Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Diverse
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
PØLSEvogns Franchise i Thailand
Larsensplads
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-03-2013 09:26

Bruger

Antal indlæg: 65
 Status: Offline

Lillemanden efter dine så positive tilkendegivelser omhandlende dette pølsevæsen, har jeg nu besluttet sammen med konen at lave en pølsevogns-franchise i Thailand.

Jeg har igennem længere tid haft kontakt til professionelle slagtere i Pattaya, Hua Hin og andre slige steder, for masseproduktion af forskellige pølser, som knækpølser med alt fra karry, hvidløg og andet til denne form for pølser. De røde wienerpølser, samt og ikke mindst min opskrift på pølsevognens bedste pølse.... MEDISTER med alle smags nuancerne...

Jeg har jo konstateret i min tid i Pattaya at burgers er IN, men mine HAMburgere i vognene vil blive til beredt i min hjemmelavede FON med lidt kulør og svømmende rundt i sovsen med de frisk skårne løgringe...

Jeg tror faktisk denne form for FRANCHISE kan blive en enorm succes, så tak for Skippers sultne øje for min medister og Lillemandens øje til min opvågning for en fremtidig succes.

Min påske vil blive speciel, for nu skal der arbejdes og forhandles...mortor
Cafeer er for folk, som gerne vil være alene, men behøver selskab for at være det..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thaikurt
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-03-2013 10:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 354

sarcasm Det glæder jeg mig til håber at det bliver en succes music
skipper
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-03-2013 18:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3857

Lyder tiltalende med din foretagsomhed Larsensplads, selv om det er planen at det er de andre der skal lave det hårde arbejdekat

Men har du tænkt over konsekvenserne af det her?

Nu er det måske snart en realitet at vi skal op at stå på vægten ved Check-in, sammen med kufferterne, inden de sætter en stregkode på ballerne af os, for at finde ud af om vi skal betale for overvægt.

Egentlig helt retfærdigt.

Hvorfor skal en lille spirrevip som jeg (85 Kg) betale lige så meget for billetten som en der har mæsket sig med dine pølser i 3 uger, og knapt kan skrue sig ned i bukserne.

Prøv at læse hvad professoren skriver:

http://politiken....tzoneright
Anarki eller Kaos.
yindee
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-03-2013 06:44
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3629

skipper skrev:
Lyder tiltalende med din foretagsomhed Larsensplads, selv om det er planen at det er de andre der skal lave det hårde arbejdekat

Men har du tænkt over konsekvenserne af det her?

Nu er det måske snart en realitet at vi skal op at stå på vægten ved Check-in, sammen med kufferterne, inden de sætter en stregkode på ballerne af os, for at finde ud af om vi skal betale for overvægt.

Egentlig helt retfærdigt.

Hvorfor skal en lille spirrevip som jeg (85 Kg) betale lige så meget for billetten som en der har mæsket sig med dine pølser i 3 uger, og knapt kan skrue sig ned i bukserne.

Prøv at læse hvad professoren skriver:

politiken.dk/ture...-din-vaegt

hej

jeg syntes professoren har ret, så er det sagt, sender du en pakke via luftfragt betaler du jo også pr kilo eller volume
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Smag på Thailand Hele Thailand 162 21-11-2024 16:52
Dirv. Nyheder på dansk fra Thailand Nyheder på dansk 49 21-11-2024 11:34
Discover Thailand | The Most Amazing Places in Thailand | Thailand Travel Documentary Hele Thailand 8 16-11-2024 15:49
Brøndby Strand: Livet som dansk præst i Thailand (7. november 2024) Alt mellem himmel og jord 2 01-11-2024 12:06
VISA changes in Thailand Visa til Thailand 8 26-10-2024 17:33

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768