Antal indlæg: 1814 Tilmeldt: 17.03.11 Status: Offline
Thaihans skrev:
en firs baht seddel hvorfor ikke, den vil blive gemt i skuffer og skabe tror ikke den vil blive brugt som betalings middel i den lokale brugsforening
Der har jo lige været udgivet en 70-baht seddel i anledning af kongens 70-års regent jubilæum.
Den seddel blev udsolgt i løbet af ingen tid (skulle bestilles i banken. Pris: 100 baht pr. stk.) -Jeg blev indehaver af 2 stk.
Antal indlæg: 3629 Tilmeldt: 20.02.09 Status: Offline
AL 48 skrev:
Thaihans skrev:
en firs baht seddel hvorfor ikke, den vil blive gemt i skuffer og skabe tror ikke den vil blive brugt som betalings middel i den lokale brugsforening
Der har jo lige været udgivet en 70-baht seddel i anledning af kongens 70-års regent jubilæum.
Den seddel blev udsolgt i løbet af ingen tid (skulle bestilles i banken. Pris: 100 baht pr. stk.) -Jeg blev indehaver af 2 stk.
ØV - Lagde ikke lige mærke til datoen
jeg er så heldig at jeg fik to, kun to 80 baht sedler
Antal indlæg: 1814 Tilmeldt: 17.03.11 Status: Offline
yindee skrev:
AL 48 skrev:
Thaihans skrev:
ØV - Lagde ikke lige mærke til datoen
jeg er så heldig at jeg fik to, kun to 80 baht sedler
Nogle er heldige, og hurtige ved havelågen
Prøvede at jage Donna i banken, men de kunne ikke skaffe flere.
Men nu er Na Klang heller ikke det bedst oplyste område i den retning. Ved de nye 70baht notes vidste Donna heller ingenting, før jeg oplyste hende om det.
-Det er sgu ude i "rismarken".