Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Diverse
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Carlsberg på vej tilbage til Thailand?
aaby
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-06-2010 17:16
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 426
 Status: Offline

Ja men det skulle være ganske vist :-D

Jeg har aldrig været specielt vild med de Carlsberg øl der blev brygget i Thailand, de var for stærke, men... jeg giver da gerne nyt bryg fra Laos en chance.

http://www.scanda...ws_id=6422
Tropiske hilsner
Aaby
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-06-2010 17:20

Antal indlæg:

Jeg holder mig til leo, man kan jo ikke få tuborg men ok en carlsberg kan man da godt skylle ned engang imellem
aaby
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-06-2010 03:15
Bruger avatar

Bruger

jsh71 skrev:
Jeg holder mig til leo, man kan jo ikke få tuborg men ok en carlsberg kan man da godt skylle ned engang imellem

Tuborg, du kan hvis du er heldig finde Tuborg i Malaysia og Singapore.

Leo er faktisk en god øl, jeg giver dig helt ret.

Da jeg var i bangkok tre uger i april maj i år opdagede jeg en for mig ny øl, Cheers blå havde jeg smagte mange mange gange, det er en dejlig øl, men nu fandt jeg Cheer Rød eller var den brun, jeg ved det ikke. En helt fantastisk øl.

i Det vestlige Cambodja har de også Carlsberg laotiske Eefant øl KLANG.

Både den Røde Cheers og Klang er lidt for stærke, men jeg overlever dem ved kun at drikke en tre fire stykker.

Facit, der er mange gode øl på markedet, Carlsberg skal vel overleve på prestige.
Tropiske hilsner
Aaby
egon
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-06-2010 13:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 203

der findes mange gode øl sorter men det allerbedste er ganske alm postevand det smager som en drøm hvis du er tørstig
sank
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-06-2010 16:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1828

ølkrus Jeg drikker nu altid Lokalt music
bz
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-06-2010 06:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 244

sank skrev:
ølkrus Jeg drikker nu altid Lokalt music

hvad er lokalt i dag verden er jo lille jeg drikker alle slags ølølkrus
yindee
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-06-2010 07:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3629

Carlsberg i thailand ja måske som importeret øl de får aldrig lov til at åbne et bryggeri i thailand de gik jo ikke sidste gang de prøvede
aaby
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-06-2010 10:10
Bruger avatar

Bruger

yindee skrev:
Carlsberg i thailand ja måske som importeret øl de får aldrig lov til at åbne et bryggeri i thailand de gik jo ikke sidste gang de prøvede

Der står sådan her i det link som blev lagt ved tråden:

According to Prachachart the Carlsberg beer will be produced in another Asian country and then imported to Thailand. Which seems likely because Carlsberg is already in bars and supermarkets in Cambodia, Vietnam, Laos and China.

Jeg besøgte Carlsbergs "Hvide Elefant" for godt to år siden, deres store flotte bryggeri i Pakse i det sydlige Laos. Den gang kørte bryggeriet k u n tre dage om ugen, på dagskift.

Bryggeriet er bygget fordi man forventede at toldgrænserne ville falde mellem Laos og Thailand, det gjorde den osse, men Thailand og Laos forhandlede sig frem til at øl ikke skulle gøres toldfrit.

Det bryggeri i Pakse står stadig og halter på det ene ben, der er vist nok 17 sten i den træsko som der ståes på, osv osv.
Tropiske hilsner
Aaby
sank
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-06-2010 19:20
Bruger avatar

Bruger

ølkrus Ja i Thailand drikker jeg fortrinsvis Singha men så sart er jeg nu ikke ? men prøver da altid at spørge efter lokalt Grin
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-06-2010 20:56

Antal indlæg:

Hvaaaad sank kan du smage forskel på en øl og en cola?????skaal
sank
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-06-2010 22:37
Bruger avatar

Bruger

Sad Aner det ikke ? drikker aldrig Cola ølkrus
Big-Viking
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-06-2010 08:37

Bruger

Antal indlæg: 86

yindee skrev:

Efter retsag mellem Whiskeymanden og Carlsberg i London, mener jeg at der en § i dommen hvor Carlsberg måtte betale var det i opmegnen af DKK 750 Mio. at Carlsberg godt må starte op i Thailand igen, hvis de lyster.. Jeg er ikke 100% sikker men tæt på..
yindee
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-06-2010 15:42
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3629

Big-Viking skrev:
yindee skrev:

Efter retsag mellem Whiskeymanden og Carlsberg i London, mener jeg at der en § i dommen hvor var det Carlsberg måtte betale i opmegnen af DKK 750 Mio. at Carlsberg godt må starte op i Thailand igen, hvis de lyster.. Jeg er ikke 100% sikker men tæt på..

en ting er vi enige om Carlsberg måtte betale i opmegnen af DKK 750 Mio. jeg mener nu også at de skal holde sig væk fra thailand men er ikke sikker
aaby
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-06-2010 19:09
Bruger avatar

Bruger

yindee skrev:
Big-Viking skrev:
yindee skrev:

Efter retsag mellem Whiskeymanden og Carlsberg i London, mener jeg at der en § i dommen hvor var det Carlsberg måtte betale i opmegnen af DKK 750 Mio. at Carlsberg godt må starte op i Thailand igen, hvis de lyster.. Jeg er ikke 100% sikker men tæt på..

en ting er vi enige om Carlsberg måtte betale i opmegnen af DKK 750 Mio. jeg mener nu også at de skal holde sig væk fra thailand men er ikke sikker

Jeg er enig med mig selv om, at Carlsberg via deres 50% andel i det laotiske bryggeri, de øvrige 50% ejes af den laotiske regering, er i gang med at vende tilbage til Thailand. med produkter fra Pakse bryggeriet, som jeg selv har besøgt for omkring to år siden.

Jeg talte med alle, der havde noget at bestemme på det den gang sprit nye bryggeri.

Der var slet ingen tvivl om, at det bryggeri blev bygget i Pakse, 20 km fra grænsen til Thailand, en time eller halvanden til Ubon, osv, med henblik på at vende tilbage til det thailandske marked.

De lavede en laotisk version af elefantøl som Chang, osv. det kan sagten være, at der ikke kommer til at stå Carlsberg på flaskerne, langt det meste af Carlsbergs øl i den store verden hedder noget andet, men ind kommer Carlsberg igen.

rasende
Tropiske hilsner
Aaby
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Dirv. Nyheder på dansk fra Thailand Nyheder på dansk 50 22-11-2024 11:42
Smag på Thailand Hele Thailand 162 21-11-2024 16:52
Discover Thailand | The Most Amazing Places in Thailand | Thailand Travel Documentary Hele Thailand 8 16-11-2024 15:49
Brøndby Strand: Livet som dansk præst i Thailand (7. november 2024) Alt mellem himmel og jord 2 01-11-2024 12:06
VISA changes in Thailand Visa til Thailand 8 26-10-2024 17:33

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768