Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
12-årig dreng efter ferie i Thailand: Far købte sex til mig
thai
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-11-2011 01:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3220
Tilmeldt: 03.07.09
 Status: Offline

Jeg har haft sex med tre forskellige kvinder i Thailand. Men jeg har brugt kondom. Det sørgede far for.

Det kom som en chok for Monica Waksvik, Næstved, da hendes autistiske søn på 12 år betroede sig til hende om sin seksuelle debut under en seks uger lang ferie sammen med sin norske far i hans hus i Pattaya i Thailand, skriver Ekstra Bladet torsdag.

Monica Waksvik anede ikke uråd, da hendes eksmand i marts spurgte, om parrets fælles børn måtte tage med ham til Thailand.

- I stedet blev min søn sexmisbrugt af tre thailandske prostituerede, som hans far betalte for. Min datter på ti år blev ved flere lejligheder låst inde i værelset, så hun var tvunget til at se på, siger moderen, der også fortæller, at sønnen blev slæbt med på bar og drukket fuld.

Monica Waksvik blev skilt fra sin halvt norske, halvt thailandske mand i 2001, mens parret boede i Ålesund i Norge. Senere flyttede hun og børnene til Danmark.

Hun tror, at hendes eksmand sikkert er af den overbevisning, at han har gjort den 12-årige dreng en tjeneste ved at betale for sex til ham, men han er meldt til politiet.

Her siger vicepolitiinspektør Denny Sørensen fra Sydsjælland og Lolland-Falsterspoliti til Ekstra Bladet, at hverken dansk eller nosk politi har kunnet finde faren og få ham afhørt, at bevisbyrden er svær at løfte, fordi sagen er sket i Thailand og at barnet ikke har oplevet episoderne som seksuelt misbrug.
http://ekstrablad...655795.ece
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Fem skønne nationalparker i Thailand Hele Thailand 1 17-05-2024 09:51
Thailand’s ‘Little Russia Fri debat: Phuket 5 17-05-2024 09:27
100 Reasons To Pack Your Bags For Thailand Hele Thailand 2 15-05-2024 08:32
The Longest Distance Ferry Ride in Thailand (Bangkok - Koh Samui) 22 hours. Alt det andet 1 14-05-2024 14:01
Smag på Thailand Hele Thailand 106 12-05-2024 08:09

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.23 sekunder | 100,594,920 Unikke besøg | jQ Blog