Antal indlæg: 697 Tilmeldt: 22.02.09 Status: Offline
Min kære ven. Det er da vist dig der er en rigtig kædestrammer, for Manse er da kun en sølle kædeløsner. Jeg ved ikke hvad der sket med disse billeder. Det tog for det første meget lang tid for at uploade de få billeder, så jeg er jo nok kommet til at slette lidt tekst hehe.
Nå, da jeg nu er blevet en kædeløsner, og ens humør er på det højeste, så skulle jeg egentligt spise disse piller, som alle nu har været så venlige at ordinere til en svag sjæl som jeg.
I må sgu godt nok undskylde alle sammen, men jeg bliver godt nok pisse sur, når mennesker stryger mig op og ned af ryggen med sine ønsker, for derefter at jage en dolk i samme. Så bliver der kamp til stregen, og den vil fortsætter til den bitre ende, så jeg kan få et ordentligt svar eller forklaring på sådan en handling.
Jeg tror ikke der her på siden, er nogen der er klar over, hvad der skal trækkes i, for at få sådan papirer uden indblanding fra andre end jeg og den enkelte. Dette var vedkommendes ønske, og ud fra dette brugte jeg oceaner af tid, for at gøre en landsmand en tjeneste.
Livet er ikke for de svage, og som en skrev før på denne side, hvorfor og er en boksering firkantet og ikke rund som ordet jo giver udtryk for.
Det der får mit p.. i kog er, at folk ikke har de nosser der skal til, for at sige fra på en ordentlig måde, samt på et tidspunkt, så alle kunne være glade og være sluppet ud af dette uden tabet af det berømte ansigt.
Jeg er jo nok bare en blød dum vestjyde, der altid vil prøve at hjælpe en landsmand med eventuelle problemer, han/hun vil få i dette så store land Thailand. Jeg kan efter mange forsøg konstatere, at dette kun giver hovedbrud i længden.
Mit liv fortsætter også efter jeg måske bliver smidt ud her. Jeg har min dejlige, vidunderlige kone samt en datter, jeg gå igennem ild og vand for. Så hvorfor skulle jeg trækkes med de typer, som ikke har andet i hovedet…. Jeg siger det bare ikke…. Hehe.
Hahahaha Manse skal i bryllups tøjet igen den 14.. Vallentines dag… Stort party betalt af byen. Alle TV stationer på pletten, for de indtil nu 6 par der skal i vandet, og Manse og frue der bare skal se på, fordi de var de første der blev gift på denne måde i landsbyen.
Jeg er ikke i tvivl om, at denne også bliver speciel for Frue og manse, også uden den vatnisse, som egentligt skulle have været, efter eget ønske, den i centrum.
Livet er jo en dejlig ting, så glem ikke Manses gamle læresætning i undervisningen.
POSITIVITET BREDER SIG SOM RINGE I VANDET; MEN DESVÆRRE GØR NEGATIVITET DET SAMME.
Jeg er sgu nok ved at blive en gammel særling, for jeg glemmer sgu den sætning nu... hehe
Livet er
Antal indlæg: 1146 Tilmeldt: 24.10.09 Status: Offline
Så Så gamle dreng, vi kan ikke ændre det der er sket vel ??
Nu troede jeg lige det gik så godt for dig igen, guvernøren og dig, blev pot og pande Na??
For jeg var oprigtig ked af det på dine vegne, sådan skal ingen behandles. Men du røg, som du selv sagde et trin ned af stigen, og du tabte ansigt sagde du. Derfor blev jeg da glad da vi igen hørte fra dig, og at du var oppe i gear igen Men det var åbenbart en stakkels frist, for nu spilder du gudhjælpemig igen, tid på den fyr??
Sæt endnu et kryds i bolværket og kom videre....
Det her program bruger jeg selv til at pakke billederne i Dagbogen, gratis, og meget nemt at bruge.
Antal indlæg: 697 Tilmeldt: 22.02.09 Status: Offline
Hehehe kære ven.
Jeg er skam kommet videre. Guvernøren havde godt nok sat mig et trin ned, da alt dette skete, men efter han nu har set den danske effektivitet for opsamlingen på en fiasko, så har jeg nu fået tildelt det trin nær toppen
Der er sgu ikke et øje tørt kære ven. Alle så den nye flodbølge kommer her til flodbyen, med den thailandske måde. Nu er det hele bare skidt, og vi kan nu ikke samle op igen, så tæt på en begivenhed.
Hehe... Jeg er godt nok fået mange nye venner.. Thailændere... på det sidste. Ikke for at pudse min glorie, men det er kommet en anden form for respekt omkring Manse og Sawangård.
Det har vel noget med nosser (undskyld det vulgære udtryk) at gøre.
Jeg skal nok få billeder med fortællinger på siden efter den 14 i denne måned, for bliver det som til midt bryllup sidste år, bliver der taget mere end 1000 billeder.
Jeg glæder mig faktisk til at se alle disse glade faranger blive gift i floden...