Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Dagbogen
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Dagbogen 17.01.2011
pensionisten
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-01-2011 04:06
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1146
 Status: Offline

17.01.2011 Nonthaburi Bangkok

Godmorgen Dagbog.

www.thai-dk.dk/uploads/DSCF0965.jpg

En fortsættelse om mit hårde liv Stres

Min aftale med Robert blev desværre aflyst fordi han havde glemt at det var Søndag og ikke var sikker på at vi kunne få fremvist nogle lejligheder, så vi tar afsted i eftermiddag i stedet når han får fri fra sit arbejde på hospitalet hvor han arbejder som frivillig på skadestuen.

Han kom lige forbi her til morgen på min faste plads i restauranten for at fortælle mig at han efter vi mødtes i går morges, var blevet dårlig. Pludselig var han blevet svimmel og fik mavekramper, så meget at han kørte til hospitalet og fik antibiotika som hjalp ham siger han, og han så også bedre ud i dag. så jeg håber det fortsætter så vi kan komme afsted.

Nu turen blev aflyst havde jeg pludselig masser af tid, som jeg brugte på at tage flod taxien ind til stop 9 hvor der var sort af turister der osede hos alle de handlende der havde lagt deres ting ud på fortovet, det var noget af et forhindringsløb med alt det skrammel. Fra brugte cykler til 'ægte' mærkevare solbriller flød det ud over det hele til priser der var vanvittige, alt var skruet op i det høje gear som dog ikke stoppede turisterne i at købe billige briller til 159 Bht som her i Nonthaburi koster 50 Bht for 2 par !!!

www.thai-dk.dk/uploads/DSCF0934.jpgwww.thai-dk.dk/uploads/DSCF0941.jpg

www.thai-dk.dk/uploads/DSCF0945.jpgwww.thai-dk.dk/uploads/DSCF0946.jpg