Antal indlæg: 1146 Tilmeldt: 24.10.09 Status: Offline
21.02.2010
Godmorgen Dagbog.
Føj for en kamp sir jeg bare, og ikke for at nedgøre nogen. Men at holde op med at ryge er sgu noget mere enkelt end at droppe nogle piller, men nu tror jeg det går den rigtige vej, og mangler nu kun min gode gamle læge til at fortælle mig at det er okay!!. For jeg vil være ærlig, jeg blev sgu nervøs over min krop. De forventede abstinenser kom selvfølgelig, men oven i det fik jeg tunnelsyn, åndenød og en mærkelig ubalance. Folk troede for fanden jeg var fuld klokken 9 om morgenen når jeg gik, så det har jeg været meget utryg ved!!
Men det positive skal selvfølgelig også fortælles, og det er at jeg IKKE har taget noget andet medicin endnu, og jeg satser på at kunne flytte smertegrænsen så meget at jeg forhåbentlig kan undvære den fast
Men det var nu ikke årsagen til mit fravær, Internettet legede blinklys og min laptop tiggede og bad om en formattering. så det har jeg såmænd brugt min tid på. Jeg fik også flyttet alle de koncerter jeg har hentet herude over på en 1.5TB harddisk. Og alle mine foto ligger nu på en nyindkøbt harddisk, 320 GB Western Digital til 2.750 Baht hos Banana IT der ligger i Tesco Lotus.
Efter lidt problemer med koderne til Windows 7 som jeg er blevet så glad for, og vant til, fik jeg endelig snydt Microsoft ((2(( Så nu kører den igen som smurt i olie.
Jeg husker at jeg sidst skrev, at det gik forrygende med mig. Men det holdt ingen steder, for efter lidt strandrensning den morgen, lagde jeg mig ned, og blev liggende hele dagen, totalt spild af tid
Og jeg måtte overgive mig og købe nogle piller i Pharmacia for maven, for den gav sgu ikke op For hulen den virker godt, for godt!! Så det er det værste i øjeblikket, men nu kan jeg da gå uden for min forrige grænse på 100 meter.
Og det får jeg vist også brug for, min telefon står ikke stille med SMS'er fra Bambi der savner mig siger hun. Men jeg tror nu hun keder sig, hun har en kunde i 2 uger fortalte hun mig, så det er nok blevet hverdag nu, og falangsygen er indledt Og jeg har heller ikke tid til det, uden pis 'undskyld' så vil jeg altså hellere ud og fiske..
Så når jeg føler maven er klar, troller jeg kysten mellem Lamai og Shaweng tynd for Barracudaer. Den lille longtail båd har jeg besluttet at tage det roligt med, den giver mig stress på grund af det spartelmasse og irriterer mig voldsomt, og den ligger jo meget godt hvor den ligger!!
Så jeg forbereder mig når Dagbogen er færdig på min fiskesæson, jeg skal have hentet nettet hos Ko Kai, og skal have lavet nogle nye bøjer. Ude på terrassen ligger der 30 krabbenet og venter på en overhaling, nogle jeg købte billigt af tømreren-. 30 Bht pr.stk er en okay pris, men der skal mases lidt før de kan bruges. Og så fik jeg jo købt lidt stumper så jeg kan ændre det elektriske i båden, så måske tager jeg det med ud, kaster anker, og HYGGER mig :-O
Det er såmænd Peter min nabo som jo kørte galt, som har taget nogle gode billeder for mig. Tag og forstør dem og kig rigtig godt på dem, for sandsynligheden for at netop DU kan blive den stolte indehaver at samme slags sår, er stor her på Koh Samui!!
Men han kan nu som i kan se, sidde udenfor på terrassen. Her er han startet op igen med Chang Beer som i kan se på billederne. Før ulykken valsede han rundt klokken 7 om morgenen med en stor Chang Beer, så på den konto blev jeg 'glad' på hans vegne da det skete. Men nu er han startet forfra igen, dog en anelse mindre end før, men det er fordi det er irriterende når han skal vande, han skal jo stadig bruge krykker??
Nå, men det er hvad der kan ske. Jeg vil ikke begynde at fortælle hans historie som jeg syntes er lidt for indviklet, og til tider usand?? Men han påstår at han nu har brugt over 200.000 Bht, og mangler en hudtransplantation før han er klar igen. Måske mere om det en anden gang, men kig endnu engang til på billederne??
Og nu et par billeder fra min gåtur til Lamai i aftes for at spise hos yindee, det er ganske almindelige billeder af alt mellem himmel og jord, men jeg følte jeg skyldte jer nogle!! Der er også billeder af de barer som Jesper snakkede om, jeg gik rundt dernede for at fotografere, men også for at se om der var gang i noget her. Men det er totalt dødt og kun benyttet af flaskesamlere og landstrygere.
Men det var dejligt at gå rundt og tage billeder igen, det havde jeg savnet
Nå, jeg må heller gøre det til en blid start, ingen lange søforklaringer eller andet uvæsentligt. Dog skal jeg lige huske at fortælle, at jeg desværre ikke har hørt fra min morgen hilse pige, æv............
Hav en god dag.
Antal indlæg: 176 Tilmeldt: 09.06.09 Status: Offline
Glad for at du er tilbage på banen igen! Håber du kommer dig hurtigt!
Det første billede i dit indlæg idag, kan vi ikke lige få en kommentar til det?
Du ønskes alt godt!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE