Manses Selvophøjelse !!
|
mavesur |
Skrevet d. 06-02-2012 11:56
|
Bruger
Antal indlæg: 9
Status:
|
Den er li i overkanten er den ike+
http://www.nielse...post_18632
Sjovt nok talte Hugo og jeg for nogle dage siden om, at vi jo nok snart skulle regne med, at den færgebillet vi havde købt hos færgemanden ville blive indløst.
Jeg sagde til Hugo, du ser da så syg ud lige nu, at jeg lige er ved at tro, at din tur kommer først.
Jeg tror Hugo selv var klar over hvor det bar hen.
Jeg vil ikke sige ære være hans minde, men jeg vil sige, at jeg ved han står på den anden side, når min billet til færgen skal indløses og det er jeg stolt af, for Hugo var min tossede virkelige ven, derom skal der ikke herske tvivl.
Vi havde haft mange kontroverser hen af vejen, og alle endte ikke altid lige godt, men Hugo havde en vis evne til at vende noget negativt til noget positivt.
N.B Hugo har ALDIRG formulere sig sådan her
Sådan var min ven Hugo.....
Og jeg vil afslutte med ære være dit minde og et brev jeg fik fra dig for et par måneder siden, som nu og dengang får den gamle her til at blive blød i knæene og en tåre eller to, nej sgu mange til at flyde....
DU VAR SGU EN GAMMEL ORIGINAL....... RIP
Hej gamle
Min gode ven Poul Manse
Poul er et fantastisk menneske. Han er god som dagen er lang overfor hans venner. Hvad så med det som ikke er mellem vennerne, ja dem føler han vel ikke at skylde noget. Eller sagt på en anden måde, dem har han intet til overs for.
Poul er en underlig mand. Han er stædig som en æsel, men han har noget at have det i.
Poul har en lang og adspredt livs erfaring, hvilket kommer os andre til gode når vi spørge ham til råds.
Men under den hårde skal finder vi et stort blødt og varmt hjerte som banker for hans familie, Kone og børn.
Jeg har nævnt at Poul er stædig og til tider kommer det ham selv til gode, f.eks. har han nyligt fået nye knæer og i stedet for at sætte sig i et hjørne og hælde vand ud af ørene, kæmper han sig tilbage.
Resultatet er at Poul i dag igen spiller golf og svømmer en lang tur hver morgen.
Poul er også en irriterende person. Hvis man fortæller ham noget skal man gentage sig selv mindst 10 gange. Det er ikke fordi han er tunghør, men fordi han vil være sikker på at han har fattet budskabet som det skal.
En del mennesker har forsøgt og stadig forsøger at ”kanøfle” Poul, men altid uden held. De som prøver på dette er måske fordi de er jaloux på en person som ved mere end dem selv, har mere livserfaring.
Eller de ikke forstår, hvad han skriver/giver udtryk for. For at lære Poul at forstå skal man tænke alternativ/abstrakt og det kan ofte ende i fustrationer, men Poul er ligeglad, han fortsætter og fortsætter.
Hvordan er Poul så på egen matrikel. Ja se, der er jeg lidt på glat is, men jeg har en formodning.
Jeg er blevet inviteret mange gange, men ikke taget mig sammen.
At han er familiefar hersker der ikke to meninger om. Han har en mega sød kone, men det er jo ikke så sært, for som regel finder gode mennesker også gode, det modsatte køn.
Han forguder datteren, han kunne gå på hænder for hende.
Hvad mere kan jeg sige om min gode ven. Jo han elsker at have gæster og kræse for dem. Lave gode frokoster med dertil hørende våde varer, dog uden at det bliver vildt, for det gider han ikke.
Jeg er rimelig sikker på han ved nøjagtig hvordan han vil have huset og haven skal se ud. Ikke at forstå at hjemmet virker sterilt, det må gerne se ud til at blive brugt.
Vi taler daglig sammen via Skype. Vi taler om løst og fast og Poul slutter altid med ordene ”Vi har det da godt”
Poul, du er sgu noget særligt og TAK for det.
Hilsen Hugo
Hilsen din ven Poul |
|
|
|
|
ATM |
Skrevet d. 06-02-2012 12:05
|
Bruger
Antal indlæg: 204
Status:
|
manse i centrum usmagelig
Poul, du er sgu noget særligt og TAK for det
ham manse er noget særligt |
|
|
|
bz |
Skrevet d. 06-02-2012 13:09
|
Bruger
Antal indlæg: 244
Status:
|
kunne i ikke vente bare 7 dage lad de døde få fred
Shamon::::: manse, atm, mavesur |
|
|
|
mavesur |
Skrevet d. 06-02-2012 14:29
|
Bruger
Antal indlæg: 9
Status:
|
det var får at reespktere hugo at jeg skrev historie, og haten af for siden vor den var historie, fo den er bleve fjerne, dyb respek for det, Skrive du navn på en ven 12 gang i en mail+ nej vel, fy for fande sir jeg bare |
|
|
|
rinpoche |
Skrevet d. 06-02-2012 23:15
|
Bruger
Antal indlæg: 245
Status:
|
Hold nu omsider din selvcentrerede kæft, Manse, Sune, Thulegrisen, Svendborg, Mavesur og alle dine andre latterlige navne.
Hugo er gået bort... Vis dog i det mindste en respekt.
Og jeg siger blot som så:
Hvil i fred, Hugo.
Verden er blevet fattigere uden din utrættelige indsats overfor de dårligt stillede børn i Doi Laew.
Den vil ikke gå ubelønnet hen. Det er jeg sikker på.
Rinpoche |
|
|
|
Kanchalee |
Skrevet d. 07-02-2012 09:14
|
Bruger
Antal indlæg: 144
Status:
|
Manse forstaar da at saette sig selv op paa en pidestal.
Indlaegget er ikke skrevet af nu afdoede, det var slet ikke hans sprog. Saa en phuckFinger til Manse her fra !
Jeg mener godt at man kan diskutere dette uden at skaende nogen, dette er jo ikke en R.I.P. Traad. |
|
|
|
IT |
Skrevet d. 07-02-2012 12:28
|
Bruger
Antal indlæg: 1773
Status:
|
Kanchalee skrev:
Manse forstaar da at saette sig selv op paa en pidestal.
Indlaegget er ikke skrevet af nu afdoede, det var slet ikke hans sprog. Saa en phuckFinger til Manse her fra !
Jeg mener godt at man kan diskutere dette uden at skaende nogen, dette er jo ikke en R.I.P. Traad.
diskuterer hvad at manse har dummet sig igen, det er vel en kendsgerning, som ikke kan skjules
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ... |
|
|
|
Kanchalee |
Skrevet d. 07-02-2012 14:55
|
Bruger
Antal indlæg: 144
Status:
|
Jeg hentyder blot til bz's indlaeg.
Manse er en klovn ja ! |
|
|
|
IT |
Skrevet d. 08-02-2012 05:53
|
Bruger
Antal indlæg: 1773
Status:
|
Kanchalee skrev:
Jeg hentyder blot til bz's indlaeg.
Manse er en klovn ja !
ok godt ord igen du har ret selvfølgelig kan vi diskuterer også i denne tråd
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ... |
|
|