Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
bangkok lige nu
yindee
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-05-2010 15:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3629
 Status: Offline

Outspokesn red general shot and seriously injured

An outspoken red shirt leader Lt Gen Khattiya Sawasdipol is shot and suffers a gun wound on the head on Thursday.

He was reportedly being treated in intensive care unit at Hua Chiew Hospital.

His condition is believed to be serious.

Reports said that he was shot near Sarasin intersection, near Rajprasong rally site where red shirts have been rallying for months.

The incident happened shortly after the government sealed off the roads surrounding the rally site, shut off electricity, cut off water supply and all transportation around the site.

Reporters at the scene reported that they heard what they believed were bomb explosions and gunfires.

Nation television channel reported that an unknown number of people were injured from the explosions and are sent to a nearby hospital.

er slaget gået i gang hvad sker der dog

kilde http://www.nation...29260.html
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-05-2010 15:37
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735

Ja det ser sku ikke for godt ud..

http://translate....cribe.com/

lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
lindyras
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-05-2010 15:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735

[Quote] [b] lindyras skrev: [/ b]
Ja DET ser sku ikke for Godt UD ..

http://translate....cribe.com/

http://www.google...wD9FLVR603

Lindy [/ quote]
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
IT
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-05-2010 17:01
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1773

jeg er glad for at vi bor langt væk fra bangkok det er synd for alle dem der mister deres arbejde på grund af dette det er altid de små i samfundet det går ud over
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
aaby
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-05-2010 03:57
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 426

IT skrev:
jeg er glad for at vi bor langt væk fra bangkok det er synd for alle dem der mister deres arbejde på grund af dette det er altid de små i samfundet det går ud over

Jeg var i Pattunam i aftes, stod to timer på en "Fodgængerbro" max 100 meter fra besat rødskjorteåmråde, og vi fulgte de rødes forberedelser på at blokere vejene, så de militære lastbiler ikke kunne komme ind.

På broen vrimlede det med rødskjortesympatisører, civile betjente og militærfolk.

Fandt nyheden om Seh Dang, som var blevet skudt på Twitter.

Folk der kiggede på, pjattede og pludrede, som om det var et teaterstykke de overværede.

Det var en meget spændende oplevelse, må jeg sige.

Skriver mere om det senere.
Tropiske hilsner
Aaby
yindee
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-05-2010 14:48
Bruger avatar

Bruger

der er blevet dræbt tre civile inden for de sidste par timer der vises lige nu i thai tv hvordan folk går amok

aaby pas på dig selv der inde i bangkok
hassel
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-05-2010 16:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 276

jeg har set hvordan to ubevæbnede soldater blev slået i en undelighed af en ophidset Folkemænge meget ubehaglige billeder
jeg er sikke på at oplevelser som disse vil skabe mere had og vold

husk at leve livet mens du kan, om lidt er kaffen klar Grin
yindee
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-05-2010 16:25
Bruger avatar

Bruger

folk dør lige nu i gaderne mennesker bliver såret og hvorfor

jo de røde ledere stikker af og overlader de alm røde til sig selv

Four UDD leaders abandon rally

* Published: 14/05/2010 at 06:08 PM
* Online news: News Updates

Four red-shirt leaders have abandoned the prolonged anti-government rally at Bangkok's Ratchaprasong commercial district on Friday.

"It is now clear that four of our leaders - Veera Musikhapong, Adisorn Piangket, Paijit Aksornnarong and Visa Khantap - will not come to the protest site at Ratchaprasong," United Front for Democracy against Dictatorship (UDD) leader Kwanchai Praipana said.

However, another red-shirt core member Chinawat Haboonpad, said the UDD leadership was still in unity but some leaders had a different view.

"At first, we [the red-shirt leaders] agreed to end the rally but people have died during the political clashes. We then could not come into terms because none of us want to be in prison without receiving a fair treatment," Mr Chinawat said. "If the emergency decree is revoked the police could detain us further for 84 days."

Mr Chinawat said Mrs Paijit had a sore throat and Mr Visa was taking care of her, while Mr Veera was not leaving the UDD but he was tired and he was still somewhere nearby the protest venue.

The four leaders did not attend the red-shirt meeting to discuss the group's stance today.

kilde http://www.bangko...ndon-rally

aaby
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-05-2010 18:52
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 426

yindee skrev:
der er blevet dræbt tre civile inden for de sidste par timer der vises lige nu i thai tv hvordan folk går amok

aaby pas på dig selv der inde i bangkok

Tak. Der hvor jeg stod med en god kammerat og kollega i aftes, er der i dag udkæmpet kampet, folk er døde, osv. Underligt at tænke på.

Jeg rejser ud af Thailand i morgen, er tilbage i mit køkken med dejlig partner og alt det andet, blandt andet Internet der er dobbelt så hurtigt som i Thailand, mandag sen eftermiddag.

Tre uger i Bangkok, det er utroligt hvad lidt arbejde og fortjeneste kan få én til :-D

Havde en utrolig dejlig oplevelse her kl ca 21.30 i en lille bambus restaurant her i udkanten af BKK, service der var bed end på det fire stjernede hotel hvor jeg var med til møde i går.

Ja men... Altså...
Tropiske hilsner
Aaby
yindee
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-05-2010 12:20
Bruger avatar

Bruger

godt du er ude af byen aaby

de slås og det ser ikke ud til at stoppe selv om der er mange døde og folk der kommer til skade
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Bangkok Central Thailand 342 23-11-2024 11:54
Monopoly: Bangkok Edition Skik og brug 1 10-11-2024 17:29
The Royal Barge Procession in Bangkok Discover Thainess 2 27-10-2024 10:37
Thailand, old Bangkok Central Thailand 6 26-09-2024 17:05
SAS tilbyder fra januar 2025 daglige flyvninger mellem København og Bangkok Flyselskaber 1 19-05-2024 08:37

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768