Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Keld Wulff alias Kenn Holm anholdt i Thailand
bamsen
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-06-2009 19:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

http://ekstrablad...188228.ece

og her fra bt...

http://www.bt.dk/...il-danmark


43-årige Keld Wulff fra Vejle, der den 27. juni sidste år gik ind i Sparbank
og hævede en falsk check på 5,6 millioner kroner, er nu anholdt i
Thailand og blev mandag varetægtsfængslet i 4 uger ved retten i Kolding



Den 27. juni 2008 gik vejlenseren Keld Wulff ind i Sparbank i Vejle
og hævede en falsk check på 5,6 millioner kroner.
Da overførslen af de mange dejlige penge var lykkedes,
flygtede han til Thailand. Og der skulle gå præcis et år før den 43-årige
bordelejer nu er blevet anholdt og sendt tilbage til politiet i
Danmark - sigtet for checksvindel i millionklassen.
Mandag blev han fremstillet i grundlovsforhør og varetægtsfængslet i fire uger.
Det skriver vejleamtsfolkeblad.dk.

Den nu 43-årige bordelejer har siden sin flugt fra Danmark
givet interviews til flere danske medier fra hans skjulested i Thailand.
Men hverken politiet eller Sparbank har kunnet overtale manden til
at vende næsen hjem eller til at betale pengene tilbage.

Mandag eftermiddag sad Keld Wulff dog endelig på anklagebænken
ved et grundlovsforhør i retten i Kolding. Men han er ikke just kommet
frivilligt til Danmark. Keld Wulff blev anholdt af de thailandske
immigrationsmyndigheder tirsdag i sidste uge, fordi de danske
myndigheder havde inddraget hans pas i forbindelse med,
at han blev varetægtsfængslet in absentia kort efter, at checkfalskneriet var opdaget.

Keld Wulff blev overdraget til det danske politi,
der længe har ønsket at tale med ham om den falske check
med det astronomiske beløb. Han landede i Danmark søndag,
og blev mandag eftermiddag fremstillet i et grundlovsforhør,
hvor han nægtede sig skyldig.
valgte altså at varetægtsfængsle manden i foreløbigt fire uger.

bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Bent
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-06-2009 01:12

Bruger

Antal indlæg: 347
Tilmeldt: 25.05.09
 Status: Offline

bamsen skrev:
Den 27. juni 2008 gik vejlenseren Keld Wulff ind i Sparbank i Vejle
og hævede en falsk check på 5,6 millioner kroner.

De bankansatte er desværre ikke alt for kloge.

Men manden er heller ikke for klog, når han giver interviews til dagspressen, hvor han opholder sig.

Mvh
Bent
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-06-2009 06:42



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Han har vel ikke lånt studenterhuen


Ja det er sgu da utroligt at banken har udbetalt den check, det fatter man ikke ret meget af.

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-07-2009 08:26
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

hej alle

ja nu har den stakles mand været i grundlovs forhør hvor han fortalte at han var er uskyldig i alle anklager i mod ham

og pengene de 5,6 milioner ja de er så ment væk de forsvandt bare ud i den blå luft

utroligt hvad folk oplever og hvad de vil have os til at tro på

..

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
swed
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-07-2009 09:05
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 155
Tilmeldt: 10.03.09
 Status: Offline

yindee skrev:
hej alle

ja nu har den stakles mand været i grundlovs forhør hvor han fortalte at han var er uskyldig i alle anklager i mod ham

og pengene de 5,6 milioner ja de er så ment væk de forsvandt bare ud i den blå luft

utroligt hvad folk oplever og hvad de vil have os til at tro på

..



Han må straks på bistandshjælp , han er jo fattig den stakkelskaal
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-07-2009 09:10



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Ja skal vi ikke lave en indsamling til ham, han må da lide hårdt :LOL
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-07-2009 09:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Sadfølgelig skal han da hjælpes Thumb....

lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-07-2009 11:24
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

http://www.vejlea...i-Thailand

Andersen 43-årige Keld Wulff fra Vejle, der i juni sidste år gik ind i Sparbank og hævede en falsk check på 5,6 millioner kr., blev i går varetægts- fængslet i fire uger

vejle: Den 27. juni 2008 om eftermiddagen gik vejlenseren Keld Wulff ind i Sparbank i Vejle og hævede en falsk check på 5,6 millioner kroner. Bagefter flygtede han til Thailand. Det danske politi fik manden efterlyst internationalt, varetægtsfængslede ham in absentia og inddrog hans pas. Men der skulle alligevel gå præcis et år, før den 43-årige bordelejer blev anholdt.

Nu er det så sket. Mandag var Keld Wulff tilbage i Danmark, hvor han blev fremstillet i grundlovsforhør i Kolding og varetægtsfængslet i fire uger.

Keld Wulff bedyrede i retten, at han var i god tro, da han hævede checken på 5,6 millioner. Den 27. juni havde han opdaget checken med de mange millioner i sin postkasse. Men han undrede sig ikke, for han havde længe ventet en betaling af en stor gæld fra en forretningsforbindelse. Derfor gik han samme dag ind i sin bank for at sætte pengene ind på sin konto. Ifølge Keld Wulff var det altså den lyssky forretningsforbindelse, der måtte have lavet den falske check for at bringe ham i fedtefadet.

Forretningsforbindelsen har dog en helt anden historie. Han har forklaret til politiet, at Wulff godt nok havde investeret 750.000 kroner i et byggeprojekt, som han stod for. Men da projektet faldt til jorden, fik den vejlensiske investor sine penge retur af to omgange - længe før den falske checks opdukken i postkassen. Anklageren mener derfor, at det kan være Keld Wulff selv, der fremstillede den falske check.

Da forretningsforbindelsens forklaring blev læst op i retten, var Keld Wulffs reaktion meget kontant.

- Det er noget pjat! Det er løgn! Der ligger et gældsbrev fra ham på mit skrivebord, udbrød han i retten.

Hvem af de to mænd, der står bag den falske check, bliver hovedomdrejningspunktet i sagen. Checken var nemlig en del af en serie på ca. 200 checks fra Danske Bank, der blev stjålet i 1998. Politiet arbejder nu på at finde de øvrige stjålne checks samt en mulig medgerningsmand i sagen.

Keld Wulff erkendte trods alt, at han havde indløst den falske check - dog uden at vide, at den var falsk. Han var ikke den eneste, der ikke fattede mistanke til checken. Ekspedienten ved kassen i Sparbank overførte uden problemer to gange 2,5 millioner kroner til Wulffs egen konto i banken - penge, som han straks videreførte til to thailandske kontoer.

Udover pengeoverførslerne fik Keld Wulff udbetalt 500.000 kroner i tusindkronesedler, som han tog med sig fra banken. Da pengene var sikret, tog Keld Wulff det første ledige fly til Thailand, hvor han har opholdt sig lige indtil tirsdag i sidste uge.

Keld Wulff har fordrevet tiden i Thailand med at bruge løs af alle pengene og give interviews til flere danske medier om sin uskyld i falskneriet. Men tirsdag i sidste uge faldt hammeren, da de thailandske immigrationsmyndigheder anholdt vejlenseren.

Søndag landede Keld Wulff i Danmark, hvor det danske politi tog imod, og mandag eftermiddag sluttede eventyret på anklagebænken ved retten i Kolding.

bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
kiml
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-07-2009 21:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 24
Tilmeldt: 23.05.09
 Status: Offline

inden vi ser os om har han fået det samme som Stein Bagger og han har bare snydt sin bank ( rådgiver som så har giver dårlig rådgivning for at få en stor provision )for 5,6 mill: og i Roskilde render et dumt svin rundt som har kørt en bank på røven, og et gyldent håndtryk på 100 mill som tak. 20 forretninger er lukket bare i Roskilde og en masse menesker har mistet sin pensionsopsparing, hva sker der ham INTET, skal vi tage et par banker mere nej vi må hellere stoppe
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
www.kimlundberg.dk
lindyras
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-07-2009 21:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Ja Kimi...

Her hjemme kalder man det ikke bestikkelse men kreativ bogføring.
Jeg har sku ondt af alle de gamle der har mistet deres penge som skulle bruges til deres gamle dage fordi en plattenslager løber med hele klattenrasenderasenderasende

lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-07-2009 07:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

hej alle

ja efter hånden bliver de kriminelle beskyttet i hoved og røv straf får de næsten ingenting af

det er jo så synd for dem og de er jo alle uskyldige

....
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-07-2009 08:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

og som Jim Rohn engang sagde" De største forhindringer for succes er utålmodighed og grådighed"

Straf? sidder de i det hele taget i fængsel?, jeg syntes man læser den ene historie efter den anden, om hvad de har foretaget sig af sjove ting på deres udgangsture.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-07-2009 08:30



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Ja dansk lovgivning giver jeg ikke en skid for, se nu ham stein bagger og riskjær, fik var det 7 og 8 års fængsel. Og forleden dag var der en der fik 1½ års fængsel, for at slå en familie i hjel ved sprit kørsel + ham der fik 1 år for også i spritkørsel at køre en 12 årig pige i hjel. Og gudhjælpende mig om ikke han ankede dommen, føj siger jeg bare.

Det synes jeg fandme er grotesk de slipper så billigt, ved godt det ikke får de døde tilbage igen, men det kunne være folk tænker sig lidt om inden de sætter sig i en bil hvis de har drukket, selvom jeg tvivler.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dao_dk
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-05-2022 21:02

Bruger

Antal indlæg: 1
Tilmeldt: 29.05.22
 Status: Offline

Beklager jeg genopliver denne gamle tråd, men Keld Wulff kalder sig Kenn Holm i dag og befinder sig tilsyneladende i Udon Thani.

Pt. har han gang i et projekt (Thani Beach på Facebook) hvor han sælger pensionistboliger til danskere der drømmer om en ferie- eller permanent bolig i Thailand. Tænkte jeg lige ville opdatere herinde, hvis netværket herinde skulle kende nogen der har snakket om projektet.

Billede fra 2009 af Keld Wulff/Kenn Holm https://ekstrabla....ece?ilc=c

www.thai-dk.dk/uploads/kenn h.jpg
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-05-2022 10:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Køb aldrig fast ejendom af en dansker i Thailand så er det sagt Angry
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
J_P
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-05-2022 16:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 36
Tilmeldt: 16.02.18
 Status: Offline

dao_dk skrev:
Beklager jeg genopliver denne gamle tråd, men Keld Wulff kalder sig Kenn Holm i dag og befinder sig tilsyneladende i Udon Thani.

Pt. har han gang i et projekt (Thani Beach på Facebook) hvor han sælger pensionistboliger til danskere der drømmer om en ferie- eller permanent bolig i Thailand. Tænkte jeg lige ville opdatere herinde, hvis netværket herinde skulle kende nogen der har snakket om projektet.

Billede fra 2009 af Keld Wulff/Kenn Holm https://ekstrabla....ece?ilc=c

www.thai-dk.dk/uploads/kenn h.jpg


Tak til dao_dk for at genoplive denne tråd, som jeg ikke har læst tidligere !

Jeg har mødt Kenn Holm i Udon, og noget sagde mig, at ham ville jeg ikke ønske at have noget at gøre med rent økonomisk.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Smukke Erik
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-05-2022 15:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 64
Tilmeldt: 31.05.22
 Status: Offline

hej tør du købe en grund/hus her Thani Beach , salg af bygge grunde i Udon Thani

flot ser det jo ud, jeg springer over

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-05-2022 15:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Jeg syntes det ser ud som verdens røvhul.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-06-2022 08:37
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Smukke Erik skrev:
hej tør du købe en grund/hus her Thani Beach , salg af bygge grunde i Udon Thani

flot ser det jo ud, jeg springer over



bygge grunde he he det er og bliver rismarker som en førtidspensionist prøver at pakke folk på music

Smukke Erik skrev:
se hvad jeg fandt https://www.dr.dk...t-laengere

så passer det jo: at man bliver frisk når man kommer til smiles land med en førtidspension i lommen

56-årige Kenn Holm har boet i Thailand i 10 år. Han er blandt de 572 personer, der i 2018 fik udbetalt dansk pension til Thailand.

56-årige Kenn Holm modtager førtidspension fra Danmark på 10. år og er bosat i byen Udon Thani i Thailand, hvor han har stiftet familie i landet og ses med andre danske pensionister.

- På en måde var det altid min mening at flytte herned, når jeg blev ældre. Thailand var det rigtige sted for mig. Jeg kendte landet godt, og jeg vidste, at det kunne være en hjælp til at komme videre. Desuden kan man godt få en fin tilværelse for sin pension her. Pengene rækker lidt længere i Thailand, siger Kenn Holm.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Smukke Erik
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-03-2024 12:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 64
Tilmeldt: 31.05.22
 Status: Offline

utroligt hvad denne førtidspensionist Keld Wulff/Kenn Holm påstår ja ja der kan- skal tjenes penge på alt


Hvad hjælper Cannabis oil for

Sådan bruges det
1. Brug dråber under tungen 1 dråbe før sengetid
2. Brug dråber blandet med hudcreme og påfør i ansigtet. Hjælper huden med at se strålende, fugtet og fast ud

Egenskaber:
Kræft, Psoriasis, Alzheimers, Migræne, Parkinsons, Epilepsi, Hjælp til at sove. fikse uregelmæssig menstruation Diabetes, forhøjet blodtryk, gigt, skrumpelever, alle former for hudsygdomme 👍
Pris pr flaske 1400 b.
Sælges kun i Thailand.

set her https://www.faceb...q=siamholm siden er lukket ned
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Thailand vil stramme sin cannabis-lovgivning Hele Thailand 5 18-04-2024 16:03
Thailand Is No Longer Cheap.. Hele Thailand 1 09-04-2024 12:57
Smag på Thailand Hele Thailand 95 08-04-2024 17:14
Snart kan homoseksuelle blive gift i Thailand Nyheder på dansk 1 29-03-2024 11:01
Interview med den danske ambassadør i Thailand De fastboende 1 18-03-2024 12:23

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.22 sekunder | 99,075,070 Unikke besøg | jQ Blog