Antal indlæg: 614 Tilmeldt: 15.06.09 Status: Offline
Hør nu lige her Skipper !!! Håndarbejde er en dejlig beskæftigelse.
Men du skal være så velkommen hvis vi starter en strikke klub, du kunne jo knytte bælter, det havde vi en ven ( som desværre er død ) der gjorde . De var virkelig flotte og eftertragtede, prøv du det , det støjer heller ikke.
så er det ægteskabelige for øvrigt ikke en pligt !!!!!
Antal indlæg: 3857 Tilmeldt: 08.05.09 Status: Offline
Jeg ved snart ikke lillemanden, hvis man kan dø af det så vil jeg helst ikke.
Hvad det andet angår, så bliver hun sur når jeg hellere vil hækle
Anarki eller Kaos.
Antal indlæg: 3857 Tilmeldt: 08.05.09 Status: Offline
Jaa, jeg ved sgu snart ikke sank, jeg skal starte en ny omgang i dag, der har jeg tænkt mig at bruge honning, sådan lidt mjød-agtigt som de gamle vikinger.
Jeg håber det giver mindre tømmermænd end med strøsukker.
Så slipper schæferen se mig komme dinglende på arbejde med morgenhår, blodskudte øjne og snørebåndene slæbende efter mig.
Man kan blive lidt træt af alle deres madopskrifter, og perverse gæs, den eneste madopskrift jeg kunne tænke mig at se, er hvordan AL 48 vil tilberede JackD når den dag kommer
Anarki eller Kaos.
Antal indlæg: 614 Tilmeldt: 15.06.09 Status: Offline
Hej Skipper , ja det bliver nok en god øl, hvis den skal være som i gamle dage.
Vi lavede portvin for mange mange år siden vel i 1975 76 jeg siger dig vi skulle på ferie og var nød til at sætte den op i badekarret, den var lavet på rug , den " drønede " rund i den beholder og boblede så det var en lyst , men vi var bange for , at den skulle eksplodere.
Det gjorde den ikke , men skulle så ligge på flasker i 12 år. Den smagte nu nærmere som sherry. det var da meget sjovt dengang , vi lavede også hvidvin , den nåede aldrig på flaske , vi tappede en kande og " prøvesmagte sammen med vennerne " næste morgen var der ikke mere .