Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Copenhagen bar er sat til salg
farang
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-03-2018 13:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 457
Tilmeldt: 28.05.11
 Status: Offline

www.thai-dk.dk/uploads/copenhagen22.JPG

Kan den ikke blive solgt inden
D1 maj
Lukker jeg helt.
“En halvpart det kan også være en mulighed”

Prisen vil være 1.1 mil thb
Kan betales i rate
Mod udbetaling 30%
Med 6 år’s kontrakt
Husleje 42.000 thb pr måneden
Alt inventar medfølges på nær et par billeder
5 hotelværelse
1 køkken

Hvis det har interesse så skriv privat besked
Eller kontakt mig på facebook
“Ib cph”
Mvh Ib
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-03-2018 02:28
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

Nu igen ak ja det er ikke nemt at få overskud i bar brancenGrin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
nick
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-03-2018 06:06
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 288
Tilmeldt: 01.12.09
 Status: Offline

opslaget vedrørende salg af Copenhagen bar er slettet fra facebook

måske, kun måske, kan Smørrebrød med sammenhold i Thailand, fortsætte med en ny ejer


kat
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-03-2018 12:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

nick skrev:
opslaget vedrørende salg af Copenhagen bar er slettet fra facebook

måske, kun måske, kan Smørrebrød med sammenhold i Thailand, fortsætte med en ny ejer


ikke endnu, Copenhagen bar hotel restaurant har svaret mig således: Baren er Ikke solgt endnu men der er to Interesseret
Men det først til møllen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-03-2018 16:57
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Ikke sært det er svært at få det til at løbe rundt med den husleje, der er vel grænser for hvor meget lejeren kan kradse hjem med 5 værelser og 1 køkken.
Nu ved jeg ikke om det stadig er Per Kastrups grådige "søn" der sidder og skummer fløden af noget han aldrig har bidraget til, men hvor om alting er, så synes jeg det er alt for dyrt, med de muligheder der er i bygningen.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pareden
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-03-2018 02:06
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 93
Tilmeldt: 20.06.14
 Status: Offline

skipper skrev:
Ikke sært det er svært at få det til at løbe rundt med den husleje, der er vel grænser for hvor meget lejeren kan kradse hjem med 5 værelser og 1 køkken.
Nu ved jeg ikke om det stadig er Per Kastrups grådige "søn" der sidder og skummer fløden af noget han aldrig har bidraget til, men hvor om alting er, så synes jeg det er alt for dyrt, med de muligheder der er i bygningen.


he heGrin jeg læste oplægget på facebook grunden til at stedet er til salg er:
ejeren har ond i skulderen og nakke smerter
. Skipper du er ikke helt galt på den der er alt for mange dansker steder i badebyen derfor halter økonomien for de fleste
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
harry eker
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-03-2018 04:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 144
Tilmeldt: 07.02.17
 Status: Offline

pareden skrev:
skipper skrev:
Ikke sært det er svært at få det til at løbe rundt med den husleje, der er vel grænser for hvor meget lejeren kan kradse hjem med 5 værelser og 1 køkken.
Nu ved jeg ikke om det stadig er Per Kastrups grådige "søn" der sidder og skummer fløden af noget han aldrig har bidraget til, men hvor om alting er, så synes jeg det er alt for dyrt, med de muligheder der er i bygningen.


he heGrin jeg læste oplægget på facebook grunden til at stedet er til salg er:
ejeren har ond i skulderen og nakke smerter
. Skipper du er ikke helt galt på den der er alt for mange dansker steder i badebyen derfor halter økonomien for de fleste


Dansker steder er der nok af
I Pattaya og Jomtien området ligger der mere end 50 barer og restaurationer som er helt eller delvist ejet af danskere eller deres thailandske partnere.
Omkring 20 af disse barer ligger i "danskergaden" i Pattaya hvor mange danskere og andre skandinaver vælger at tilbringe specielt aftentimerne men måske også få sig et godt dansk måltid mad eller smørebrød.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-04-2018 04:30
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

Copenhagen bar blev ikke solgt


En epoke er slut, nu er det de nye tider/skikke der satses på. Stedet hedder nu Copenhagen Hostel Restaurant, som om det skulle hjælpe ,
efter min ringe mening er stedet på vej ned, der er alt for mange så kaldte dansker steder i byen


www.thai-dk.dk/uploads/Copenhagen-Bar12.jpg


Efter udmeldingen i sidste måned om at Copenhagen Bar var sat til salg, så er der nu nyt om Copenhagen Bar’s fremtid.
Ib har nemlig på Copenhagen Bar’s Facebook-side oplyst at Ib nu har tænkt sig at fortsætte med Copenhagen Bar i fremtiden. Dog med bliver hotel-delen af Copenhagen Bar ændret til at være et hostel fremover.

Copenhagen Bar åbner op igen den 27. april 2018.

Copenhagen Bar er et af de populære samlingssteder i den danske koloni i Pattaya. På Copenhagen Bar kan kunderne altid finde en god omgang solid dansk mad, iskolde bajere, friske aviser hjemmefra og ikke mindst et højt humør.

Copenhagen Bar i Pattaya blev i sin tid etableret af Per Kastrup tilbage i 70’erne, han havde allerede en Copenhagen Bar i Klong Toey, Bangkok – den blev dog lukket efter Copenhagen Bar i Pattaya åbnede.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Dykkerfirma til salg Diverse 1 17-01-2023 10:14
Bangkok - Copenhagen i 50 år med Thai Airwayst Flyselskaber 2 07-11-2022 13:10
Thai Airways sætter 34 fly til salg Flyselskaber 1 10-11-2020 10:24
THAI AIRWAYS LUKKER FOR SALG AF PREMIUM ECONOMY MELLEM KØBENHAVN OG BANGKOK Flyselskaber 1 23-02-2019 05:34
Nye pasregler - køer i lufthavnen (Copenhagen Airport) Lufthavne 1 08-10-2017 06:44

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.37 sekunder | 97,838,348 Unikke besøg | jQ Blog