Antal indlæg: 136 Tilmeldt: 12.09.12 Status: Offline
vl bare lige høre om der var der var billige eller hvad man skal gå efter af tilbud vi ved jo alle rejse forskining kun dækker ca60dage er der så en thailandske man kan bruge i stedt for ? hvisnu uheld er ude håber det ikke ...:)
Health Protect for Senior http://www.kasiko...ior_1.aspx Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Antal indlæg: 65 Tilmeldt: 16.12.12 Status: Offline
Da jeg for længe siden rejste ud af Danmark, var jeg også medlem af Danmark, og jeg tegnede en års forsikring hos IHI, som så kunne forlænges med endnu et år, inden priserne blev lidt for uoverskuelige.
Det gjorde jeg, og jeg var da også ude for et uheld, men de er bare professionelle i dette firma... Hjælp til alt uden problemer og sure miner..
Problemet har så siden været fordi alder og priser følges ad, at finde en forsikring der vil tage vare på en med de år man nu har på bagen, med alskens skavanker des lige..
Er man over 65 år som mange af os i Thailand jo nu engang er, så er man hajføde for de selskaber...
Det vil i mange tilfælde sige... De vil ikke have dig som kunde, hvis du ikke har tegnet deres forsikring førend du blev de 65 år...
Klø på hvis du ikke er 65 år med alskens sygdomme på bagen, så bliver det faktisk ikke så dyrt..
Cafeer er for folk, som gerne vil være alene, men behøver selskab for at være det..