Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Dagbogen
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Dagbogen 31.03.2010
pensionisten
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-04-2010 02:45
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1146
 Status: Offline

31.03.2010

Godmorgen Dagbog.

Endelig en dag med solskin musicmusic

Ifølge vejrudsigten er det dog en enlig svale, de næste 7 dage ser skumle ud med stor risiko for regn og thunderstorms. Men temperaturen er meget høj, 37 grader alle dagene, så det bliver en klam og fugtig uge hvis prognoserne holders stik!!

Så jeg var hurtigt nede på stranden i mit lændeklæde for at få lidt varme ind i knoglerne, og processen lykkedes til ug med kryds og slange. Jeg brænder som en friturestegt kylling så det er en fornøjelse ked

Men det var en fornøjelse igen at kunne se solen, og folk fandt igen vej til min strand som stadig er den reneste i omegnen !! Og tilbage kom også den falang jeg ikke er så glad for??

Omkring 60 år, med begyndende borgmestervom og spankulerende rundt i diminutive Tarzan badebukser har han været her i et stykke tid nu med sin Thai boyfriend. Det er altså ikke min kop the med sådan nogle, overbevist om at han tilhører toppen af flotte fyre, går han op og ned ad stranden i de timer de er her Sad

Nåh, jeg håber sgu han fik lagt sig i noget af den olie som igen er skyllet op som små uskyldige kugler. Men de er kun uskyldige til solen får dem til at smelte, det får stranden til at ligne en stor smeltende chokolade is kat

Nå, men færdig og glad var jeg ved 1 tiden hvor jeg gik til Lamai for at spise. Og for en gangs skyld, svedte jeg tran til den store guldmedalje, og jeg er efterhånden overbevist om at det er mine før 3 daglige øl der er på vej ud igen. Meget usædvanligt at jeg sveder så meget, så fed er jeg sgu heller ikke griner

Og vel tilbage igen med mit vasketøj fra 'mit' gamle vaskeri i Lamia, satte jeg mig og nød stranden og læste en god bog resten af dagen!! Både på grund af helbredet, men også på grund af varmen. Familier med små børn fandt stranden og hyggede sig, for mig er det alt besværet værd at nogle sætter pris på og nyder den rene strand, så det var en god fornemmelse.

Og så er jeg begyndt at sige hej til en Engelsk pige som bor på et lille hotel ikke så langt herfra, hun går hver dag op og ned af stranden med 3 hunde der holder til hvor hun bor, men i går var der kun en af dem der fulgte hende. Men den var sandelig ikke kedelig, for da de passerede en bunke tøj fra en familie der var ude og bade, snusede den til bunken og pissede godt og grundigt på den Grin

Hold kaje den her familie gik i selvsving, de løb alt hvad de kunne ude fra 40- 50 meter af en eller anden grund. Skaden var jo sket, så jeg ved faktisk ikke hvorfor de løb, men da de havde vurderet skaderne besluttede de sig til at forlade stranden, i badetøj driller

Nå, jeg kom lidt væk fra hende den engelske pige. 31 somre er hun og ser godt ud, engelsklærer på forskellige hoteller på øen og single. Hun blev sidste år voldtaget af en taxi chauffør da hun skulle hjem fra Shaweng. Den lokale avis var fyldt med historien om chaufføren der på vejen hjem med hende her, drejede ind på en tom grund, og voldtog hende.

http://news.samui...acher.html

Men som det er gået med alle de andre alvorlige forbrydeler på Koh Samui, er der ikke skrevet eller foretaget mere i sagen!!

På Thaivisa.com kan man læse at flere end mig undrer sig over det, og der bliver også spurgt til dommen over borgmesterens søn i Mae Nam som var medlem af en bande der plyndrede og tævede turister hver aften. Igen kunne man her læse hver gang den lokale avis (Samuiexpress.org) udkom, om den her bande. Politiet vidste hvem der var med i banden og hvor de boede, men intet blev gjort for at beskytte turisterne som var de typiske ofre, så der er stærke kræfter på spil på Samui!!

Men så er det godt at der er andre der gør noget ved forbrydelser, igen i går kunne man læse om en falang der blev arresteret for misbrug af børn http://www.pattay...-offenses/
Håber han rådner op i fængslet hurtigt, med den alder får han en hård tid der :-O

Så status er at jeg efter rengøringen af stranden, intet foretog mig, jeg var jo ikke blevet færdig med ikke at lave noget fra dagen i forvejen. Så jeg var lidt bagud griner

Men en dejlig dag i paradis.

Tak Buddha godag
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Dagbogen. Dagbogen 34 30-07-2023 18:10
THAILAND : with Train from Ratchasima trough Bangkok 2010 Billeder/Videoer fra livet i Thailand 1 19-12-2012 05:18
Dagbogen 22.09.2012 Kanchanaburi Dagbogen 52 30-11-2012 06:13
Dagbogen 04.11.2012 U-Thong, Kanchanaburi. Dagbogen 45 11-11-2012 06:22
Dagbogen 27.10.2012 Hell Fire Pass Dagbogen 6 29-10-2012 00:03

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768