her fra bangkok post,
der er en del som har skrevet under som kommentarer,de er lidt sjove at læse
Jeg synes, følgende oplysninger fra Nangkok Posts reportr er pragtfulde:
‘’Pol Lt Gen Santhan ordered police investigators to find out if any Thai individuals were involved in the making of the footage.They could face criminal charges.
He also ordered his subordinates to run a check on the production of the clips and report the findings to him as soon as possible.’
’
I stedet for at interessere sig for problemet med afpresning af turister, vil politichefen forfølge dem, der har afslørt afpresningen!
Myndighederne i Thailand gør sandelig hvad de kan for at blive fri for turisterne.
her fra bangkok post,
der er en del som har skrevet under som kommentarer,de er lidt sjove at læse
Jeg synes, følgende oplysninger fra Nangkok Posts reportr er pragtfulde:
‘’Pol Lt Gen Santhan ordered police investigators to find out if any Thai individuals were involved in the making of the footage.They could face criminal charges.
He also ordered his subordinates to run a check on the production of the clips and report the findings to him as soon as possible.’
’
I stedet for at interessere sig for problemet med afpresning af turister, vil politichefen forfølge dem, der har afslørt afpresningen!
Myndighederne i Thailand gør sandelig hvad de kan for at blive fri for turisterne.
Mvh
Bent Jensen
Bent hvad hade du forventet, det er da thailogik aldrig indrømme egne fejl det er de andre der er skyldige og kan jeg bevise det bliver jeg forfremmet
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...