Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Kom med på med verdens største sejlskib
yindee
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-11-2013 23:45
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3629
 Status: Offline

Når Royal Clipper, verdens største sejlskib, sætter sine sejl og stikker til havs, er det som at rejse tilbage til 1800-tallet og sejlskibenes storhedstid, da de store te-clippere sejlede om kap over oceanerne

Men så kommer jeg i tanker om det: Jeg er ude på havet et sted mellem Elba og Sardinien, og jeg har sat alarmen til at ringe, fordi jeg vil op og se solopgangen fra øverste dæk på verdens største sejlskib – den femmastede fuldrigger Royal Clipper.

Der er helt stille om bord, da jeg tager trappen fra dækket med min kahyt op til den store salon, hvor jeg forsyner mig med et krus varm te. Nogen må jo være oppe, siden teen og kaffen allerede er klar.

Ovenpå sådan en morgen melder sulten sig, og så er det jo heldigt, at morgenbuffeten er klar. Den serveres i den elegante spisesal, der ligger midtskibs i en lys atriumslignende hall med søjler, snoede trapper og snørklede smedejernsgitre. Morgenmaden er som på de fleste internationale hoteller: frisklavede omeletter, brød, forskellige morgenmadsprodukter, varme småretter, ost, kager og frugt.

kilde http://www.b.dk/r...e-sejlskib
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Thailands største parti, Move Forward, bliver opløst ved forfatningsdomstolen Nyheder på dansk 1 07-08-2024 16:46
Aftenshowet smager verdens stærkeste chili..! Thaimad 5 14-06-2022 14:23
Står på verdens højeste bygning Flyselskaber 1 21-01-2022 12:00
Qatar Airways kåret til verdens bedste flyselskab Flyselskaber 1 25-07-2021 12:06
20 millioner liter øl bliver hældt ned under verdens største gadefest **Baren** 3 27-05-2021 19:19

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768