Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Skik og brug
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Lidt om lak og raceskændere.
skipper
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-11-2014 14:28
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3857
 Status: Offline

Konen og jeg var for et par uger siden ude for at købe ind til reparation af bordene i restauranten.
De skulle slibes ned, og lakkes om.

Så vi kørte hen til en forretning jeg ellers før havde at handlet i, vi blev henrykt grinende henvist til en disk hvor en overlegen ekspedient jeg aldrig havde set før, stod og så hen over hovedet på os, og virkede helt afvisende.

Jeg vidste straks hvad det handlede om, det var lige efter valget her i Sverige, hvor Dansk Folkepartis svenske søsterparti havde haft fremgang med deres racistiske program.
Uanset hvad vi spurgte om, så gad han knapt svare undermennesket og raceskænderen, konen var forvirret, og lidt ked af det, så jeg hviskede til hende, bare bestil hvad du ser, så tager vi røven på svinet senere.

Som sagt så gjort, vi bestilte pensler, fortynder, røre pinde, sandpapir og alskens grejer vi fik øje på.

Alt blev modvilligt og med stor afsky pakket ned i papkasser.

Medens svinet regnede og gjorde ved, lod jeg som om jeg modtog en SMS, hvorpå jeg fortalte ham at vi havde fået at vide vi kunne købe det billigere et andet sted.

Så kunne han stå der med alle sine grejer, samtidig med han skulle annullere købet og bagefter stille alting på plads.Grin

Man skal aldrig undervurdere Danish Dynamit og Thai Chilli.driller
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-11-2014 14:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1875

Thumb og det var skipperølkrus
skipper
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-11-2014 16:13
Bruger avatar

Bruger

Ih tak altså M55.
Og at tænke sig, så var der ikke en eneste muslim indblandet, bare en svensker, en dansker og en thailænder.
Det burde mane til eftertanke, (det var derfor jeg skrev det), men det gør det nok ikke.
Anarki eller Kaos.
leif
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-11-2014 16:48

Bruger

Antal indlæg: 681

Rasisme er en kedelig ting og bunder jo kun i ufattelig dumhed.

Men det breder sig med lynets hast alle steder i verden, godt hjulpet på vej af uduelige politikere.

LungW
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-11-2014 16:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 337

Måske jeg er en anelse fatsvag, men pointen i denne lille beretning om livet i NærAsien er altså ikke feset ind på min indre harddisk endnu, jeg venter på at det sker, men tvivler...

Var det konen eller dig han skændede?

Kunne jo også bare være at han ikke brød sig om din fremtoning og opførsel, har du overvejet den mulighed?

mp
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-11-2014 07:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 72

skipper skrev:
Konen og jeg var for et par uger siden ude for at købe ind til reparation af bordene i restauranten.
De skulle slibes ned, og lakkes om.

Så vi kørte hen til en forretning jeg ellers før havde at handlet i, vi blev henrykt grinende henvist til en disk hvor en overlegen ekspedient jeg aldrig havde set før, stod og så hen over hovedet på os, og virkede helt afvisende.

Jeg vidste straks hvad det handlede om, det var lige efter valget her i Sverige, hvor Dansk Folkepartis svenske søsterparti havde haft fremgang med deres racistiske program.
Uanset hvad vi spurgte om, så gad han knapt svare undermennesket og raceskænderen, konen var forvirret, og lidt ked af det, så jeg hviskede til hende, bare bestil hvad du ser, så tager vi røven på svinet senere.

Som sagt så gjort, vi bestilte pensler, fortynder, røre pinde, sandpapir og alskens grejer vi fik øje på.

Alt blev modvilligt og med stor afsky pakket ned i papkasser.

Medens svinet regnede og gjorde ved, lod jeg som om jeg modtog en SMS, hvorpå jeg fortalte ham at vi havde fået at vide vi kunne købe det billigere et andet sted.

Så kunne han stå der med alle sine grejer, samtidig med han skulle annullere købet og bagefter stille alting på plads.Grin

Man skal aldrig undervurdere Danish Dynamit og Thai Chilli.driller

Interessant indlæg, Skipper !

Men det rejser jo også nogle spørgsmål, som LungW også skriver.
Hvad var grunden til, at ekspedienten helt fra starten ikke kunne lide jer ? ( bar du måske en mærkat fra Sverigedemokraterna ? kat )

Personligt synes jeg ikke, at Sverigedemokraterna har et racistisk program, snarere et realistisk program.
Jeg tror, den svenske befolkning (minus eliten selvfølgelig) er ved at være træt af de mange indvandrere, men mange tør (endnu) ikke sige det åbent, men det kommer på et tidspunkt.
maichai
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-11-2014 08:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1365

Var det konen eller dig han skændede?

Kunne jo også bare være at han ikke brød sig om din fremtoning og opførsel, har du overvejet den mulighed?

Men det rejser jo også nogle spørgsmål, som LungW også skriver.
Hvad var grunden til, at ekspedienten helt fra starten ikke kunne lide jer ? ( bar du måske en mærkat fra Sverigedemokraterna ?

Uden at kende hverken dig skipper eller din kones udseende og alder kunne det jo også tænkes at ekspedienten tænkte hvad skal sådan en ung smuk thaipige dog med sådan en gammel grisgriner
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
skipper
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-11-2014 11:57
Bruger avatar

Bruger

Hvis I ikke har forstået pointen skulle I måske prøve testen under.
Jeg scorede 120, hvilket vel betyder at jeg ikke er supersmart, men på den anden side set heller ikke er faldet af grisebilen.Love

http://memorado.d...urce=VIRAL
Anarki eller Kaos.
LungW
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-11-2014 13:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 337

De ER jo specielle de svenskare, især ham her:

Med plutonium tvingar vi dansken på knä, danskjævlar!!

maichai
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-11-2014 13:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1365

Hvis I ikke har forstået pointen skulle I måske prøve testen under.
Jeg scorede 120, hvilket vel betyder at jeg ikke er supersmart, men på den anden side set heller ikke er faldet af grisebilen

Jeg har forstået hvorfor ekspedienten ikke gad handle med dig og det kan da godt være at du ikke er faldet af grisebilen men måske har du væltet på motorbike uden styrthjelm og slået hoved en lille smule griner
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
skipper
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-11-2014 13:28
Bruger avatar

Bruger

Nu ikke så meget ævl med jer to, hvor meget, eller hvor lidt, blev det tillove
Anarki eller Kaos.
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
*Værnepligtige* som er lidt anderledes Skik og brug 5 08-04-2024 17:28
Lidt nostalgisk til gamle søfolk se med Alt mellem himmel og jord 1 25-01-2024 11:32
Jeg begynder at blive lidt nysgerrig. Alt det andet 1 13-10-2023 11:54
Lidt til husarerne. **Baren** 6 16-02-2023 16:33
Der sker kun lidt i Badebyen videoer Fra Pattaya 3 24-05-2022 13:57

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768