wistas afløser kommer til oktober
|
|
Skrevet d. 03-06-2009 08:31
|
Antal indlæg:
Status:
|
http://www.berlin...906030313/ |
|
|
|
|
Bent |
Skrevet d. 05-06-2009 22:15
|
Bruger
Antal indlæg: 347
Status:
|
Før jul købte jeg en Siemens-Fujitsu bærbar computer hos ELGIGANTEN og en kvalitetshovedtelefon samt et Office-program.
Det hele kostede op imod 10.000 DKK. Jeg blev tilbudt en forsikring på computeren til 900 DKK, men den afviste jeg desværre, idet jeg skønnede, at den ikke var nødvendig, da der vel var garanti på computeren, og forretningen ville hjælpe med at løse tekniske problemer.
Efter nogle måneders brug kom jeg til at beskadige tilslutningen til hovedtelefonen. Jeg ringede så til ELGIGANTEN og spurgte, hvor lang tid det ville tage at få det repareret, og hvor meget det ville koste. Det vidste ekspedienten ikke rigtigt. Han sagde, at det måske bedre kunne betle sig at købe en ny computer. En ny computer på grund af en beskadiget telefontilslutning! Jeg var chokeret. Jeg tror, Danmark er blevet et højtsløns-smide-væk-samfund. Det er ikke så godt for miljøet
Thailand er ikke alene konkurrendcedygtig, hvad købesex angår, men også med hensyn til mnge andre ting.
Bent |
|
|
|
2 |
Skrevet d. 06-06-2009 06:55
|
Bruger
Antal indlæg: 67
Status:
|
Bent jeg gjorde det samme.. Min udgang til hovedtelefoner sidder på forsiden, så en dag da jeg skulle rejse mig op kom jeg til at ramme den med knæet så den gik i stykker. Jeg ringede direkte til Acer, altså gik uden om butikken. De sagde jeg bare skulle sende den afsted med UPS, og de betalte forsendelsen. Den blev lavet, det tog vel 4 uger cirka (så vidt jeg husker) helt uden beregning.
Ved fujitsu har support kontor i Ballerup, prøv at ringe til dem. Det kan altid betale sig at spørge :) |
|
|
|
|
Skrevet d. 06-06-2009 08:09
|
Antal indlæg:
Status:
|
Ja men elgiganten der skal man heller ikke købe computer, de er kun ude på og stjæle ens penge og når du går med dine vare er de sgu ligeglade med dig.
|
|
|
|
yindee |
Skrevet d. 06-06-2009 14:05
|
Bruger
Antal indlæg: 3629
Status:
|
jsh71 skrev:
Ja men elgiganten der skal man heller ikke købe computer, de er kun ude på og stjæle ens penge og når du går med dine vare er de sgu ligeglade med dig.
ja service er ikke et ord man kender og bruger hos el giganten
,,,, |
|
|
|
|
Skrevet d. 13-06-2009 08:00
|
Antal indlæg:
Status:
|
Så er der lidt nyt om den nye der skulle komme 22 / 10