Antal indlæg: 1146 Tilmeldt: 24.10.09 Status: Offline
Jeg har lige måtte geninstallere Windows 7 efter at den 2 år gamle installation var træt, endda meget træt. Badedyret havde givet mig en fantastisk nem og problemfri DVD hvor jeg kunne vælge mellem alle Windows 7 tilbuddende som alle er cracket og virker upåklageligt, og tusind tak for det min ven
Men det har dog taget det meste af et døgn på grund af den langsomme Internetforbindelse jeg har, samt flere timer med manglende Internet inden jeg nu er ved at tro at jeg har fået installeret det jeg manglede og er vant til at bruge. Og her må det være på sin plads at reklamere for Google Chrome som virkelig overrasker mig med sin hurtighed, mange år med Firefox jeg syntes var langsom er nu forvandlet til en fart browser der klart slår Firefox
Men jeg har et lille problem som jeg håber der er en der kan hjælpe mig med !!
Jeg har selvfølgelig lavet en mappe med mine egne billeder som jeg bruger som dias show på skrivebordet, men jeg kan simpelthen ikke komme i tanke om hvordan jeg finjusterede billederne så jeg kan slippe for Windows zoome som ødelægger billederne.
Så kom ud af busken NØRD og hjælp mig for hulen
Hav en god dag.
Antal indlæg: 256 Tilmeldt: 26.03.09 Status: Offline
Hvis du ikke hat fundet løsning/fået hjælp .. så kigger vi sammen på det i næste uge.... send lige en mail om hvordan jeg får Internet på en stick (SIM kort - med flatrate) for en hel måned.. nogen fortæller mig at jeg skal gå i Telewiz .. og hvor ligger lige det .. s'føli i Pantip .. men er der noget nærmere ...
Det gode ved kristendommen er, den har givet os noget at sige, når vi slår foden.
Antal indlæg: 1146 Tilmeldt: 24.10.09 Status: Offline
Jeg har prøvet det hele syntes jeg, men selvfølgelig har jeg ikke det alligevel. For jeg var inde et eller andet sted og rode ved Windows måde at vise billederne på som bliver zoomet ind når jeg vælger billedet som baggrund, så jeg må tænke lidt mere over det, for det ser helt ærligt ikke så pænt ud, men mange tak for jeres bud
Med hensyn til dig Dardi, tror jeg vi må ha Yiendee på banen, ifølge ham har 3 B et tilbud i øjeblikket på en måneds ubegrænset forbrug på deres hotspot til 100 Bht tror jeg det var, og det er rigtigt billigt. Desværre er signalet derfra meget svagt her i lejligheden, ellers havde jeg sgu købt det. For det her skod net jeg har, er under al kritik, endnu en dag uden Internet bringer sgu mit pis i kog nu jeg betaler for det, og får at vide at der nok er travlt på linjen
For hulen noget lort at lukke ud, min forbindelse på Koh Samui fra samme selskab TOT, gav mig rene 6 MB 24/7, og jeg var alene på linjen, så det er en stor skuffelse og irritation for mig
Telewiz er navnet på tele butikker der ligger alle vegne, uden for Tesco Lotus og Big C er blot nogle af stederne, så ikke svært at finde, så glem Phantip hvis du ikke har andre ærinder derinde
Hav en god dag.