Antal indlæg: 1146 Tilmeldt: 24.10.09 Status: Offline
01.05.2010
Godmorgen Dagbog.
Så bliver det hverdag igen!!
Ja det håber jeg da det gør, det her festtøj kan jeg sgu ikke holde til i længden. Så med John på vej hjem til DK og Jannik på fastlandet, er der vel en chance for lidt fred og ro.
Det blev ikke til så meget andet i går end uro på grund af vejret og venten på noget brugbart internet, ikke kun på grund af Dagbogen, men jeg kunne jo heller ikke læse nyhederne af samme grund. BBC kunne ikke ses på tv'et heller, så det var ærgeligt.
Men omvendt, havde jeg så tid til at komme tilbage til livet efter turen med John i Lamai's natteliv der jo havde rystet mig. Jeg tror det er lige dele alkohol og sene tidspunkter, der gør at jeg har lidt svært ved at smile når jeg vågner, for jeg går jo i seng på tidspunkter jeg normalt står op på. Så det indvendige ur bliver stillet om hele tiden og forstyrrer mig!!
Så jeg var klatøjet hele dagen og glædede mig faktisk til det blev aften og køjen kaldte. John blev sendt af sted til tiden og jeg kørte hjem med den fan jeg skal opbevare for ham. Jeg morer mig over hvad det er muligt at køre med på bike her, okay jeg indrømmer at det ikke er helt sikkert hver gang, men da jeg engang kørte med et 2 meter højt tørrestativ tænkte jeg på konsekvenserne hvis jeg blev stoppet derhjemme med det samme.
Hjemmeværn, hjemmepleje, falck og selvfølgelig politi og en lægebil ville hurtigt gøre stemningen trykket, for ikke at tale om lokalTv'et og private der kravler rundt for at filme optrinnet. En forside på Ekstra Bladet med den hovedløse optræden, forskellige teorier fra kloge om hvad der kunne være sket!!
Og her kan alt lade sig gøre, uden alt det negative, hvad der kunne være sket !!
Nå, vi fik selvfølgelig også kun nogle dryp i går, og det på trods af at himmelen var dækket af sorte skyer og stærk vind. Og det er ikke det helt vilde man kan foretage sig når det ser ud til at regne om 2 minutter, så der var noget tomt alle vegne. Og jeg var efterhånden noget sulten og ligeglad om jeg blev våd eller ej.
Så jeg fik en hel restaurant for mig selv da jeg spiste, folk er næsten forsvundet og trafikken er dejlig minimeret og rolig så det er en fornøjelse :-)
Jeg skal i dag hvis vejret tillader det, måle hvor meget træ der skal bruges til båden. Jannik har fundet noget billigt træ på fastlandet som han tager med tilbage når det er tid. Og så kunne jeg godt trænge til at komme lidt væk, så jeg har tænkt på at få afsluttet kapitlet med Jesper og de billeder jeg lovede at tage. Og det kræver jo at jeg kører en tur, så det tror jeg at jeg gør
Og mine tyske venner Conny og Markus kommer jo i morgen, så hvis jeg skal puste lidt ud skal det være i dag!!
Hav en god dag.