Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Britiske turister overfaldet i HUA HIN
yindee
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-04-2016 03:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3629
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

En eksotisk og fredelig rejse til Thailand har udviklet sig til et sandt mareridt for en britisk familie på tre.

Familien blev overfaldet af en thailandsk bande på åben gade, og det hele er blevet fanget på et overvågningsvideo, som det lokale politi har valgt at offentliggøre i håbet om at fange gerningsmændene. Det skriver Thai Visa News.
http://ekstrablad...nd/6058895







Three Arrested Over Brutal Beating of British Family

HUA HIN — Police said today that three Thai men have been charged for assaulting a family of British tourists in the resort town of Hua Hin during the Songkran festival. A fourth is still at large.

The April 13 attack, which left the three Britons lying motionless in the street, was captured on security camera footage that went viral since making its way online Wednesday. The assault took place in a street crowded with revelers participating in the nationwide water fight celebrated as part of Thai New Year festivities.

http://www.khaoso...1461818416

www.thai-dk.dk/uploads/hua11.jpg
Hua Hin police stand behind two suspects (seated), who were arrested following an assault on an elderly British couple and their son. The tourists were savagely attacked during a family vacation in Prachuap Khiri Khan.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-04-2016 04:42
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1756
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

elle bælle mig fortælle efter at have set videoen

det ser ud til at de tre turister ikke er helt uskyldige i slagsmålet jeg er lidt i tvilv om hvem der starter men jeg tror at de er lige gode om det
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-04-2016 08:42
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3838
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Synes du så også at den gamle dame selv var ude om det, da hun fik et spark i ansigtet, mens hun sidder på gaden?
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-04-2016 09:26
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3629
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

den sag er svært at bedømme hvad og hvem der har skylden der er jo ingen lyd på videoen

for mig ser det ud til at de unge thaier er fulde det er den unge englænder også

der er garanteret blevet råbt til thaierne og tilbage og den gamle kone slår giver en thaier en lussing

ja så ruller det jo

jeg er aldrig blevet overfaldet eller blevet behandlet ubehøvlet af thaierne men har til gengæld haft en del ballade med fulde faranger
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-04-2016 09:53
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1756
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

skipper skrev:
Synes du så også at den gamle dame selv var ude om det, da hun fik et spark i ansigtet, mens hun sidder på gaden?


læs hvad jeg skriver kære Skipper

elle bælle mig fortælle efter at have set videoen

det ser ud til at de tre turister ikke er helt uskyldige i slagsmålet jeg er lidt i tvilv om hvem der starter men jeg tror at de er lige gode om det
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
nej
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-04-2016 10:57
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 321
Tilmeldt: 20.12.12
 Status: Offline

vold findes over alt hvor der er fulde personer tilstede det kan ske selv i lille Danmark hvad vi også har set mange gange

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-04-2016 16:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3838
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Jeg har lidt svært ved at tro turisterne ligefrem går rundt og leder efter en flok thailændere de kan slås med.

Mon ikke det er mere sandsynligt at visse thailændere går rundt og forsøger at fremprovokere en situation hvor de kan angribe, og mishandle andre mennesker.

Det virker mistænkeligt at èn turist kan forulempe op til 10 thailændere så voldsomt at han skal sparkes til lirekassemand.


Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-04-2016 19:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3838
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

En anden ting der forbavser mig er, hvorfor mennesker der lever i demokratiske lande, med stemmeret, ytringsfrihed, og en fri presse, vælger at holde ferie i et diktatur hvor selv de mest basale rettigheder er sat ud af funktion.
Nogen der har en troværdig forklaring på fænomenet?
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Je suis Charlie
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-04-2016 10:44
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 898
Tilmeldt: 14.01.15
 Status: Offline

skipper skrev:
En anden ting der forbavser mig er, hvorfor mennesker der lever i demokratiske lande, med stemmeret, ytringsfrihed, og en fri presse, vælger at holde ferie i et diktatur hvor selv de mest basale rettigheder er sat ud af funktion.
Nogen der har en troværdig forklaring på fænomenet?


den forklaring kan selv give du er en af dem der tager på ferie i landet
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-04-2016 10:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3838
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Hvilken forklaring Charlieved ikke
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-05-2016 13:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1875
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

The British couple who were victims of a brutal attack during Songkran said they love Hua Hin and vowed to return

http://englishnew...ent/161851



www.thai-dk.dk/uploads/ric1.JPG

https://twitter.c...5085981696
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-05-2016 14:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3838
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Der er nogen der aldrig lærer det.

Jeg kan huske dengang jeg var ung og smuk, og sejlede med bananer mellem Rotterdam og Guayaquil i Ecuador, for J. Lauritzen.
En aften var vi i land, og fik et par sjusser nede i sumpen, og det gik da meget godt, men det var værre da vi skulle ombord igen.
Der stod ca. 50 negre og ventede på os.
Jeg fik ryddet alle kindtænderne i venstre overmund, af en stor neger med en jernkæde.

Om jeg godt kunne tænke mig at komme tilbage og besøge dette gæstfrie land?
Nul putte, men der er øjensynlig nogen der holder af en god gang Spanking i Thailand, siden de gerne vender tilbage efter mere.

Men jeg har jo altid muligheden for at søge lykken i Hua Hin, og få de sidste overtænder i højre side sparket ud, så er den tandlægeregning da sparetsmile
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-05-2016 03:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1875
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

hvem ved måske har de læst Skippes indlæg for nu er der nye toner på klaveret


Beaten British family heads home, won't be back

http://www.bangko...nt-be-back

www.thai-dk.dk/uploads/brit44.jpg
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-06-2016 14:59
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3629
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

der er afsagt dom i sagen


Hua Hin Brit attackers get two years in jail

The Hua Hin Provincial Court on Sunday has sentenced four Thai men who savagely assaulted three British tourists in Hua Hin during Songkran to four years in prison.

The jail term was not suspended. However, the court reduced the term by half after the defendants —Suphattha Baithong and Yingyai Saengkhamin, both aged 32, and Siva Noksri and Chaiya Jaiboon, both 20 — confessed.

After the court’s ruling, the men were taken to Prachuap Khiri Khan Provincial Prison.

http://www.bangko...rs-in-jail
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-06-2016 17:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3838
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Det her er jo latterligt.

Hvorfor halvere en straf som politiet allerede kunne bevise de dømte havde begået.
Ingen af de dømte havde meldt sig frivilligt, men blev genkendt fra videooptagelser.

Så hvad er meningen med at halvere straffen?

Jeg spurgte konen, og svaret var, at det var fordi de tilstodGrin

Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Thailand ser stor vækst i udenlandske turister Nyheder på dansk 1 12-05-2023 07:56
Danske turister strandet i Bangkok Flyselskaber 1 28-02-2023 06:03
Færre turister tager til Thailand end ventet Nyheder på dansk 2 15-08-2022 16:08
Thailand vil igen stramme restriktionerne for turister Visa til Thailand 5 22-12-2021 14:30
Cambodja åbner for turister Udenfor Thailand 1 16-11-2021 09:32

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.47 sekunder | 112,100,910 Unikke besøg | jQ Blog