Antal indlæg: 1146 Tilmeldt: 24.10.09 Status: Offline
02.07.2010
Godmorgen Dagbog.
Den her flotte sommerfugl gemte sig på terrassen
Endnu en kriseramt dag i paradis ventede på at jeg skulle stå op !!!
Så jeg slog øjnene op til en gråvejrsdag, regnen som var udeblevet om natten prøvede hele formiddagen at få hul på skyerne uden held og efterlod os i et gråt paradis !!
Så det var en kedelig morgen mens jeg ventede på regnen som aldrig kom, ikke før til middag begyndte solen at komme frem igen og jeg kørte til Nathon for at lede efter en ny rygsæk.
Men der er sgu sket noget med de mennesker der, for 'normalt' handler jeg billigt der og har altid været tilfreds. Men nu er tingene anderledes, en taske jeg spurgte om pris på i sidste uge, er nu steget voldsomt. Fra at starte med en pris på 1200 Bht skal man nu starte på 1400 Bht hvilket irriterer mig.
Så jeg har besluttet at købe den alle andre steder end her på øen
Så det var et meget tyndt udbytte fra turen, og ærgeligt at have kørt den lange og bumpede vej uden gevinst. Men den laver de altså ikke med mig, nu er det blevet en anelse for smart og dyrt at være her syntes jeg, og så bliver jeg stædig
Det er måske det manglende vand der irriterer mig, for det er ikke til at få et bad, så lidt vand er der i hanen!!! Så de 'normalt' 3 bade i løbet af en dag er skåret ned til 2 desværre, og man skal lede efter næste sted af få et bad
Men så det er da heldigt at jeg kan køre ind til Da og bade , for underligt nok har hun normalt vand og har haft det hele tiden. Så jeg brugte 10 minutter på at stå og nyde det inden jeg kom i tanke om svineriet med vandet og slukkede igen.
Vi ved begge at det aldrig kommer længere end hertil igen, og sludrer nu som venner. Men det er stadig hyggeligt at besøge hende i et par minutter hist og her og snakke lidt, og jeg savner de oplevelser og historier hun kunne fortælle mig, og som i går handlede om børn !!!!
Jeg ved ikke hvorfor vi snakkede om børn, men hun holder fast i at hun ikke lyver !!! Og grunden til det er hendes påstand om at der er en dame på markedet der tilbyder at købe spædbørn, den her dame skulle tilbyde alle de gravide hun ser, at købe barnet når det kommer. Og hun kunne også skaffe børn hvis man skulle ønske det. Så det er sgu ikke kun gulerødder man kan købe på markedet !!!
Nå, men jeg skulle hjem igen og hun skulle videre, og var ved at pakke taske til turen til Nakon Si Thammerat hvor de skal studere videnskab af en eller anden slags de næste 2 dage, så det bliver dejligt fredeligt og giver mig lidt mere ro til min egen tur som er lige om hjørnet
Og det var det eneste jeg foretog mig i går, igen er der knas i maskinrummet som bliver behandlet på sofaen desværre. Troels Kløvedal blev igen sat i Dvd'en og jeg så atter hvordan han tumler rundt i Indonesien, sikke et herligt liv den mand har og har haft
Situationen hos naboen er desværre ved at stabilisere sig igen, Martin bliver gradvist mere og mere modig, og snakker højere og højere igen Så jeg tror at de har fundet en løsning på deres problem og langsomt vender tilbage til 'normalen' igen.
Så ikke engang det kunne jeg hygge mig med nu jeg bruger så mange timer herhjemme, og må nøjes med uroen på Internettet når jeg tænder for den. Men om ikke så lang tid vender bøtten når mine øjne ser alt det nye der venter mig på min tur, og i vil snige jer usete og ubemærkede uden om siden her for at undgå mine skriverier
Mit projekt med at spise går rigtig godt, jeg havde åbenbart lyst til kartofler
Hav en god dag.
Antal indlæg: 717 Tilmeldt: 13.01.10 Status: Offline
pensionisten skrev
Men så det er da heldigt at jeg kan køre ind til Da og bade music, for underligt nok har hun normalt vand og har haft det hele tiden. Så jeg brugte 10 minutter på at stå og nyde det inden jeg kom i tanke om svineriet med vandet og slukkede igen.
du kunne også flytte ind hos DA og spare huslejen
livet er ikke kedeligt med en DA i baghånden