Antal indlæg: 414 Tilmeldt: 27.01.10 Status: Offline
Nu bor jeg helt ude, hvor kragerne flyver baglæns. ( de skal jo gerne kunne finde tilbage)
Og her er normalt ingen store udskejelser i området, men det nytår ( SongKran ) og det billige
hjemmebrændte kan godt give liv og tage liv ude på landet.
Først hørte jeg råben og skrigen og derefter skud, og endnu mere råben onsdag aften, så genboen
kom styrtende, vi har lige fået en kugle gennem huset. Så jeg måtte køre hende ned til politiet så de
kunne få stoppet den leg.
Og ja de kom også og fortalte manden at han ikke måtte forsøge at skyde konen, bare fordi hun havde
været ude på sjov med en anden.
Nu ramte han så heldigvis ikke så godt men kunne nemt havde aflivet genboen i stedet for konen.
Politiet snuppede hans hjemmelavede gevær med, så der ikke skulle ske mere og ellers bare en løftet pegefinger.
Men her slutter det farlige ikke, nej lidt længere væk bor der lidt unge mennesker og de fik jo også for meget af
saftevandet så de blev jo uvenner som Thaier nu gør når de flydende varer bliver for meget,
men her gik det gruelig galt for den ene sagde i branderten, jeg gider ikke leve og derefter skød han sig gennem munden.
Den unge mand blev kun 25 år.
Så en SongKran på godt og ondt udenfor de farlige storbyer.