Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Et liv som ladyboy: Fordømmelse, udnyttelse, og social isolation
thaikurt
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-04-2013 12:45
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 354
 Status: Offline

i788.photobucket.com/albums/yy169/thaikurt/KH_Ladyboys_fyr_zps14d80603.jpg

Grunden til at jeg kommer med denne artikel er at jeg daglig opleve ladyboy i Pattaya både i nattelivet og om dagen og synes det er fint at der også er plads til dem på lige fod med thaikvinder.

Jeg se inden grund til at fordømme ladyboy hele ikke de mænd der foretrækker en ladyboy.

Skulle nogen havde fordomme om ladyboys så husk på at det er lige så natur som thaikvinder og de findes i alle samfundslag her i thailand selv og de ikke er velset så er det en gruppe der tit er udsat for en heat på grund af der seksuelt.

Denne artikel er en undersøgelsen af Lady Boys i Cambodja men det kunne lige så god havde være lave i thailand.

http://thailandid...melse.html
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
per1234
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-04-2013 03:40
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 857

thaikurt skrev

Skulle nogen havde fordomme om ladyboys så husk på at det er lige så natur som thaikvinder og de findes i alle samfundslag her i thailand selv og de ikke er velset så er det en gruppe der tit er udsat for en heat på grund af der seksuelt.

den gruppe som ikke er velset er dem fra barene, gaden eller stranden de så kaldte freelance. Med andre ord ladyboys fra 6
industrien

dem i videoen er nok mere respekteret

Udgivet den 15/04/2013
The Chaing Mai ladyboys, katoeys, transexuals and transvestites are out here in the Chaing Mai walking street market trying to raise money.

Warnings are often issued about the dangerous nature of many of the katoeys who often lure a drunk tourist back to his room to be drugged and robbed.

Although there is katoey Crime there are also many Europeans with katoey "girlfriends"in Chaing Mai and some even get married. The recently arrested Canadian Pedophile Christopher Paul Neil also had a katoey "girlfriend".

Please note that although a large number of ladyboys are involved in crime there is also reported to be some more honest transvestites.
bz
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-04-2013 10:16
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 244

jeg kender intet til lady boys i Cambodia

I Thailand er de mere åben der er lavet en film om en af dem

Thai Movie - Beautiful Boxer (based on true story)

Based on the real life story of Parinya Charoenphol, a Muay Thai boxer who underwent a sex change operation to become a woman. The movie chronicles her life from a young boy who likes to wear lipstick and wear flowers to her sensational career as kickboxer whose specialty is ancient Muay Thai boxing moves which she can execute expertly with grace and finally her confrontation with her own sexuality which led to her sex change op.
tinner
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-04-2013 15:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 85

thaikurt skrev:
i788.photobucket.com/albums/yy169/thaikurt/KH_Ladyboys_fyr_zps14d80603.jpg

Grunden til at jeg kommer med denne artikel er at jeg daglig opleve ladyboy i Pattaya både i nattelivet og om dagen og synes det er fint at der også er plads til dem på lige fod med thaikvinder.

Jeg se inden grund til at fordømme ladyboy hele ikke de mænd der foretrækker en ladyboy.

Denne artikel er en undersøgelsen af Lady Boys i Cambodja men det kunne lige så god havde være lave i thailand.

thailandidanmark.blogspot.com/2013/04/et-liv-som-ladyboy-fordmmelse.html

hej thaikurt

en smuk tanke,en fin holdning du har til tingene

jeg har kigget på thailandidanmark.blogspot.com forfatteren på den side deler ikke din holdning, han pynter på sagerne ja ret sagt han lyver for at få flere kunder i butikken.
thaikurt
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-04-2013 21:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 354

tinner

Det er nok hele ikke alle her der dele mit synspunkt ang Lady Boys.

At forfatteren på thailandidanmark.blogspot.com vil havde flere til at komme og læse den website se jeg ikke som nogen problem.

Alle der lave en website har alle deres ide med at havde en side nogen gør det for at tjene penge andre har nogen hele andre formål med at havde en website.
yindee
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-04-2013 02:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3629

Et liv som ladyboy: Fordømmelse, udnyttelse, og social isolation

en misvisende overskrift i ihvertfald hvis vi taler om thailandske ladyboys, rigtig mange af dem er højt på stå i samfundet som skuespiller, sangerinde, højt betalte model arbejde.Mange mener at det bringer held hvis der er en ladyboy i familien

jeg møder dem dagligt, en på kommunekontoret, en i banken, en andet driver et stort vaskeri

fakta er og bliver ladyboy bliver ikke fordømt, udnyttet eller isoleret af det thailandske samfund
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Lykkeligt forelsket i ladyboy Diverse 3 06-07-2024 17:35
Interview with a Ladyboy Skik og brug 3 08-04-2023 09:02
Thailand Ladyboy - Facts You Never Knew about Ladyboy Culture in Thailand Diverse 5 29-11-2022 12:40
Thai ladyboy cabaret dancers sell spicy salad to survive coronavirus pandemic Thaimad 1 01-11-2021 12:34
Nu krav om 10 dages isolation og test ved ankomst til Danmark Nyheder på dansk 1 06-02-2021 09:19

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768