Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Det er farligt på landet.
dkth
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-04-2010 04:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 414
 Status: Offline

Nu bor jeg helt ude, hvor kragerne flyver baglæns. ( de skal jo gerne kunne finde tilbage)

Og her er normalt ingen store udskejelser i området, men det nytår ( SongKran ) og det billige
hjemmebrændte kan godt give liv og tage liv ude på landet.

Først hørte jeg råben og skrigen og derefter skud, og endnu mere råben onsdag aften, så genboen
kom styrtende, vi har lige fået en kugle gennem huset. Så jeg måtte køre hende ned til politiet så de
kunne få stoppet den leg.

Og ja de kom også og fortalte manden at han ikke måtte forsøge at skyde konen, bare fordi hun havde
været ude på sjov med en anden.

Nu ramte han så heldigvis ikke så godt men kunne nemt havde aflivet genboen i stedet for konen.
Politiet snuppede hans hjemmelavede gevær med, så der ikke skulle ske mere og ellers bare en løftet pegefinger.

Men her slutter det farlige ikke, nej lidt længere væk bor der lidt unge mennesker og de fik jo også for meget af
saftevandet så de blev jo uvenner som Thaier nu gør når de flydende varer bliver for meget,
men her gik det gruelig galt for den ene sagde i branderten, jeg gider ikke leve og derefter skød han sig gennem munden.
Den unge mand blev kun 25 år.

Så en SongKran på godt og ondt udenfor de farlige storbyer.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-04-2010 07:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3629

utroligt men sandt når spritten går ind

det er da også for dårligt at man ikke må skyde konen ved ikke

en grim oplevelse du blev blandet ind i det er åbenbart ikke kun i de store byer det sker ting og sager

håber freden er genoprettet i landsbyen hvor kragerne vender Grin
sank
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-04-2010 15:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1828

ved ikke Ja vi må da håbe at jsh der tosser rundt ude i Rismarken ( langt ude ) slipper godt fra det ? han er jo lidt ved ikke
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-04-2010 05:17

Antal indlæg:

Hov hov sank jeg tosser ikke rundt ligesom dig, men jov de er skoere de thaiere naar de faar noget at drikke.

Heroppe var der ogsaa en der skoed 2 skud efter en, men det gik kun ud over motorbiken.
sank
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-04-2010 14:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1828

ved ikke Ja der ser du og hvis man er i en udsat gruppe ? bør man passe meget på ked og særligt når man skal være der meget længe griner
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Thailand vil åbne landet helt om fire måneder Hele Thailand 7 01-07-2021 20:00
Thai Airways fly på vej mod København er sikkerheds landet i Moskva Flyselskaber 1 12-08-2019 09:12
Hvis far bliver fyret, skal mor forlade landet Nyheder på dansk 1 30-11-2018 16:55
Livet er herligt og lidt farligt Det sjove. 6 14-01-2018 18:20
Livet på Landet, burhøns nej tak De fastboende 60 02-04-2017 09:24

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768