I Thailand kremerer de hunde
Det der for årtier tilbage startede med kremeringer af døde herreløse hunde og katte.
Men siden udvidede Klong Toey Nai templet i Bangkok sin service, ved at tilbyde fulde begravelsesceremonier for kæledyr.
Ja templet tilbyder ligefrem en pakke, der inkluderer begravelsesceremoni, to timers kremering og en efterfølgende bådtur på Chao Prhaya-floden, hvor asken strøes ud over vandet.
På billedet kan man se at den 7-årige shih tzu, Bang Bangs ejere er gået hele vejen og har tilkøbt en kiste til kremeringen.
Antal indlæg: 1365 Tilmeldt: 21.12.13 Status: Offline
Heroppe hvor jeg bor ligger de døde hunde nu og flyder på vejene og der er mange skal jeg love for når så solen sætter ind er det jo som parfume i luften men det går nu rimeligt stærkt så er de ædt af myrrene og andet kryb velbekommen MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND
Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
Antal indlæg: 1773 Tilmeldt: 11.09.09 Status: Offline
nu er thailand ikke et fattigt land mere når de betaler op til 15000 for at få køteren begravet gak gak siger jeg bare
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...