Antal indlæg: 1146 Tilmeldt: 24.10.09 Status: Offline
01.07.2010
Godmorgen Dagbog.
Det bliver igen en kort udgave af Dagbogen nu dagene ligner hinanden så meget !!
Og med vandet som igen i dag var væk i vandhanerne var det irriterende, for det begrænser mine aktiviteter. Så jeg var kontrær da jeg besluttede at gå en tur i Tesco, allerede svedig her middagstid, havde jeg bestemt ikke lyst til at sidde og vente igen som i går.
Så jeg tog paraplyen under armen og gik den lange vej
Og det blev en dejlig lang, og meget varm tur som jeg besluttede skulle følge stranden hjem. Inden da var jeg i templet og lige be Buddha om lidt hjælp her i varmen, for der var 32 Grader i skyggen da jeg startede, og jeg var ikke blevet køligere efter de 10 minutter jeg var i Tesco for at købe nye læsebriller til 169 Bht.
Så en velfortjent siddepause blev afviklet ved Lamai Market hvor jeg sad og kiggede på menneskerne her. Markedet som aldrig kom sig helt over angrebet fra Tesco 100 meter væk har udviklet sig til et lidt underligt sted, langt fra de sædvanlige kunder holder sælgerne sig væk og stedet bliver mere og mere forladt og spøgelsestomt !!
Jeg kølede lidt ned efter den pause og gik nu ned til stranden for at følge den hjem, og den var næsten mennesketom så langt øjet rakte. Selvfølgelig var her mennesker og noget at lave for alle strandsælgerne, men meget meget langt det 'sædvanlige' antal. Det skal jeg ikke gøre mig klog på hvor mange er, men der plejer ikke at være så langt mellem de småfede olieglinsende kroppe i sandet som i dag, så en rolig men meget lang tur hjem
Og turen tog små 3 timer fra start til slut, og nu var jeg brugt. Så her slutter dagen med en blanding af morfar og strækøvelser, og det er sgu kedelig læsning, så tak for i dag
Hav en god dag.
Antal indlæg: 140 Tilmeldt: 21.12.09 Status: Offline
Hej Pensionist.
Altså !Bortset fra periodevis manglende vand - el og internet - rygsmerter - og desværre stjålen båd - en speciel Landlady - en ikke selvrensende strand - og som jeg kender dig fuldstændig ubegrundede beskyldninger. Paradis uden slanger No Way Da du spurgte om visa run i nord, glemte jeg, at jeg kender en mand i C.M. som kan lave spændende ture til Laos/Cambodia og Burma til en fornuftig pris, en spændende mand taler thai-har besteget Mnt. Everest - meget vidende om Buddhisme og thaikultur. Men Han kommer fra Vejle ! Men hedder ikke JOHN.. Og Da du nu er begyndt at opsøge Buddha daglig, er jeg sikker på, at du vil finde accept på dine forventninger om hjemmelavede frikadeller og agurkesalat, og det er jo ikke så ringe, vel Da .
Håber du får en god tur
hilsen
islander