Google Earth Pro er nu gratis!!
|
XP |
Skrevet d. 18-02-2015 08:15
|
Bruger
Antal indlæg: 248
Status:
|
I de sidste 10 år , har virksomheder, forskere og hobbyfolk fra hele verden brugt Google Earth Pro til alt, lige fra planlægning af bydele, til at placere solceller på hustage . Google Earth Pro er nem at bruge, og har funktioner, der sammen med detaljerede billeder fra Google Earth og programmets mere avancerede værktøjer, hjælper dig med at måle 3D-bygninger , printe billeder i høj opløsning til præsentationer eller rapporter , eller optage HD-film fra din virtuelle flyvninger rundt om i verden. Og meget mere
Du kan nu få gratis adgang til Google Earth Pro. For at finde ud af hvad Earth Pro kan gøre for dig – eller bare for at have det sjovt og flyve rundt i verden –»Så hent en gratis nøgle » og download Earth Pro. |
|
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 18-02-2015 16:46
|
Bruger
Antal indlæg: 3857
Status:
|
Ja gratis er det jo ikke, de forbeholder sig retten til at sælge dine søgninger videre til trediepart, og det kan jo indebære lidt af hvert hvert
Anarki eller Kaos. |
|
|
|
FCK |
Skrevet d. 19-02-2015 03:20
|
Bruger
Antal indlæg: 2771
Status:
|
skipper skrev:
Ja gratis er det jo ikke, de forbeholder sig retten til at sælge dine søgninger videre til trediepart, og det kan jo indebære lidt af hvert hvert
og hvad så tror du virkelig selv på at Google er de eneste der sælger oplysninger fra nettet videre |
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 19-02-2015 04:54
|
Bruger
Antal indlæg: 3857
Status:
|
Næ, det kan du så have ret i FCK, men husk at læse hvad du godkender, inden du trykker på knappen, det er juridisk bindende.
Anarki eller Kaos. |
|
|
|
eneber |
Skrevet d. 19-02-2015 09:33
|
Bruger
Antal indlæg: 1019
Status:
|
intet er gratis vi betaer på de ene eller anden måde, med eller uden vores viden |
|
|
|
soi8 |
Skrevet d. 20-02-2015 01:51
|
Bruger
Antal indlæg: 375
Status:
|
Jeg kan godt komme så langt som til at installere Google Earth Pro efter at have kontaktet Google for at få en URL til at åbne AVI 3 men der kræves en licensnøgle for at åbne programmet og så vidt jeg kan konstatere skal man så betale for at få den......? |
|
|
|
maichai |
Skrevet d. 20-02-2015 02:28
|
Bruger
Antal indlæg: 1365
Status:
|
men der kræves en licensnøgle for at åbne
–»Så hent en gratis nøgle »
Nu ved jeg ikke men er det denne du mangler soi8
https://developer...al#api_key
MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND
Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
|
|
|
|
soi8 |
Skrevet d. 20-02-2015 03:37
|
Bruger
Antal indlæg: 375
Status:
|
maichai skrev:
men der kræves en licensnøgle for at åbne
–»Så hent en gratis nøgle »
Nu ved jeg ikke men er det denne du mangler soi8
https://developer...al#api_key
Tak for det. Det var lige præcis den jeg manglede. Havde ikke set mig ordentligt for...... |
|
|