen af tyverne fik en programmør-stilling hos Mærsk. Han var flyttet til København. Han havde fået sig en kæreste. Og han var lidt for glad for alkohol og vilde fester med det, der er værre.

Til sidst tog han heroin. Og han blev afhængig af det. Derfor kunne han ikke længere have et job.

I dag er han på førtidspension, og han kæmper hver dag for at holde sig fra supplerende midler for at komme ud af sit heroinmisbrug.

- Jeg er stavnsbundet til det her sted. Jeg kan jo ikke bare tage en tur til Thailand, hvis jeg har lyst. Jeg når at blive syg på vej i flyet derned.

Ikke bare for at blive fri fra Heroinklinikken og heroinen selv.

- Måske, jeg kunne finde mig en kæreste i Thailand, hvem ved?

Da Søren begyndte at komme på Heroinklinikken i Odense, fik han 2,9 gram heroin. Nu er han nede på 0,8 gram.

Nedtrapningen skal ske langsomt. Ellers bliver han syg.

- Får jeg ikke heroinen, bliver jeg meget dårlig. Jeg har prøvet det to gange, og det ønsker jeg ikke for min værste fjende, fortæller Søren.



læs mere her: https://www.tv2fy...ger-heroin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Smag på Thailand Hele Thailand 99 26-04-2024 15:09
Før du rejser på ferie til Thailand se med her Hele Thailand 4 26-04-2024 14:42
Thailand Buddha Hill Pattaya er en skjult perle videoer Fra Pattaya 4 26-04-2024 07:28
7 Populære områder at bo i Thailand som dansker Amazing Pattaya 1 22-04-2024 07:47
Thailand vil stramme sin cannabis-lovgivning Hele Thailand 6 21-04-2024 12:00

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.14 sekunder | 99,604,671 Unikke besøg | jQ Blog