Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Ny dag.
lillemanden
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-04-2010 03:04
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
 Status: Offline

Godmorgen allesammen, det er som om luften er lidt renere i dag. Skal vi nu love hinanden, at vi vil tale pænt, det er tilladt at drille ( godmodigt ) og emner , jo der skal være plads til andet end Thailand. Vi elsker jo alle dette dejlige land, og kender jo alle til en masse dejlige steder, det vil være rart, at høre lidt om forskellige sjove oplevelser / misforståelser mellem falang og Thaier.

Kan I alle have en rigtig god dag.

music hej Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-04-2010 05:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954

Godmorgen ja i sandhed en dejlig påskemorgen. Selvfølgelig skal der være plads til andet end Thailand ellers vil emnerne hurtigt omhandle kun flypriser og solfaktor, har set det ske på en anden hjemmeside.
Jeg er før blevet spurgt om jeg ikke kunne tænke mig at fortælle lidt fra mit arb.liv, hvortil jeg har svaret "måske". Dette fordi jeg tager min tavshedpligt meget alvorlig, og verden er lille her på nettet, nogle ville måske kunne genkende sig selv eller nogen de kender. Se nu bare sagen med Bent, hvad ville han ikke kunne have fået ud af mine evt. oplysninger. Manden er syg, men det er han desværre ikke ene om. Man ved aldrig, hvem der kigger med, hvilket Bent også skulle tænke lidt over.
eneber
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-04-2010 11:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1019

lillemanden skrev:
Godmorgen allesammen, det er som om luften er lidt renere i dag. Skal vi nu love hinanden, at vi vil tale pænt, det er tilladt at drille ( godmodigt ) og emner , jo der skal være plads til andet end Thailand. Vi elsker jo alle dette dejlige land, og kender jo alle til en masse dejlige steder, det vil være rart, at høre lidt om forskellige sjove oplevelser / misforståelser mellem falang og Thaier.

Kan I alle have en rigtig god dag.

music hej Thumb

jeg vil følge dine gode råd godag
Gå til debat:

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768