Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Stickman Weekly 4/9/2011
thai
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-09-2011 04:00
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3349
 Status: Offline

Jack D har glemt Stickman Weekly her en den, læs, lær,forstå, hvis du kan

http://www.stickm...ailand.htm

Other Employment Opportunities in Thailand

Naughty Bar Manager

Restaurant Manager

Financial Adviser

Webmaster / Blogger / Netrepreneur

Middlemen / Agents

Things To Avoid

There are many options to make money in Thailand. What avenue you choose to walk down is up to you..
.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
JackD
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-09-2011 12:58

Bruger

Antal indlæg: 596

Tak for det thai!

Ja, jeg forstår sgu´ ikke hvorfor folk kan hidse sig så voldsomt op over den gode Stickman...

Men mange er jo så satans frelste nu de endelig har fundet "en ægte, ikke-luder" og er blevet til tøffelhelte og nullermænd!

Skal love for at de er blevet godt opdragne af deres Farang-bitches inden de forlod Danmark.

Sad
yindee
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-09-2011 13:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3629

JackD skrev:
Tak for det thai!

Ja, jeg forstår sgu´ ikke hvorfor folk kan hidse sig så voldsomt op over den gode Stickman...

Men mange er jo så satans frelste nu de endelig har fundet "en ægte, ikke-luder" og er blevet til tøffelhelte og nullermænd!

Skal love for at de er blevet godt opdragne af deres Farang-bitches inden de forlod Danmark.

Sad

Fy skam dig Jack D

alle i Thai miljøet er gift med søde rare pæne piger som alle er højt uddannet ,ejer talrige damefrisør saloner og forsørger deres mand
De piger kan ikke i deres vildeste fantasi finde på at opdrage eller siger noget til deres smukke slanke mænd for slet ikke at tale om at de snyder eller stjæler fra manden, hvilket er uhørt i de kredse

ok nogle enkle falder i vandet,de bliver gift med luksus luderne som har fast ejendom og penge i banken, så er alt jo ok ,og de lever lykkeligt til deres dages ende for skilsmisse prosenten i de kredse er lig et stort nul

endnu en gang Fy skam dig Jack D dig som kom første gang til thai i 1999 og mig også som kom her i 1964 vi har ikke fattet en skid af det hele.

For slet ikke at nævne den gode Stickman... som du jo er en stor fan af ,han må sammen med os to i det lokale tempel ,så vi kan få tilgivet vores synder
sank
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-09-2011 15:53
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1828

sarcasm Ja nu er min erfaring med Thair jo ikke stor ? jeg har forsøgt at finde nogen af de søde piger der have egen Vaskeri i BK i 1957 men det er ikke lykkedes ? de var både søde og ærlige. Men vi kan jo ikke måle os med Stickmands og JackD store viden og Livserfaring med Thailand desvære så det kan godt være yindee at du skal tage de to herre i hånden og gå i templet og få brændt nogle røgelsespinde af og få hængt nogle 20 på en gren i RØDER driller
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Stickman Weekly Hele Thailand 51 05-06-2022 12:36
Stickman Weekly Hele Thailand 85 27-09-2019 21:42
Will this year be like the 2011 floods? Billeder/Videoer fra livet i Thailand 1 13-10-2016 04:26
Stickman Weekly Diverse 2 18-03-2013 02:41
Dagbogen 31.12.2011 Kanchanaburi Dagbogen 10 06-01-2012 01:46

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768