Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
»Thai-massør dopede mig og stjal for 100.000«
AK81
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-03-2014 20:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 330
 Status: Offline

»Hun købte to øl, en til hver. Mens jeg var i badet puttede hun doping-sovemidler i min øl,« klager manden, som er vred over, at Tryg ikke tror ham.

En dansk mand påstår, at han på det groveste blev dopet og berøvet af en massagepige i den thailandske ferieby Phuket.

Men det tror hans forsikringsselskab Tryg ikke rigtigt på.

Den omtvistede hændelse fandt sted på den noget berygtede sex-turisme-destination kl. 3 om natten i august forrige sommer.

Det fremgår af en sag fra forsikringsselskabernes ankenævn, at manden hævder, at han bestilte kvinden til sit hotelværelse, fordi han havde ondt i nakke og ryggen.

»Hun købte to øl, en til hver. Mens jeg var i badet puttede hun doping-sovemidler i min øl,« skriver manden, som er vred over, at Tryg ikke tror ham.

Han hævder, at hun udnyttede hans bevidstløshed til at røve et guldarmbånd med brillanter, 2.000 kroner samt en mobil.

Guldarmbåndet skulle have haft en værdi på 95.000 kr. Penge, han ønskede udbetalt at Tryg, som klart afviste det, fordi selskabet ikke fandt det sandsynliggjort, at han blev dopet og bestjålet, hvilket kategoriseres som røveri.

- Vi finder det mest sandsynligt, at vores kunde blot er faldet i søvn, måske under massagen, hvilket vi ikke finder unormalt på den tid af døgnet, skriver Tryg.

Det endte med, at kunden fik 0 kr, fordi også ankenævnet vurderer, at der højst var tale om simpelt tyveri, som ikke var dækket af forsikringen.

http://www.mx.dk/...y/28528715
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-03-2014 03:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3629

de lærer det aldrig, de kære mænd som har ondt i nakken kl 03 om nattenShock det var nok noget andet han havde ondt i ved ikke nu har han ondt i penge pungen griner ak ja

NFP
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-03-2014 03:17

Bruger

Antal indlæg: 415

yindee skrev:
de lærer det aldrig, de kære mænd som har ondt i nakken kl 03 om nattenShock det var nok noget andet han havde ondt i ved ikke nu har han ondt i penge pungen griner ak ja

Underligt at han ikke fik lavet en politirapport ?
AL 48
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-03-2014 10:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1814

NFP skrev:
yindee skrev:

Underligt at han ikke fik lavet en politirapport ?

-Ja, der var jo nok sansynlighed for at hun var blevet registreret da hun kom indenfor i hotellet.
Jeg mener også, at der ved anmeldelse af tyveri/røveri skal foreligge en politirapport for at forsikringen godtager den. De er sgu da ikke hele tumper Grin

Hvem siger der overhovedet har været en massøse på besøg?? -Han har jo kun henvendt sig til forsikringen.
skipper
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-03-2014 11:04
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3857

Jeg har gjort mig de samme tanker som I andre har.
Man kan ikke bare komme hjem fra ferie og påstå man er blevet frarøvet så store værdier uden at have meldt det til politiet, og hvem er så tumpet at gå rundt med et guldarmbånd til 95.000 i det hele taget, og specielt i Thailand?
Anarki eller Kaos.
AL 48
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-03-2014 11:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1814

skipper skrev:
Jeg har gjort mig de samme tanker som I andre har.
Man kan ikke bare komme hjem fra ferie og påstå man er blevet frarøvet så store værdier uden at have meldt det til politiet, og hvem er så tumpet at gå rundt med et guldarmbånd til 95.000 i det hele taget, og specielt i Thailand?

-En rocker der mangler til afdrag på "Harley´en"griner
skipper
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-03-2014 11:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3857

En rocker der mangler til afdrag på "Harley´en"

Hvis det var en rocker så er det bare med at vente ham ud, så hænger han sig nok når fupnumret ikke lykkesThumb
Anarki eller Kaos.
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Thai Prime Minister Srettha Thavisin Ousted From Office by Constitutional Court Nyheder på andre sprog 1 14-08-2024 17:09
Lyngby Thai Festival, lørdag den 24. august 2024 Udenfor Thailand 1 22-07-2024 08:51
Thai Airways...Smilet er falmet...... Flyselskaber 1 20-07-2024 09:25
Thai Festival 2024 i København Udenfor Thailand 6 09-07-2024 11:36
Danish expat witnessed his Thai wife’s murder Nyheder på andre sprog 31 23-06-2024 14:53

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768