Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Hjælp til Windows 7
pensionisten
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-05-2011 02:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1146
 Status: Offline

Jeg har lige måtte geninstallere Windows 7 efter at den 2 år gamle installation var træt, endda meget træt. Badedyret havde givet mig en fantastisk nem og problemfri DVD hvor jeg kunne vælge mellem alle Windows 7 tilbuddende som alle er cracket og virker upåklageligt, og tusind tak for det min ven Thumbmusic

Men det har dog taget det meste af et døgn på grund af den langsomme Internetforbindelse jeg har, samt flere timer med manglende Internet inden jeg nu er ved at tro at jeg har fået installeret det jeg manglede og er vant til at bruge. Og her må det være på sin plads at reklamere for Google Chrome som virkelig overrasker mig med sin hurtighed, mange år med Firefox jeg syntes var langsom er nu forvandlet til en fart browser der klart slår Firefox sarcasm

Men jeg har et lille problem som jeg håber der er en der kan hjælpe mig med !!

Jeg har selvfølgelig lavet en mappe med mine egne billeder som jeg bruger som dias show på skrivebordet, men jeg kan simpelthen ikke komme i tanke om hvordan jeg finjusterede billederne så jeg kan slippe for Windows zoome som ødelægger billederne.

Så kom ud af busken NØRD og hjælp mig for hulen Angry
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lillemanden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-05-2011 08:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614

hej Pen
jeg skal ikke gøre mig klog, ved ikke noget om det.
Har du prøvet under indstillinger i pauseskærm ?

Ikke SE
Badedyr
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-05-2011 12:23

Bruger

Antal indlæg: 151

Picture position hvor du vælger hvilken af dine billeder skal vise som dias show, tro jeg er den mulighed du har....

dardi
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-05-2011 13:40
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 256

Hvis du ikke hat fundet løsning/fået hjælp .. så kigger vi sammen på det i næste uge.... send lige en mail om hvordan jeg får Internet på en stick (SIM kort - med flatrate) for en hel måned.. nogen fortæller mig at jeg skal gå i Telewiz .. og hvor ligger lige det .. s'føli i Pantip .. men er der noget nærmere ...
Det gode ved kristendommen er, den har givet os noget at sige, når vi slår foden.
pensionisten
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-05-2011 15:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1146

Jeg har prøvet det hele syntes jeg, men selvfølgelig har jeg ikke det alligevel. For jeg var inde et eller andet sted og rode ved Windows måde at vise billederne på som bliver zoomet ind når jeg vælger billedet som baggrund, så jeg må tænke lidt mere over det, for det ser helt ærligt ikke så pænt ud, men mange tak for jeres bud music

Med hensyn til dig Dardi, tror jeg vi må ha Yiendee på banen, ifølge ham har 3 B et tilbud i øjeblikket på en måneds ubegrænset forbrug på deres hotspot til 100 Bht tror jeg det var, og det er rigtigt billigt. Desværre er signalet derfra meget svagt her i lejligheden, ellers havde jeg sgu købt det. For det her skod net jeg har, er under al kritik, endnu en dag uden Internet bringer sgu mit pis i kog nu jeg betaler for det, og får at vide at der nok er travlt på linjen Angry

For hulen noget lort at lukke ud, min forbindelse på Koh Samui fra samme selskab TOT, gav mig rene 6 MB 24/7, og jeg var alene på linjen, så det er en stor skuffelse og irritation for mig ked

Telewiz er navnet på tele butikker der ligger alle vegne, uden for Tesco Lotus og Big C er blot nogle af stederne, så ikke svært at finde, så glem Phantip hvis du ikke har andre ærinder derinde
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
bamsen
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-05-2011 17:28
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138

Davser

JKa det bliver sikkert hyggeligt at møde pensionisten dardi
godt tur derud.vi ses i bangkok hej
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Hjælp! - til papir arbejdet ved visa ansøgning. Hele Thailand 6 09-11-2021 12:51
Hjælp til Thaier bosiddende i Danmark vedr. skilsmisse Alt det andet 3 11-10-2020 00:57
Dit password er elendigt: Her får du hjælp til at lave et nyt Computer 1 18-10-2019 09:08
Stor Windows-opdatering kan slette dine filer Computer 1 08-10-2018 15:11
Windows 10 Computer 116 20-02-2017 06:54

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768