Antal indlæg: 410 Tilmeldt: 04.12.11 Status: Offline
Google har affotograferet Folketinget, så danskerne nu kan tage en virtuel rundtur på Christiansborg, gå ind i Snapstinget, se udsigten fra talerstolen og aflure, hvilke gajoler Mogens Lykketoft gemmer på. Gå selv på opdagelse KLIK HER
Antal indlæg: 1365 Tilmeldt: 21.12.13 Status: Offline
Meget sjovt at se, for mig er det at se det igen jeg har været rundt på borgen utallige gange og jeg kan se der er ikke lavet så meget om, der er utroligt flot derinde jeg vil aldrig glemme første gang jeg var der inde, det var overvældene flot og en oplevelse man aldrig glemmer vil stå på nethinden for altid
MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND
Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
Antal indlæg: 191 Tilmeldt: 01.08.09 Status: Offline
maichai skrev:
Meget sjovt at se, for mig er det at se det igen jeg har været rundt på borgen utallige gange og jeg kan se der er ikke lavet så meget om, der er utroligt flot derinde jeg vil aldrig glemme første gang jeg var der inde, det var overvældene flot og en oplevelse man aldrig glemmer vil stå på nethinden for altid
Ja, sjovt at se...
Specielt morede jeg mig over at se Venstres formand, Lille Lars Løgnhals gå rundt derinde med fodlænke.
Antal indlæg: 1365 Tilmeldt: 21.12.13 Status: Offline
Ja, sjovt at se...
Specielt morede jeg mig over at se Venstres formand, Lille Lars Løgnhals gå rundt derinde med fodlænke.
Det må vær GGGI sagen, han har fået en dom for
yes maybe in your dream
Lille Lars fra Græsted klarer sig altid hvordan han gør TJAE
MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND
Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.