Quintess skrev:
jeg havde en besynderlig oplevelse med Check-in hos ThaiAirways.
E billetter kræver at man dokumenterer sit køb med det kreditkort der er brugt ved købet on-line (WEB).
Nu er kortet stjålet og hvad gør man så.
Check ind Manager og andet personale :
Køb en ny billet og få den gamle refunderet.
Ja-men; kreditkortet er stjålet og jeg har intet andet betalingsmiddel.
Det er hvad man kalder service hor ThaiAirways.
Kom naturligvis ikke med flyet, får sikkert heller ikke det betalte beløb retur, fåes kun ved køb af ny billet KONTANT ....!!!!!!!!!
PAS PÅ forvent ingen hjælp af personalet de er absolut inkompetente, og bare det at tage initiativ til at kontakte hovedkontoret overgår deres formåen.
Så pt sidder jeg fast i Bangkok - hovedkontoret er lukket den 5.12 så der sker foreløbigt intet absolut intet.
En ret frustreret ThaiAirways passager, lufthavnen sidst på formiddagen.
Quintess