Police probe claims of tourist searches
|
LungW |
Skrevet d. 16-12-2014 16:42
|
Bruger
Antal indlæg: 337
Status:
|
Fantastisk tåbelig artikel om de "polib shakedowns" på Suckcumbitch Load:
http://www.bangko...t-searches
"He said if the probe found no evidence as claimed the RTPO will submit a written clarification to the Australian embassy in Bangkok. He said the alleged incidents of extortion by Thai authorities in the Australian paper really damaged the image of Thailand."
Hahahahahaaa! Idioter, tåber, altid drejer det sig om "The image of Thailand" - aldrig nogensinde tales der om de der bliver visiteret, generet, scammet og hvad der ellers sker rundt omkring i lovløse LOS.
Tåber!!! |
|
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 16-12-2014 17:34
|
Bruger
Antal indlæg: 3857
Status:
|
Human Rights Watch er stærkt kritisk til hvordan militæret undertrykker ytringsfriheden, og al politisk modstand i Thailand:
http://www.hrw.or...-post-coup
Anarki eller Kaos. |
|
|
|
LungW |
Skrevet d. 16-12-2014 18:11
|
Bruger
Status:
|
HRW, my ass!!!
Tror du det anfægter de brune og grønne gangstere?
De er kolde i røven, men jeg håber deres overlegne amart pis snart slutter, og det sker når LOS igen oplever en krise som i 1997, det kommer, bare vent og se.
Nok klogt at få bananpengene ud af bankerne inden de indefryses, men OK de håndører jeg fattigrøv har stående betyder ikk´møj.
Phuck dem...
|
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 16-12-2014 18:19
|
Bruger
Status:
|
Glem nu ikke de gule gangstere, det er dem der sidder i baggrunden og styrer det hele.
Anarki eller Kaos. |
|
|
|
mp |
Skrevet d. 16-12-2014 18:25
|
Bruger
Antal indlæg: 72
Status:
|
Ja, jeg tror, at Thailand hastigt er på vej i den forkerte retning.
Militærjuntaen har ikke styr på økonomien, den private gældsætning er meget høj, det kan næsten kun gå galt.
Og demokrati i Thailand synes mere og mere at være en by i Rusland ! |
|
|
|
LungW |
Skrevet d. 16-12-2014 18:31
|
Bruger
Status:
|
skipper skrev:
Glem nu ikke de gule gangstere, det er dem der sidder i baggrunden og styrer det hele.
Korrekt, men mange polib er jo røde og saboterer gerne Prayuths oprydning, såvidt jeg kan forstå situationen...
|
|
|
|
NFP |
Skrevet d. 17-12-2014 00:56
|
Bruger
Antal indlæg: 415
Status:
|
mp skrev:
Ja, jeg tror, at Thailand hastigt er på vej i den forkerte retning.
Militærjuntaen har ikke styr på økonomien, den private gældsætning er meget høj, det kan næsten kun gå galt.
Og demokrati i Thailand synes mere og mere at være en by i Rusland !
Mon ikke snarere det gaar den rigtige vej ?
Tidligere var der "demokratisk diktatur" laes Thaksin diktatur. Husk lige valgplakaten "Thaksin thinks, PTT executes". |
|
|
|
yindee |
Skrevet d. 17-12-2014 04:26
|
Bruger
Antal indlæg: 3629
Status:
|
LungW skrev:
skipper skrev:
Korrekt, men mange polib er jo røde og saboterer gerne Prayuths oprydning, såvidt jeg kan forstå situationen...
Så Så LungW, rolig nu, der er nye tider på vej, et billed kan sige mere end tusind ord, nu overlader vi resten til fotoet
|
|
|
|
LungW |
Skrevet d. 17-12-2014 06:24
|
Bruger
Status:
|
Hahaha! Utroligt, only in Thailand...
Han er nok ved at skrabe penge sammen så han kan betale sig til en givtig tjans i Thong Lor polib distrikt. |
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 17-12-2014 06:33
|
Bruger
Status:
|
Hvorfor har han en Tuk-tuk på slæb?
Anarki eller Kaos. |