Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Atlantis: Rumfærgen er oppe for sidste gang
IT
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-07-2011 04:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1773
 Status: Offline

Rumfærgen Atlantis er nu lettet fra affyringsrampe 39A på NASA's Kennedy Space Center i Florida.Den skal tilbringe de næste 12 dage i rummet - koblet sammen med ISS, som den møder søndag morgen. Du kan følge med i opsendelsen i vinduet herover. Og det altså sidste chance for at se en rumfærge i luften.

Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
jesperfrb
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-07-2011 10:23

Bruger

Antal indlæg: 176

Lad os nu se om de ikke kommer op igen! De har jo ikke lige noget andet at sende op for nuværende!ved ikke
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE
JackD
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-07-2011 22:08

Bruger

Antal indlæg: 596

Kommer op?

Er du bindegal, USA er på randen af bankerot der vil få 30´ernes depression til at ligne en bagatel!

Det eneste der skal sendes op er renten, og den skal helt i vejret, det samme med inflationen, den bliver hyper...

Samtidig taler Barack Bin Osama om at der skal spadseres på Mars!

Holy phucking evigt glade vanvid, manden er jo idiot...

Om 2-3 år er USA i krig med resten af verden, det gør et land nemlig for at aflede borgernes opmærksomhed på krisen.

rinpoche
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-07-2011 23:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 245

Jeg kan dårligt afholde mig fra at klappe i mine små blegfede og svedige hænder.
Med udøvelsen af den sidste rest af min hårdt prøvede viljestyrke vil jeg dog forsøge at afholde mig herfra.

De er sgu da ikke rigtig raske, som om de ikke har mere presserende problemer at adressere.
Prøv at spørg the trailer trash, manden på gaden, folk uden sygeforsikring, folk der pga arbejdsløshed ikke kan betale deres huslån osv. Hvor stor en begejstring de udviser overfor denne diversion/afledningsmanøvre?

Jeg ser det som et udtryk for hans strategi: Hvis du ikke kan forføre dem, så forvir dem.
Dette bliver utvivlsomt efterfølgende afløst af: If you cannot fool them, then fuck them.

Letkøbte punch lines? Ja, men jeg kan nu engang godt lide bogstavrim kat

Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Sidste skud på stammen inden for 7 eleven kæden Billeder fra Thailand 2 18-05-2024 11:31
Voldsom varme i Thailand: Oppe på 30 dødsfald Hele Thailand 2 27-04-2024 11:08
Se dronningens sidste karet tur som regent Den Royale blog 3 15-01-2024 16:20
Lufthavn vinder kåring som verdens bedste for femte gang i træk Lufthavne 5 10-04-2021 18:43
Thai Airways var med et af sine fly i København for første gang i lang tid. Flyselskaber 3 29-08-2020 18:40

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768