Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Dagbogen
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Dagbogen 07.07.2010
pensionisten
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-07-2010 02:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1146
 Status: Offline

07.07.2010

Godmorgen Dagbog.

Til atter en fantastisk dag er jeg sikker på.

Morgenes gåtur blev overstået, inden det blev alt for varmt nu solen havde valgt at stege ned fra en skyfri himmel music
Og det fik mig til at tænke, for her tidligt om morgenen hvor det er tidspunkt tømning af tanke, stinker stranden som en festival plads. En tung tung hørm af urin ligger som en dyne over stranden og blander sig med duften fra det nystegte bacon som lokker til morgenmad hej

Ikke specielt lækkert, faktisk meget ulækkert. Nu i de modernede tider hvor man kan ringe fra sin mobil fra Gedser til Antarktic og man kan styre en månebil fra jorden, kunne man så ikke opfinde noget tilbehør så Thaierne ikke er i tvivl om hvad man gør for at tilslutte det nybyggede til kloakken!!!!

Det er sgu ulækkert, samtidig er stranden snart så fuld af vilde hunde der pisser på alt for at afmærke territoriet at jeg ikke ville anbefale at bruge stranden i det hele taget til andet end at gå en tur på. Væk er også svømmeturen hvis jeg bestemmer, for risikoen for en sygdom er til stede hele tiden her Sad

Ups....... godag

Men det er en god start på dagen og noget jeg har været glad for, så den holdning til det, vil jeg beholde så jeg kan fortsætte mine gåture i fremtiden.

Og det blev en aktiv dag for mig, for jeg skulle jo have sendt de skemaer til Sikringsstyrelsen jeg udfyldte og sendte anbefalet til 79 Bht. Så nu venter jeg blot på svar tilbage at mit samarbejde med Danske Bank er ophørt, sikke en fest der skal være skaal

Og jeg fik gjort rent i hytten og skiftet sengetøj så jeg kommer hjem til en ren seng og ingen rengøring Thumb

Og så rykkede krisen atter en gang tættere på mig, for håret trængte til en studsning syntes jeg, og kørte hen til min vanlige frisør. Men hun havde solgt biksen til en ung pige der har en massage shop på den anden side af vejen. 50.000 Bht måtte hun slippe for at overtage biksen fortalte hun mig mens hun forsigtigt følte sig frem i mine lyse lokker music

Så der røg 7 år på Koh Samui for hende, glad for øen, og glad for at være tæt på børnene der går på Universitet i Suratthani, måtte hun så opgive. Hvor jeg føler med hende og håber for hende at hun finder på noget at lave !!!!

Nu må vi se om jeg fortsætter med den nye eller jeg finder en anden. For jeg har svært ved de ekstra tilbud om massage til 200 Bht i timen, jeg vil sgu bare klippes griner

Nå, men jeg er jo stået op til en hektisk dag med afgang Phuket. Og jeg skal have pakket det sidste og lukke huset ned, min land lady sagde i aftes at hun ville betale for en vagt de næste 2 uger, for der er kun et par stykker tilbage nu vi rejser. Hun er en kompleks dame fortæller alle mig, selv hendes familie er ikke stolte over hende. Og det kan jeg sgu godt forstå, for den er helt gal nogle gange, men andre gange er hun dælme en dejlig land lady som i dag godag

Så ikke mere sludder i dag.
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Badedyr
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-07-2010 06:34

Bruger

Antal indlæg: 151

Hej Pensionisten...

Først en rigtige go´tur til dig...

Vil lige spørge til havet , da jeg har en ven der skal til thailand og han regne med at dykke, han snakket om han også skulle til Koh Samui på han tur rundt i thailand for at dykke, men det du skriver, lyder det da ikke som om det er et rart sted at skal i vandet, men alt det "lort" de smide i havet, så ville bare høre til det, også fortælle ham om det, når jeg snakke med ham igen......

Håber ikke det er sådan over alt i thailand med havet, da den gammel Badedyr her, har planer om at skal i havet, når jeg kommer, men da ikke hvis det er sådan de fleste steder......er jo lidt træls at tage så langt "bare" for at bruge en pool griner

Jeg ønsker alle her inde, en rigtige go´dag...
Mvh Per
sank
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-07-2010 08:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1828

Thumb Ja rigtig god tur Pensionist og husk at du har en stor opgave med at holde os opdateret Thumb
yindee
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-07-2010 09:40
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3629

Badedyr skrev:
Hej Pensionisten...

Først en rigtige go´tur til dig...

Vil lige spørge til havet , da jeg har en ven der skal til thailand og han regne med at dykke, han snakket om han også skulle til Koh Samui på han tur rundt i thailand for at dykke, men det du skriver, lyder det da ikke som om det er et rart sted at skal i vandet, men alt det "lort" de smide i havet, så ville bare høre til det, også fortælle ham om det, når jeg snakke med ham igen......

Håber ikke det er sådan over alt i thailand med havet, da den gammel Badedyr her, har planer om at skal i havet, når jeg kommer, men da ikke hvis det er sådan de fleste steder......er jo lidt træls at tage så langt "bare" for at bruge en pool griner

Jeg ønsker alle her inde, en rigtige go´dag...
Mvh Per

hej

P har en god fantasi så tag alt med an gran salt

det er masser af steder med rent badevand på Koh Samui læs mere her http://www.kosamu...

på øen koh phangan. er der også mange gode steder og vild fest på stranden ved fuldmåne læs mere her http://kohphangan...

er du/i til undervands halløj er øen koh tao stedet se mere her http://www.kohtao...

..
pensionisten
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-07-2010 02:13
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1146

Jeg ved sgu ikke lige hvad der sker for Yindee for tiden, for der findes IKKE noget ordentligt snorkle omkring Samui. Næsten ingen koraller eller fisk mere uanset hvor på Samui, så fortæl din kammerat at han kan spare sig besværet på Øen. Men prøv at læs min historie fra Ko Tao, der finder man snorkle og dykker vand så det er en lystThumb

Ib Rene, Cairo griner
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Dagbogen. Dagbogen 34 30-07-2023 18:10
THAILAND : with Train from Ratchasima trough Bangkok 2010 Billeder/Videoer fra livet i Thailand 1 19-12-2012 05:18
Dagbogen 22.09.2012 Kanchanaburi Dagbogen 52 30-11-2012 06:13
Dagbogen 04.11.2012 U-Thong, Kanchanaburi. Dagbogen 45 11-11-2012 06:22
Dagbogen 27.10.2012 Hell Fire Pass Dagbogen 6 29-10-2012 00:03

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768