Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Thunderstorm expected in Thailand
pensionisten
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-04-2010 05:37
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1146
 Status: Offline

The Thai Meteorological Department has issued a warning on summer thunderstorm in the North, the Northeast, the Central and the East of Thailand on Saturday.

According to the warning, the ridge of moderate high pressure has extended to Laos and the Northeast of the country. Summer thunderstorms with isolated thundershowers, gust and hail are expected in these regions.

People in these regions should beware of severe weather from Saturday to Monday, it said.

http://www.bangko...n-thailand
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-04-2010 09:58

Antal indlæg:

Godt man ikke er taget derop var ellers min mening, men lidt uoverensstemmelser med prisen herfra en jeg ikke rigtig bryder mig saa meget om,saa kom man ikke afsted.

Men ok vi havde da et tiltrangt regnvejr hele aften og meget af natten her i chalabon dam med dertil heftigt tordenvejr, saa nu er der ingen stroem i hytten saa er taget til chum phae
manse
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-04-2010 10:13

Bruger

Antal indlæg: 697

Ikke her .... suk suk. De har lovede thunderstorm i går og i dag, men det bliver bare varmere og varmere. !. tiger koster 15 enorme isterninger for at holde sig kold.

hulk hulk vi savner det regn, men i morgen køre de mere end 3000 biler jo i række med isvand som de løst kaster over tilfældige mennesker...

Det kunne da være sjovt, hvis denne dag bliver i regnets tegn, for så bliver man sgu da dobbelt våd....

Nå store parasoller er købt ind og campingstolene vil blive taget frem til alle de mange gæster som har truet med deres ankomst til shoppen, så festen kan begynde ved frokosttid......skaal. Vi glæder os, for det er altid hyggeligt at have besøg af så mange selvom det koster i de store flasker, men folk er nu søde til selv at bringe lidt heheølkrus
pensionisten
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-04-2010 14:41
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1146

JA det er sgu en mangelvare mange steder, og selvfølgelig er byen jeg bor i, den eneste på Samui der ikke har fået vand !!

Og som Manse siger blir det varmere og varmere, og klamt Sad

Rigtig god dag til dig Manse, hyg dig og tag nogle gode billeder vi kan kigge på music
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-04-2010 05:12

Antal indlæg:

Ja men her bliver det da bare ved og regne i gaar sad jeg naermest fast i en hel time fra midtvejs imellem kon san og den naermeste by som jeg ikke kan huske at stave til. Men regn i toendevis kom ned og tordenvejr saa man ikke behoevede at bruge stroem saa oplyst var der, Er ikke saerlig glad for at koere paa motorbike i saadan et vejr, saa maatte paent vente til det vaerste var over, der er ca 20 km hjem derfra hvor jeg stod.
sank
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-04-2010 08:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1828

godag Mon ikke der har været en lille Bar hvor du kunde stå i læ ( risbonde ) driller
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-04-2010 09:54

Antal indlæg:

Desvaerre nej sank det var hvor jeg kunne gaa paa nettet, men han lukkede paa grund af nettet var nede.

Men der var da et supermarked jeg kunne koebe en enkel oel.
manse
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-04-2010 13:35

Bruger

Antal indlæg: 697

Jsh hjælp hjælp giv os lidt af din regn og torden.. Vi sidder lige nu med torden omkring os, men ingen regn. Hele dagen torden og sort omkring os men solen har bare varmet os til de 41 grader. hygge med dig...ølkrus
sank
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-04-2010 18:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1828

Shock Det var muligvis en ide at betale jsh s bus tur rundt i Thailand ? Jeg kan ikke huske hvad den Tegneserie hed hvor der var en der altid blev forfulgt af en Regnsky ? den er muligvis lavet efter jsh driller og da han jo ikke kan komme hjem nu alligevel ? så kan han da gøre lidt gavn griner
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-04-2010 05:26

Antal indlæg:

Utroligt manse saa stor forskel der er, igen i gaar havde vi et kraftigt tordenvejr med toendevis af vand, de havde enda slukket tv men vi behoevede heller ikke stroem med alle de lyn der kom, hold op hvor er det flot naar man er indendoers
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-04-2010 05:28

Antal indlæg:

Bare rolig sank alle gode mennesker bliver altid lukket ind i dk, det undrer mig de lukkede dig ind igen nu naar du endelig var kommet udmusic
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Dirv. Nyheder på dansk fra Thailand Nyheder på dansk 51 23-11-2024 11:59
Smag på Thailand Hele Thailand 162 21-11-2024 16:52
Discover Thailand | The Most Amazing Places in Thailand | Thailand Travel Documentary Hele Thailand 8 16-11-2024 15:49
Brøndby Strand: Livet som dansk præst i Thailand (7. november 2024) Alt mellem himmel og jord 2 01-11-2024 12:06
VISA changes in Thailand Visa til Thailand 8 26-10-2024 17:33

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768