Antal indlæg: 1773 Tilmeldt: 11.09.09 Status: Offline
ak den kærlighed kørte en tur ned til byen købte blomster med hjem til haven ,det skulle jeg aldrig have gjort, skideballen var stor smide 1200 baht ud til blomster
efter en 1/2 time et smil , et kys på kinden, jeg planter dem ud i aften sagde fruen i huset og gav mig en lille kold chang
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Ja it de kvinder er sgu aldrig til at gøre tilfredse uanset hvor i verden vi er, det må være et gen de har ligesom de også altid skal købe sko eller tasker
Antal indlæg: 1814 Tilmeldt: 17.03.11 Status: Offline
Ja,- skønt at se når alt trives igen, og er på vej op af jorden herhjemme.
Sendte sidste år hjemmeplukkede frø fra stokroser ned til damen, som hun så såede efter mine skriftlige anvisninger. Jeg har nu modtaget billeder fra hende af gode kraftige et-års planter. Synd de først kommer med blomst til næste år.
Er der andre der har prøvet tilsvarende?
Hav en god dag, - Anton
Antal indlæg: 954 Tilmeldt: 25.06.09 Status: Offline
jsh71 skrev:
Ja it de kvinder er sgu aldrig til at gøre tilfredse uanset hvor i verden vi er, det må være et gen de har ligesom de også altid skal købe sko eller tasker
Jsh71 det er ikke et spørgsmål om enten eller, det er sko og tasker.
Antal indlæg: 3629 Tilmeldt: 20.02.09 Status: Offline
AL 48 skrev:
Ja,- skønt at se når alt trives igen, og er på vej op af jorden herhjemme.
Sendte sidste år hjemmeplukkede frø fra stokroser ned til damen, som hun så såede efter mine skriftlige anvisninger. Jeg har nu modtaget billeder fra hende af gode kraftige et-års planter. Synd de først kommer med blomst til næste år.
Er der andre der har prøvet tilsvarende?
Hav en god dag, - Anton