hej jager
hvor meget har du satset og vundet
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Tror da mere han har tabt, meeeen er det ikke lidt dumt at spille på noget nogle poster her inde? Og så især så mange kampe på engang, singel spil eller aller højst 2 kampe, men så på et større beløb. Ikke sikkert det giver noget, men chancen er større.
Antal indlæg: 3868 Tilmeldt: 08.05.09 Status: Offline
singel spil eller aller højst 2 kampe
Ganske rigtigt jsh71, og det er også det jeg normalt gør når jeg en sjælden gang spiller på oddset, for det er ikke ofte jeg gør det, jeg ved at oddset er så finurligt indrettet at man umuligt kan vinde i det lange løb, men det kan bookmakeren til gengæld, det er det han lever af.
Jeg spiller kun til store turneringer som EM og VM hvor muligheden for machfixing er minimale, og helst når Danmark er med, det væddemål jeg indgik længere oppe var mest for sjov jeg har aldrig spillet en firling før, og syntes det var en sjov grej. Anarki eller Kaos.
Ok normalt spiller jeg doubler men ikke her til em syntes de er for usikre at spille så jeg holder pause med at spille for de store penge. Spiller dog sindsygt med 6 kampe eller store odds men så kun for 10 kr. hos danske spil. Når jeg spiller normalt er det hos scandic bookmaker for de har som regel større odds end danske spil.
Antal indlæg: 3868 Tilmeldt: 08.05.09 Status: Offline
Der er mange måder at spille på jsh71, i et par år var jeg med i en klub der spillede hos engelske bookmakere, der kunne man spille på f.eks en femling, og vælge hvor mange rigtige man satsede på ud af de fem, og oddsene blev så sat derefter, men tabte gjorde man, langsomt men sikkert.
Nu spiller jeg mest på Lotto, med hjemmelavede systemer da jeg elsker at sidde og pusle med de matematiske muligheder, og det går egentlig med et acceptabelt tab, og hvem ved, en dag ringer klokken måske? Anarki eller Kaos.