Et liv som ladyboy: Fordømmelse, udnyttelse, og social isolation
|
thaikurt |
Skrevet d. 22-04-2013 12:45
|
Bruger
Antal indlæg: 354
Status:
|
Grunden til at jeg kommer med denne artikel er at jeg daglig opleve ladyboy i Pattaya både i nattelivet og om dagen og synes det er fint at der også er plads til dem på lige fod med thaikvinder.
Jeg se inden grund til at fordømme ladyboy hele ikke de mænd der foretrækker en ladyboy.
Skulle nogen havde fordomme om ladyboys så husk på at det er lige så natur som thaikvinder og de findes i alle samfundslag her i thailand selv og de ikke er velset så er det en gruppe der tit er udsat for en heat på grund af der seksuelt.
Denne artikel er en undersøgelsen af Lady Boys i Cambodja men det kunne lige så god havde være lave i thailand.
http://thailandid...melse.html |
|
|
|
|
per1234 |
Skrevet d. 23-04-2013 03:40
|
Bruger
Antal indlæg: 857
Status:
|
thaikurt skrev
Skulle nogen havde fordomme om ladyboys så husk på at det er lige så natur som thaikvinder og de findes i alle samfundslag her i thailand selv og de ikke er velset så er det en gruppe der tit er udsat for en heat på grund af der seksuelt.
den gruppe som ikke er velset er dem fra barene, gaden eller stranden de så kaldte freelance. Med andre ord ladyboys fra 6
industrien
dem i videoen er nok mere respekteret
Udgivet den 15/04/2013
The Chaing Mai ladyboys, katoeys, transexuals and transvestites are out here in the Chaing Mai walking street market trying to raise money.
Warnings are often issued about the dangerous nature of many of the katoeys who often lure a drunk tourist back to his room to be drugged and robbed.
Although there is katoey Crime there are also many Europeans with katoey "girlfriends"in Chaing Mai and some even get married. The recently arrested Canadian Pedophile Christopher Paul Neil also had a katoey "girlfriend".
Please note that although a large number of ladyboys are involved in crime there is also reported to be some more honest transvestites. |
|
|
|
bz |
Skrevet d. 23-04-2013 10:16
|
Bruger
Antal indlæg: 244
Status:
|
jeg kender intet til lady boys i Cambodia
I Thailand er de mere åben der er lavet en film om en af dem
Thai Movie - Beautiful Boxer (based on true story)
Based on the real life story of Parinya Charoenphol, a Muay Thai boxer who underwent a sex change operation to become a woman. The movie chronicles her life from a young boy who likes to wear lipstick and wear flowers to her sensational career as kickboxer whose specialty is ancient Muay Thai boxing moves which she can execute expertly with grace and finally her confrontation with her own sexuality which led to her sex change op. |
|
|
|
tinner |
Skrevet d. 23-04-2013 15:17
|
Bruger
Antal indlæg: 85
Status:
|
thaikurt skrev:
Grunden til at jeg kommer med denne artikel er at jeg daglig opleve ladyboy i Pattaya både i nattelivet og om dagen og synes det er fint at der også er plads til dem på lige fod med thaikvinder.
Jeg se inden grund til at fordømme ladyboy hele ikke de mænd der foretrækker en ladyboy.
Denne artikel er en undersøgelsen af Lady Boys i Cambodja men det kunne lige så god havde være lave i thailand.
thailandidanmark.blogspot.com/2013/04/et-liv-som-ladyboy-fordmmelse.html
hej thaikurt
en smuk tanke,en fin holdning du har til tingene
jeg har kigget på thailandidanmark.blogspot.com forfatteren på den side deler ikke din holdning, han pynter på sagerne ja ret sagt han lyver for at få flere kunder i butikken. |
|
|
|
thaikurt |
Skrevet d. 23-04-2013 21:22
|
Bruger
Antal indlæg: 354
Status:
|
tinner
Det er nok hele ikke alle her der dele mit synspunkt ang Lady Boys.
At forfatteren på thailandidanmark.blogspot.com vil havde flere til at komme og læse den website se jeg ikke som nogen problem.
Alle der lave en website har alle deres ide med at havde en side nogen gør det for at tjene penge andre har nogen hele andre formål med at havde en website.
|
|
|
|
yindee |
Skrevet d. 24-04-2013 02:35
|
Bruger
Antal indlæg: 3629
Status:
|
Et liv som ladyboy: Fordømmelse, udnyttelse, og social isolation
en misvisende overskrift i ihvertfald hvis vi taler om thailandske ladyboys, rigtig mange af dem er højt på stå i samfundet som skuespiller, sangerinde, højt betalte model arbejde.Mange mener at det bringer held hvis der er en ladyboy i familien
jeg møder dem dagligt, en på kommunekontoret, en i banken, en andet driver et stort vaskeri
fakta er og bliver ladyboy bliver ikke fordømt, udnyttet eller isoleret af det thailandske samfund |
|
|