Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: De fastboende
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Sek Loso.
Cornflakes
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-01-2018 04:28
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 24
Tilmeldt: 10.12.17
 Status: Offline



Saa er han blevet knaldet atter engang for at vaere paavirket af methamfetamin.

Satans stof, jeg har aldrig taget det, det goer jo folk dybt skoere.

Jeg har faktisk ondt af ham.

http://englishnew...phetamine/
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Cornflakes
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-01-2018 06:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 24
Tilmeldt: 10.12.17
 Status: Offline

Efter sigende skulle han have skudt til hoejre og venstre, Kaution 150.000 - 200.000 tusinde baht, han kan dog ikke forlade landet.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-01-2018 08:36
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Cornflakes skrev:
Efter sigende skulle han have skudt til hoejre og venstre, Kaution 150.000 - 200.000 tusinde baht, han kan dog ikke forlade landet.



han har ikke skudt til højre og venstre, men affyret 9 skud lige op i luften, med et våben som han ikke har tilladelse til

www.thai-dk.dk/uploads/lekkkkkk33333.jpg
Sek Loso's official Facebook page shows the rocker at a celebration
honouring King Taksin the Great in Nakhon Si Thammarat.

jeg har ikke ondt af manden har spiller god musik, tjener en masse penge, men han har som andre berømtheder fået storheds vandvid
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Cornflakes
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-01-2018 09:13
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 24
Tilmeldt: 10.12.17
 Status: Offline

Vi er helt enige, men hoejre og venstre lyder mere dramatisk, men ingen ramt.

kat Godt nytaar.

Storhedsvanvid ? Det mener jeg nu ikke at han har, jeg har moedt baade ham, Thai Orathai og alle fra Carabao face to face, de har masser af penge men er saamaend nede paa jorden.

Sek Loso har blot et afhaengigheds problem.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-11-2018 08:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Cornflakes skrev:
Vi er helt enige, men hoejre og venstre lyder mere dramatisk, men ingen ramt.

kat Godt nytaar.

Storhedsvanvid ? Det mener jeg nu ikke at han har, jeg har moedt baade ham, Thai Orathai og alle fra Carabao face to face, de har masser af penge men er saamaend nede paa jorden.

Sek Loso har blot et afhaengigheds problem.



nu har har fået er nyt problem

Rock singer Seksan Sookpimay, aka Sek Loso, was sentenced to 2½ years in jail for resisting arrest, threatening police with a gun and drug abuse after his claim of suffering bipolar disorder was rejected.

læs resten her. https://www.bangk...s-in-jail?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bz
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-03-2021 09:23
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 236
Tilmeldt: 04.08.09
 Status: Offline

så er dommen endelig på plads

'Sek Loso' jailed
Rocker singer Seksan Sookpimay loses his appeal to the Supreme Court and is taken to Min Buri prison to begin a 42-month sentence for offences dating back to New Year's Eve 2017.

The court’s decision was read out at the Min Buri Criminal Court on Thursday morning.

Prosecutors arraigned Seksan, 47, on charges of resisting arrest, threatening police with a firearm and using drugs. The incident happened at his Bangkok home around 6pm on Dec 31, 2017.

The lower court sentenced him to one year and 18 months in jail on three counts - unlicensed possession of a firearm, resisting arrest and threatening police with a gun, and drug abuse.


kilde: https://www.bangk...rison-term
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Je suis Charlie
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-03-2021 20:26
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 916
Tilmeldt: 14.01.15
 Status: Offline

bz skrev:
så er dommen endelig på plads

'Sek Loso' jailed
Rocker singer Seksan Sookpimay loses his appeal to the Supreme Court and is taken to Min Buri prison to begin a 42-month sentence for offences dating back to New Year's Eve 2017.

The court’s decision was read out at the Min Buri Criminal Court on Thursday morning.

Prosecutors arraigned Seksan, 47, on charges of resisting arrest, threatening police with a firearm and using drugs. The incident happened at his Bangkok home around 6pm on Dec 31, 2017.

The lower court sentenced him to one year and 18 months in jail on three counts - unlicensed possession of a firearm, resisting arrest and threatening police with a gun, and drug abuse.


kilde: https://www.bangk...rison-term



He he sagen er appelleret til højesteret og den gode mand Sek Laso er ude igen ved ikke


Rocker singer Seksan Sookpimay released on 600,000 baht surety after the Supreme Court rejects his appeal against a 42-month prison sentence for offences dating back to New Year's Eve 2017.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Sek Loso koncert i København den 27. marts 2020 Alt mellem himmel og jord 2 27-12-2019 12:06
Riot at Carabao/Loso concert Nyheder på andre sprog 10 19-01-2013 09:18

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.36 sekunder | 97,878,229 Unikke besøg | jQ Blog