Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Cambodia
thaikurt
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-04-2013 21:12
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 354
 Status: Offline

Er der nogen der kan hjælpe mig med nogen oplysninger det handel og Phnom Penh.

1. Hoteller.
2 Bliver alt betalte i Dollars
3 Kan man tage bath med
4 Er det være at besøge Phnom Penh.
5 Hvad er der at se i Phnom Penh.

Grunden til at jeg spørger er at jeg har tænk mig måske sammen med en andre danskere at besøge Phnom Penh ved ikke tidspunkt hvor når det bliver.

Det kunne jo være at nogen af jeg har besøget byen og derfor ved noget mere.

De gange jeg har være i Cambodia har det være på visa men kunne godt tænke mig at se nogen af naboland til thailand og vil så starte med Cambodia.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Fotofreak
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-04-2013 02:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 66

Hej Kurt

Du kunne jo starte med at læse Sticksman's beretning fra 10-07-2011

http://www.stickm...mbodia.htm

M.v.h. Fotofreak

PS: Jeg har kun været i Cambodia på visarun's, men de få timer jeg har opholdt mig i Cambodia har været ganske underholdende.
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-04-2013 07:34

Antal indlæg:

Jeg har været i Phnom Penh, og jeg må indrømme det ikke et sted jeg gider komme tilbage til. Det kan godt være det er blevet bedre siden jeg var der, men som man siger gå aldrig tilbage til en fuser.
soi7
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-04-2013 16:01

Bruger

Antal indlæg: 356

Kurt,

Jeg har været der, det er ok men du kan slet slet ikke sammenligne det med PTY, hvis du vil have lidt fest/piger, så kik efter "walkabout hotel"

Jeg ville hvis jeg var dig tage til Sihanoukville istedetfor, der er også dejlige badestrande.
thaikurt
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-04-2013 20:55
Bruger avatar

Bruger

Det er hele ikke meningen at sammenligne det med thailand men at opleve landet inden der bliver lige som thailands der vil nok går mange år i nu inden de er på højt med Thailand.

Der er også en andre grund til jeg godt vil til Cambodia det er at se på muligheden for måske flyttet til Cambodia da jeg efterhånden er ved at blevet træt af thailand da alt jo kun dreje sig om penge

Kender et par danskerne der valgte at bosætte sig i Sihanoukville måske skulle man besøge dem på et sende tidspunkt og se på det.
thaikurt
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-04-2013 20:59
Bruger avatar

Bruger

jsh71
Jeg må forvente at de besøge i Phnom Penh at du har haft nogen gode dage.

Det samme er det her nogen kan godt lide at bo på landet andre i storby kunne ikke selv finde på at bo et sted på landet.
thaikurt
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-04-2013 21:09
Bruger avatar

Bruger

Fotofreak
Jeg har læse Sticksman's beretning fra 10-07-2011 det var udmærke men ikke lige det jeg har brug for.

jeg er mere til tempel besøge og så opleve byen med der stadig bræger af Frankrig bygestil inden det bliver lige som Bangkok med stor beton bygninger

Hvis det kun er for at besøge div bar og dame kunne jeg lige så godt blive i Pattaya i sted for at rejse til en andre land.

Selvfølgelige skal vi opleve nattelivet men det bliver meget begrænse
soi7
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-04-2013 21:56

Bruger

Antal indlæg: 356

Kurt,

Du kan betale med baht, ihvertfald i Phnoh Penh, og Sihanoukville hvor jeg var, men du får en bedre kurs med USD, og det er godt med mange små sedler derovre også, og jeg kan anbefale at tage at veksle på walking street, lige overfor familie mart midt på gaden, de har den bedste kurs og har små sedler også.
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Brevstemme til folketingsvalget i Thailand og Cambodia Diverse 1 07-10-2022 11:22
Boats racing again in Cambodia Udenfor Thailand 2 14-11-2014 03:12
Thai-Cambodia single visa effective Thursday Visa til Thailand 2 31-12-2012 09:26
Cambodia: Dane and Girlfriend In Jail for Drug Possession Nyheder på andre sprog 1 19-09-2011 02:32
Thaksin to arrive in Cambodia Friday Nyheder på andre sprog 6 13-09-2011 11:45

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768