Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Ups, så rundede vi 300!!
skipper
#21 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-07-2011 08:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

sam skrev:
De ærede medlemmer skippe,IT og farang

hvorfor vil i gerne vide hvem jeg er?

er jeg virkelig så interessant for jer?

læs indlæg fra lillemanden, jeg kender måske et par stykker herinde personligt-ellers aner jeg intet om medlemskredsen,den er jo meget hemmelighedsfuld.

Men jeg er da på facebook og netlog og andre steder på nettet - DTW-Thai-Time- Nielsen- Thai Forum og her.

SÅ vil du/I vide mere, må du/I sende en mail eller PB og stil de rigtige spørgsmål om hvorfor i vil vide mere om mig.

Er pensionist,der kan rejse frit i hele verden uden problemer-heller i den ny detektiv på Ambassaden i Bangkok kan gøre mig noget.



Hvor har jeg skrevet jeg vil vide hvem du er, dit navn er mig ligegyldigt, det interessante er at du er/har været bestyrelsesmedlem i Hugos projekt, og derfor er personligt involveret.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sam
#22 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-07-2011 21:29

Bruger

Antal indlæg: 258
Tilmeldt: 24.05.10
 Status: Offline

Til webmaster og alle andre, jeg er stadig erhvervsaktiv. Du skal ikke tro på al,t du hører fra din udsendte medarbejder i det østjydske.

At jeg har sørget for at de forholdvis små beløb,der blev indsat på den tidligere danske konto, blev videreført til bankkontoen i Thailand, det er der intet ulovligt i.

Har i modsætning til mange andre også støttet skolen med et par håndøre og vil hent sikkert gøre det igen, når jeg kommer forbi skolen næste gang.

Og Freje hvad er det for UHELDIGE elementer da tænket på?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#23 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-07-2011 02:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

sam skrev:
Til webmaster og alle andre, jeg er stadig erhvervsaktiv. Du skal ikke tro på al,t du hører fra din udsendte medarbejder i det østjydske.

At jeg har sørget for at de forholdvis små beløb,der blev indsat på den tidligere danske konto, blev videreført til bankkontoen i Thailand, det er der intet ulovligt i.

Har i modsætning til mange andre også støttet skolen med et par håndøre og vil hent sikkert gøre det igen, når jeg kommer forbi skolen næste gang.

Og Freje hvad er det for UHELDIGE elementer da tænket på?


hej sam

hvorfor svare du web. når det er yindee der skriver

det er dig selv der skriver du er blevet pensionist ,du er måske vognmands pensionist

hvem har sagt noget om at det er ulovligt at sende penge til skolen har du dårlig samvittighed

ja støt du bare skolen det står en hver frit for, folk skal bare vide hvad for en skole de støtter, samle ind til aids,meget syge børn er fint nok , bare en skam de findes ikke på den skole hugo støtter
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#24 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-07-2011 09:37
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Hej Sam
Det er vel egentlig ikke så svært at forstå. Vi der skriver her på nettet, har jo skabt os en net identitet, den kan være som i det virkelige liv eller som en fiktiv person. Du kan ikke vide det, før du evt. har mødt personen in real life eller kender nogen der har.

Næste afsnit er rent hypotetisk

Hvem er Sam? Jeg ved det ikke, du kan være en person, der kun er ude på at snyde og bedrage mig, vi skriver sammen et stykke tid, finder sympati for hinanden, det lader til vi har samme interesser, mine indlæg giver dig opfattelsen af, at jeg måske er en ensom sjæl, der lever livet på nettet. Du kan over tid gætte dig til, ud fra mit ordvalg og mine indlæg at jeg nok er en ung pige.
Jeg udl. Min private mail add.vi skriver sammen får tillid til hinanden, du skriver, du finder mig tiltrækkende, skal vi mødes? Jah hvorfor ikke.
Du er ikke 16 år men 50, jeg er ikke 20 men 14 år, som du på dette tidspunkt allerede har fundet ud af, deraf din store interesse for at mødes med mig.
Rent hypotetisk javist, men ikke desto mindre sandsynligt.

Uheldige elementer kunne således være pædofile.

Næsten alle net sider har eller har haft debattører, der er særdeles interesseret i alle indlæg, der omhandler emnet sex, vedkommende nærlæser og analyserer alle indlæg, der omhandler emnet med unaturlig stor interesse. Hvem/hvad er disse personer?

I den forbindelse vil jeg lige gøre opmærksom på, om du kalder dig Per eller Poul, rette myndighed kan altid spore din ip add.

Husk Mr xx som også skriver et par uddybende indlæg, kunne jo være fra politiet, der kigger dig over skulderne.

Så hvor meget af sin virkelige identitet man ønsker at dele med andre i cyberspace, afhænger således af flere ting, du kunne være kriminel, du eller din familie kunne være let genkendelig, osv. osv.
Jeg henviser således ikke til nogen bestemt her på siden med mit ordvalg "uheldige elementer".

Men ved at anvende et dæk navn, kan du være med til at beskytte dig selv og dit privatliv, hvem gider lige blive opsøgt af 3oo medl. Hver søndag eftermiddag, Ikke mig, de få der kender min add. Private tlf. og mail, er nogle jeg selv har inviteret, jeg har nemlig ikke noget at skjule, men igen jeg vil gerne selv have lov til at bestemme, hvem jeg lukker ind i mit privatliv, derfor kan det være nødvendigt med en lille hvid løgn, hvis en læser er meget vedholdende, med at få nogle private oplysninger jeg ikke ønsker at komme med..

Men en ting er sikkert, du skal opføre dig ordentligt, også selvom du hedder ”Fido”, for du opbygger jo en identitet som ”Fido” og under den lærer vi dig, at kende. Følger du ikke de opstillede regler, eller har helt aparte ideer, ja så kan du blive lagt på is, og vi andre vil ikke mere lege med lille Fido..

Håber dette var fyldestgørende ellers må du gerne sende mig en PB.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sam
#25 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-07-2011 10:35

Bruger

Antal indlæg: 258
Tilmeldt: 24.05.10
 Status: Offline

Yindee- beklager,at jeg skrev webmaster- jeg mente yindee- jeg kan jo så udlede at du har oplysningerne fra din udsendte medarbejder i Østjylland, som har oplyst, hvad jeg har lavet-ingen andre her på siden har kendskab til det. Så kom lækagen frem i lyset-bare dejligt.

Og Freja, nu skal du ikke komme for godt igang med at beskylde mig for at være pædofil,og og at jeg har urent mel i posen, og er et UHELDIGT element - nu er du ved at være for langt ud med dine påstande, så stop det omgående.


At alle er anonyme herinde, er ikke min skyld, men sitenr,der har en for dårlig database, hvor grundoplysningerne burde være, som der er mulighed for på DTW!
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#26 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-07-2011 10:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Hej Sam
Har du set jeg skrev "rent hypotetisk" => tænkt virkelighed under en bestemt betingelse.

Jeg skulle måske have brugt andre navne, men troede du ville være istand til at forstå meningen selvom jeg brugte dig og mig som eksempel. Undskyld for dette.

Jeg ved ikke om du er 50, men jeg er ikke 14 bare for god ordens skyld.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#27 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-07-2011 10:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

hvor er det dejlig at du Sam/girobank/mange andre navne rundt omkring kan udlede nogle ting

fakta er hvad jeg ved er noget du selv har fortalt enter her på siden eller de andre sider hvor du også er på

dtw eller thaidk du kan finde de samme oplysninger om folk forskellen er ens


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#28 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-07-2011 14:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

"Og Freja, nu skal du ikke komme for godt igang med at beskylde mig for at være pædofil,og og at jeg har urent mel i posen, og er et UHELDIGT element - nu er du ved at være for langt ud med dine påstande, så stop det omgående."

Findes der noget der hedder bevidst Paranoia? ved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#29 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-07-2011 18:44
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

driller Ja skipper lidt UHELDIGT element passser udmærket ?? med det du skriver i Replikboksen driller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ida
#30 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-07-2011 19:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 153
Tilmeldt: 04.11.10
 Status: Offline

Til Sam
Er du sikker på du har læst hele indlæget fra Freja?
Det er jo bare et eksempel på en tænkt situation.
uheldige elementer findes da på alle sider, det ved selv jeg.
Jeg tror ligesom skipper da også du er en smule paranoid.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#31 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-07-2011 19:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

sank skrev:
driller Ja skipper lidt UHELDIGT element passser udmærket ?? med det du skriver i Replikboksen driller



sank, hold nu op med at snakke udenom, og indrøm du altid har haft en hemmelig drøm om at gå i dametøj. driller

Og du må jo heller ikke skuffe pensionisten, han sidder bare og skaal, og oplever aldrig noget. Græder
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#32 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-07-2011 19:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

ida skrev:
Til Sam
Er du sikker på du har læst hele indlæget fra Freja?
Det er jo bare et eksempel på en tænkt situation.
uheldige elementer findes da på alle sider, det ved selv jeg.
Jeg tror ligesom skipper da også du er en smule paranoid.



ida, prøv at læse indlæg 57 og 58.

http://www.thaidk...owstart=40
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.20 sekunder | 99,877,912 Unikke besøg | jQ Blog